Recenze (499)
Oškliví Američané (2010) (seriál)
Bohovská zábava pro fajnšmekry. Moje denní dávka černého humoru. Oblíbené postavy: Randall, Leonard, Grimes, Doug. (Jen škoda, že to tupci amíci zrušili po dvou sériích!)
Ach, můj duchu! (2015) (seriál)
Věřím, že hodnocení tohoto počinu bude hodně různorodé. Ze začátku jsem si myslela, že ode mně nevyfasuje víc než 2*, jenže se to v polovině tak dobře rozjelo a tak mě to chytlo, že dávám nakonec 4*. Hlavní hrdinka byla na začátku opravdu nesnesitelná, ale pak jsem si ji oblíbila. V porovnání s The Master's Sun to nedosahuje takové kvality, ale zase na druhou stranu se tady ta zápletka vyvinula vážně luxusně. Z Lim Ju-hwana mě mrazilo v zádech! 4* jsou možná trochu nadhodnocené, ale hlavní dvojice (trojice) byla pak vážně fajnová, tak si nemůžu pomoct a ty 4* tam prostě plácnu!
Teuroteuui yeonin (2014) (seriál)
Nepřináší to vůbec nic nového ke stolu, je to opravdu nabušené takovým množstvím klišé, jaké jsem před tím na jednom místě neviděla. Ale nějak extra mi to nevadilo, docela jsem se i bavila.
Lady Behave! (1937)
Zajímavý námět. Pro mě ale málo romantiky a moc nepříjemných dětí.
Kytara (2008)
(Spoiler) Nikdy bych nevěřila, že si budu přát, aby na konci hlavní postava umřela. To by ten film byl hned jinačí, takovou silnou tečku by to udělalo. No, škoda.
Rozmarná žena (1938)
Stewart je tady tak rozkošné prkno, Ginger naprosto okouzlující. Má to své nedostatky, ale jelikož se u toho přihlouple uculuji, pálím 5*. Velice příjemná a přímočará romantika pro nenáročný oldschool večer.
Bride for Henry, A (1937)
Zajímavý nápad, ale hodně špatně provedený. Děj je nenápaditý, přitom z toho mohla být docela hezká romantika. Kolikrát aspoň herecké výkony zachraňují pitomý děj, ale toho se tady bohužel člověk nedočká - hrůza hrůzoucí. Navíc mi přijde, že to není vůbec hudebně podkreslené, což je podle mě velké mínus.
Tichá harmonie (2014)
Tichý film o dvou nepravděpodobných spřízněných duších. Nádhera. Leighton i Julian byli naprosto perfektní. Pro tyhle filmy žiju.
Adam and Evelyne (1949)
Nemastné-neslané. Objevilo se pár úsměvných okamžiků, ale do komedie to má daleko, taky se tam mihl (opravdu jen mihl) kapánek romantiky, ale k označení romantický film to má opět daleko. Hodně těžký průměr s nevyužitým potenciálem (znám lepší filmy s touhle tématikou) .
Minority Report (2015) (seriál)
Co má člověk dělat, když do hlavních rolí obsadí takové nesympatické herce? Minority report mám jako film hrozně ráda, ale tohle se mi vůbec, ale vůbec nezamlouvá... Sledovat dál nebudu.