Recenze (401)
Tenkrát v Americe (1984)
01.03.24: Epická báseň o jedné době, o síle přátelství, o lásce a o rozhodnutích, která vytváří naše životy...a taky o tom, že kdo s čím zachází, tím také schází. Musím vyzdvihnout hudbu, která udělala z čtyřhodinového filmu velmi příjemnou podívanou ♡ (včetně Yesterday a La Gazza Ladra).
Čas probuzení (1990)
02.03.24: Konečně jsem zase po dlouhé době viděla De Nira v jiné roli než mafiánské - a dle mého velmi pěkně zahrané. A ano, je třeba znovu mrknout i na My Left Foot.
Trainspotting (1996)
02.03.24: Kamarádi za všechny prachy...
Zuřící býk (1980)
28.02.24: Viděno opět po letech a sníženo hodnocení na 4*. Já tak brutálně nenávidím tu postavu narcistního magora...což znamená, že DeNiro předvedl špičkovou práci. Stejně jako kamera (ach, ty drobné umělecké záběry).
Díra (2019)
28.02.24: Vertikální samosprávné centrum je pěkný nápad. Viděno podruhé a rozhodně opět potěšilo. Španělská tvorba mě velmi baví.
Lidská stonožka (2009)
Ach, ja, konečně jsem měla tu čest s panem Josefem Heiterem i já. Sehr gut. Sehr fekal...
Televizní společnost (1976)
Morálně pružní markeťáci, nejnižší forma života... / "I'm as mad as hell and I'm not gonna take this anymore!"
Dokud nás smrt nerozdělí (2003)
Hrozné. Koukala jsem na to kvůli Ryanovi (já vím, moje blbost), který tam skoro nebyl, a místo toho tam poskakovali nějací důchodci. I když David Suchet příjemně okouzlil.
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Typický americký humor, který mi překvapivě dneska sednul, a dost jsem se i nasmála.
Ďábel nosí Pradu (2006)
16.02.24: Pěkný oddechový romanťák. Zhlédnuto v rámci (znovu)objevování Emily Blunt.