Recenze (526)
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Velmi zajímavé.Těším se na seriál. Rozhodně doporučuji vidět :)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Kult nafouknutý do obřích rozměrů. Ne, že by to bylo vyloženě špatné, ale 5. NEJ seriál? To fakt ne…
Šakal (1997)
Dobře dívatelné a dějově luxusní - odpovídající žánru. Doporučuji!
Americký sniper (2014)
Nebylo to špatné. Obsahuje to všechny "povinné americké součásti! - tedy tvrdá dřina-flashbacky-rodinka-akce-romantika-hrdinství-smrt... Ale natočené to je hezky... takže s odřenýma ušima, ale ty 4* dám ;)
Velká oříšková loupež (2014)
Naprosto pohodová záležitost propletená skvělými vtípky a scénkami. Určitě doporučuji! 5*
Jake a Tlusťoch (1987) (seriál)
Klasika, která měla vtip, art i provedení. Nic takového se už netočí (a nemohu říci, že to je špatně). Ve své době paráda, na kterou se dívala celá naše famílie :)) DOPORUČUJI.
Airwolf (1984) (seriál)
Zlatý věk těchto filmů je sice pryč, ale svou naivitou mají něco do sebe :) Líbí se mi, i když je to opravdu těžká oddychovka. Ale říkám, proč ne?
Tucet špinavců III: Smrtelná mise (1987) (TV film)
Zajímavý nápad. Celkem to nebylo špatné, ale tohle na pokračování asi nemělo být ;)
Tucet špinavců IV: Osudná mise (1988) (TV film)
Bohužel velmi slabý odvar :(
Sever a Jih - 1. kniha (1985) (série)
Jako malý jsem se na to díval, i když to bylo v době pro dospělé. :)) nezapomenu, úžasné ;)