Recenze (226)
Titanic (1997)
Po 25 letech jsem na tom byl konečně v kině, tenkrát v roce 97, kdy mi bylo 7 let, jsem Titanicem žil jako kluk. Stavěl si ho z lega, z papíru... psal si deníky a knížky, kreslil si ho... pak přišlo období odmlky a včerejším dnem, kdy jsem si na něj zašel do kina ve 3d, se mi formou nostalgie s lehkou depresí (jak svět a čas utíká) vše vybavilo... pro mě je Titanic snímkem inspirativním... dal mi lásku k umění a chuť kreslit, tvořit... ukázal mi jednu z nejúžasnějších dvojic Hollywoodu a i to, že nic není nemožné.
Cobra Kai - Extrémní opatření (2022) (epizoda)
Tohle byl kolosálně luxusní díl.
Top Gun: Maverick (2022)
Pro tyhle filmy.. se staví kina. Až kin nebude...
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Společně s Cobra Kai pro mě Sexuální Výchova patří mezi mé nejoblíbenější zábavné a pohodové seriály za posledních 10 let minimálně!
Cobra Kai - Série 4 (2021) (série)
Terry Silver tam vyjebal se všema i s námi! No absolutně se těšíme na další sérii! PECKÓÓŠ!
The Mandalorian - Season 2 (2020) (série)
Tak kdo z vás obrečel konec druhé řady? :D Rofl aneb když vidíte, že nejnovější 3 filmy jsou fakt sračka na vlastní oči a vše musí zachraňovat MANDO!
Vzestup Osmanské říše (2020) (seriál)
Parádní dokument z pohledu druhé strany. Charismatický sultán. A co víc. Nemusíte tu mít pocit, že koukáte na "nezaujatý" prozápadní dokument verbující Vás proti Turkovi.
Honza málem králem (1977)
Co na tom, že Korn tu vypadá jak Anakin Skywalker. 😂
Ledové ostří (1992)
Na krasobruslení obecně nijak nekoukám, ale tohle je moje nostalgická srdcovka. Tématicky Topka.
Poslední samuraj (2003)
Film, který s odstupem času zraje jako "saké". Už je tomu hodně let, kdy tento skvost spatřil světlo světa. Avšak s každým dalším rokem, kdy čekáte, že se natočí obdobný historický velkofilm... vám pomalu víc a víc dochází, že nenatočí.