Oblíbené seriály (10)
Perníkový táta (2008)
Je to par dni co jsem dokoukal poslední díl.. dlouho jsem přemýšlel, co sem napsat.. nejdřív se mi nechtělo nic, protože jsem byl celkem v prdeli jak to cely skončilo.. žádná tv show mě nesebrala tolik, jako tahle.. soucítil jsem se všema a uvědomil jsem si, jak peníze a moc dokážou člověka změnit, chtě nechtě.. hodnoty a priority se během celé show měnily.. a bylo neuveritelny to cely sledovat.. W.W.... budeš mi chybět 5*
Ray Donovan (2013)
Narcos: Mexiko (2018)
Příběh služebnice (2017)
Dexter (2006)
Nejlepší seriál, který jsem kdy sledoval! :-) Dexter si mě naprosto získal!
Californication (2007)
Kdo by nechtěl žít jeho bohémský život !?
Volejte Saulovi (2015)
Jako velky fanousek BB nemuzu hodnotit jinak, ta spojitost a pohled z jinehop uhlu je proste top!
Luther (2010)
Čtvrtá hvězda (2014)
golfisto, ty vole!
Hranice nemožného (2008)
kdo neviděl neuvěří! 1000x lepší acta-X!! nekecam... záhady.. děj který nepochopíte. Nechápu, jak někdo mohl vymyslet seriál o tolika dílech aby vše do sebe zapadlo jako penis do vadžajny. bomba!