Recenze (38)
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
Průměrný horor, z počátku to vypadalo nadějně, ale poté klasika.. posedlé dvě děti. Znovu vidět nemusim
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Film, který moc nezaujme, ale neurazí. Bez hlavního hrdiny J.Deppa by to byl propadák. Celkově nic moc povedená komedie.
Spectre (2015)
Opět 007 ve své plné kráse. Rychlá auta, zbraně, krasná Bond girl, alkohol a mnoho napínavých chvil, je právě to, co dělá Bonda Bondem. Příběh ač je trochu delší, utíká a umí Vás vtáhnout do děje.
Fargo (2014) (seriál)
Brilantní začátek a úvod do děje. V poněkud klidném městě, kde se příběh odehrává se stane dosud nečekaná řada událostí. Na vše se snaží přijít místní policii. Myslím, že úvod fajn. Ale průběh byl spíše psychologicky se rozvíjející se kopanec. V půlce seriálu máte pocit, že už by mohl být konec. To se však opět mění ke konci, kdy se Fargo opět ukazuje jako na začátku. Opravdu jsem zvědav, co tvůrci vymyslí do další série. Doporučuji - ale zatím 4/5
Interstellar (2014)
Spíš jsem si připadal jak ve hře a né v kině. Film pěkně propracovaný, sice působil jak z 80. let ale co. Mám k němu rozporuplné názory, jsou tam pasáže při kterých bych nejraději odešel z kina a pak dramatické momenty, kdy si člověk říká jak je to dojemný. Snaha scénáristů narvat do již tak dlouhého věci, které potřebují mnohem více času na rozvoj. Konec mi přišel až moc zkrácený ne-li ustřižený, oproti nudnému posedávání v raketě. Filmové provední OK, herecké výkony OK, filmové návaznosti nic moc, Tento film řadím do kategorie jednou a víckrát ne. V TV si ho nedokážu ani představit, jelikož by nedokázal udržet mou pozornost. 3,5/5
Interview (2014)
Za velmi originální nápad, slušnou dávku vtipů 4*. Pobavil jsem se, musí to člověk brát s nadsázkou.
Krásno (2014)
Velmi depresivní film, který mě příliš ani nepobavil. Snaha o komedii se stala spíše tragédií. Herecké výkony Sokola jsou fajn, ale scénář nic moc. Film se rozjíždí velmi pomalu až se téměř nerozjede. 70% filmu tvoří pasáže o ničem. Počítal jsem s černou komedií, ale tady převládá spíše jen ta černá.
Na hraně zítřka (2014)
Film, od kterého jsem nevěděl, co mám očekávat. Ale po pár minutách děje mě velice zaujal. Promyšlenost, zajímavý koncept filmu. Jen musím říct, že konec mi přijde nelogický, happy end jsem opravdu nečekal. 4/5
Paddington (2014)
Rodinná komedie, která neurazí. Značná dávka humoru, která pobaví snad každého. Super prostředí :)
Pompeje (2014)
Prostředí filmu ohromující, efekty úžasné, ale bohužel velmi slabý děj.