Recenze (101)
Lucifer (2016) (seriál)
Kdyby byly dialogy svižnější, atmosféra temnější a příběh (v rámci možností fikčního světa) uvěřitelnější, tak bych seriálu klidně odpustil, že Světlonoš není cynický blonďák a Mazekeen má celý obličej. Ale takhle...
Správní chlapi (2016)
Škoda nevyužitého potenciálu. Kdyby Black zjednodušil tu zápletku v pozadí, v popředí ještě více šlápl na plyn a celé to o něco zkrátil, mohla to být hodně dobrá komedie. Po návštěvě kina jsem si pustil trailer (já vím, měl jsem to udělat obráceně) a tam mi došlo, že ten film asi měl šokovat i slovníkem, nahotou a násilím. Ale koho to ve věku HBO ještě šokuje? :D
Marťan (2015)
Ridley si na stará kolena střihl svoji první komedii a já nevím, co si o tom myslet. Ztroskotat na Marsu je v jeho podání převeliká legrace, hlavní hrdina je psychicky stále naprosto ok (osmdesátkovému discu navzdory) a zbytek posádky je také taková ideální parta Rychlých šípů. Zlaté Sunshine! Možná by mi ten odlehčený tón tak nevadil, kdyby se tam neustále neozývaly hudební motivy z Vetřelce... 3,5*
Poslední království (2015) (seriál)
Srovnání s Vikingy se nabízí a u mě TLK vede. Především neobsahuje tolik nelogičností a historických nepřesností, jako jeho slavnější kolega z History Chanel.
Muž z oceli (2013)
Představuji si tento rozhovor na DC. "Hej, Marvelové v Avengers rozmlátili New York na hadry a bylo to cool." "Tak ho rozmlátíme víc!" "Ale New York už nemá víc mrakodrapů na rozmlácení." "Nevadí, vytvoříme Metropolis se spoustou mrakodrapů a VŠECHNY JE ROZMLÁTÍME!' "Ok". Úvod na Kryptonu byl skvělý, prostředek byl zajímavý, konec byl ubíjející. Škoda.
Vedlejší účinky (2013)
"Pěkné, ale co ten happyend?", řekl si David Fincher a natočil Gone Girl.
Vikingové (2013) (seriál)
Ze začátku mě to bavilo, ale těch historických nepřesností a nelogických zvratů začalo být časem příliš. The Last Kingdom lepší.
Všechny moje děti (2013)
Téma je výborné, postava faráře Kuffy i některých romů by zasloužili i větší prostor. Ale pokud nehodnotím téma, ale zpracování, tak prostě nemohu dát víc než tři hvězdy.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Bavil jsem se, občas se i smál, obsazení bylo výborné, ale film měl skončit odchodem policistů. Ta přeslazená stokrát viděná limonáda na konci to prostě zabila.
Turínský kůň (2011)
Moje první setkání s Bélou Tarrem, ve skutečnosti jsem vůbec netušil, do čeho jdu. Při odchodu s kina jsem si říkal fajn, ale mohlo to být kratší. Ale jak jsem o filmu začal přemýšlet, tak mi došlo, že vlastně nemohlo... P. S. Film měl 19, slovy devatenáct střihů, předěly kapitol nepočítaje.