Recenze (500)
Last Night (2010)
Jak já nesnáším otevřené konce.. Zajímavý snímek, který sice na otázku "Co je horší - nevěra v lásce nebo v posteli" neodpoví, ale rozhodně zajímavě vykresluje celou situaci. Jen tam nemuseli strkat tu Mendes, to je pro mě utrpení.
Komuna mé matky (2011)
"Lehce" nadhodnocuji, ale hipíci mě kupodivu pobavili.
Nebezpečná metoda (2011)
Keira zklamala. Pro mě jeden z jejích nejhorších hereckých výkonů. Dá se pochopit, že je to těžká role, hrát pomatenou, ale i tak.. Nejdřív to hrozně přehrávala (v kombinaci s příšerným "ruským" přízvukem), pak to přešlo do takového napjatého žbla. Zaujal mě vztah Junga a Freuda, celý ten jejich vývoj byl zajímavý. Ale i tak se k tomuhle filmu pravděpodobně vracet nebudu.. Slabé 3*
Studnařova dcera (2011)
Obrovské plus tohoto filmu? Jednoznačně Daniel Auteuil. Ten chlap je bůh.
The First Time (2012)
Co musím ocenit - drží se to jedné dějové linie, neodbíhá do zbytečných postranních uliček. Co se mi líbilo - Davův monolog o sexu - po sexu. V každém případě tohle není nijak výjimečný film, tak naivní zase nejsem. Zato ale ničím neurazí.
Dcera nejlepšího kamaráda (2011)
"Sometimes you have to burn down your house in order to see the moon."
Šinobi (2005)
Krásná vizuální stránka není vše.. Schopnosti Shinobi byly luxusní, ale na můj vkus nedostatečně využity. Nějak mi to zpracování nesedlo, ani přesně nevím proč. Slabší 4*
An na yu wu lin (2003)
Ehm... Wow. Proč jsem se na to dívala, sama nevím..
Bílý drak (2004)
Nevím, jestli se smát nebo brečet nad tímto počinem. Mám to brát jako pouhý joke? Vážně nevím, co si myslet, protože tam je pár pasáží, které se tváří vcelku seriózně. Na druhou stranu drahý K.P. se 80% filmu tváří a chová jako mentálně postižený, oužasná Fénix se 90% času chová jako rozmazlený spratek. Plus oužasné scény, kde vám penisem přelámou nohy. No nevím, asi zůstanu skeptická...
Nešika (2011) (seriál)
První řada je geniální. Druhá trochu pokulhává, protože zabředla do stereotypu "milostný trojúhelník a co s ním".