Recenze (173)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
AMAZING MY A$$!
Anthropoid (2016)
Tolik zmiňovaného Jamieho Dornana strčí jeden každý český herec/herečka, co se ve filmu objeví, s přehledem do kapsy! Nemám problém s Čechy a jejich angličtinou, ale s "angličtinou" těch ostatních. A tak se ptám... Bylo to vážně nutné? Už aby to někdo nadaboval! Jinak silný příběh vyvolá silné emoce, ať ho natočí jakkoliv a těší mě, že si Sean Ellis vybral právě tohle.
Avengers (2012)
Ať se ti lůzři z Blaníku jdou vycpat. I když Kellner by třeba za Starka mohl zaskočit... Vtipné, svižné, maskulární ;-).
Banshee (2013) (seriál)
Tři jsou asi málo, ale čtyři už zase trochu moc. Ve správném seriálu by neměl chybět sex, krev a intriky, ale v tomto případě to bylo občas zbytečné. Viděla jsem prvních osm dílů a určitě to dokoukám, ale že by mi to nedalo spát, to ne. Ivana Milicevic tam dle mého neměla co dělat, tak alespoň borec na konec... Ulrich Thomsen.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Stejnej kolumbijskej matroš, kterej ovšem oproti Narcos tolik nedává. Musím ale ocenit ty véháeskový prostřihy.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Marthaaa, jooo Marthaaa, Marthu zná celá pláštíková parthaaa... Tak já se teda přiznám... Tu půlnoční premiéru v březnu jsem prospala komplet celou. Štístko, že jsem otevřela oči zrovna, když připlaval Aquaman, a to ze 151 minut tam byl asi tak dvě vteřiny (lucky me, right?!). No a pak mě ještě vzbudilo, jak ta černoška s pytlem popcornu přes uličku vyskočila a začala skotačit ve chvíli, kdy se na scéně objevila Wonder Woman. Která mimochodem měla úžasné hudební entrée... Běžně v kině fakt nespím, přísahám! Batman vs Superman pokus č. 2 byl mnohem úspěšnější! Oka jsem nezamhouřila, ale že bych z toho začala skotačit já? To mě víc nadchnul animovaný Batman: The Dark Knight Returns. Tady snad jen Jesse Eisenberg... I tak, díky moc za lístek, B! RIP Cineworld Staples Corner! ;-)
Bez dechu (2011)
Právě jsem se dočetla, že to bylo "mysteriózní", tak to bude asi řeč o hereckém nadání Taylora Lautnera ;-). Těch pár "fejsů" znám už od Twilightu, takže ve "vypjatých" scénách jsem fakt čekala, že vyletí z kůže a promění se ve vlka :-). Tak či tak, jsou horší filmy, proto netřeba nějakých hanlivých slov. Navíc mě potěšil Dermot Mulroney, který byl hlasem a polovinou obličeje Martina Price (pravého otce).
Bez kalhot (2012)
Channing Tatum měl u striptýzu zůstat, protože herectví pro něj není úplně ten správný parket :-). Trochu toho hraní obstaral McConaughey, ostatní byli jen obzvlásť pohledné křoví. Já jsem každopádně spokojená - dostala jsem, za co jsem zaplatila ;-).
Bez kalhot XXL (2015)
Slavnostně přísahám, že u Magic Mike XXX půjdu s hodnocením o dost výš!
Bezpečný přístav (2013)
Taková vybublaná limoška, ale znáte to, když má člověk žížu... Romantiku v kině aby jeden dneska pohledal, takže jo - líbilo a neříkám, že jsem nebyla i krapet dojatá ;-).