Recenze (33)
Spalující touha (1999)
Moc pěkně zpracovaný snímek do duší dvou lidí po určité době v monogamním svazku. Sice moc tuto dvojici nemusím,ale v tomto snímku mě oba přesvědčili, že asi nedělám moc dobře! Tento film byl pro mě překvapením a také krásnou podívanou!!
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Další excelentní herecký počin Gerarda Butlera.
Spálené vzpomínky (2007)
Velmi krásný vyvážený příběh. Jen nevím který ze dvou herců v hlavních rolích byl podle mě lepší. Asi Benicio Del Toro, který bravůrně zahrál roli feťáka.
Čas zabíjet (1996)
Dost dobrý film! Poprvé jsem ho viděla v neděli 15.8 na Nově v dost pozdních hodinách a film mě i přítele dost zaujal a překvapil. Jen nevím kdo z obsazených herců se mi zdál lepší.
Souboj Titánů (2010)
Pěkná novodobá podívaná, kdybych ale už dřív neviděla a nemilovala předlohu.
Souboj Titánů (1981)
Pro mě klasika!!
Muži v říji (2009)
Hrozná kravina!!Ztráta času!! Dívala jsem se, jen proto, že jsem kousek od Mouřínova chodila do školy.
Nezapomeň na mě (2010)
Film mě dostal. Na konci jsem v kině brečela tak, že mě musel z jedné strany za ruku držet přítel a z druhé kamarádka. A to nejsem žádná plačka, ale tenhle film k tomu absolutně nesměřoval a tak jsem nečekala, že mě tak zasáhne.Já osobně ho umístuji do své TOP 10.
Legie (2010)
Celkem dobré a tři hvězdičky dávám jen kvůli andělům, které já miluju ať se šustnou kdekoliv.
Kouzelná chůva a Velký třesk (2010)
Moc pěkná podívaná pro děti!