Recenze (49)
Starosta Kingstownu - Lež skrytá za pravdou (2022) (epizoda)
Trochu som nepochopil prečo prave počas prevozu väzňa traja ďalši trestanci z jeho gangu šuruju dlažku. Inač ok
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Rok čo rok. Napriek tomu že je to pokračovanie cez kopirak ma to obrovske srdiečko. Preferujem tento diel.
Americký sen George Carlina (2022) (seriál)
Pocta, ktoru si genius ako George Carlin zasluži.
Odloučení - Série 1 (2022) (série)
Po dlhej dobe serial kde som neguľal očami pri každom dialogu. Je to jednoduche ale nie hlupe. Koniec ma nasral... netrpezlivo budem čakať 2. seriu
Show Jerryho Seinfelda (1989) (seriál)
Konečne som to dopozeral a yada yada... najlepši sitcom vôbec.
S Paris v kuchyni (2021) (pořad)
Nikdy som nevidel nič horšie.
Olive Kitteridgeová (2014) (seriál)
Ak ide o psychologiu postáv, "smekám". Frances bohovská a Bill Murray si zase nezahral ale dokonalo.
Bo Burnham: Inside (2021) (pořad)
A little bit of everything all of the time. 10/10
Králové ro(c)ku (2006)
S odstupom času som si uvedomil, že je to ešte lepšie ako si to pamätám. Nádherna ukážka pátosu "tvrdej" hudby. Klasika.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
IMF su lepší superhrdinovia než Avengers. Poriadna dávka akcie, záporáci na úrovni a ani to nepotrebuje dementné one-linery pretože si to udrži pozornosť diváka aj počas dialógov. Dostal som to čo som čakal ale naservírované na zlatom podnose. Chcel som dať 4 ale napálim konečne 5*.