Oblíbené filmy (10)
Barbar Conan (1982)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Rambo III (1988)
Blade Runner (1982)
Sunshine (2007)
Po tech letech to u mne dotahuje na pet hvezd. Asi i diky hudbe, po ost z Terminator 2 mne to bere nejvic. A vyraz dying sun je zatracene cool :)