Poslední recenze (160)
Krajina smrti (2014)
Super účesy a kostýmy :)
BlacKkKlansman (2018)
Na film jsem se těšil, ale byla to příšerná nuda...3 hvězdičky za závěrečné titulky...
První, poslední (2016)
Tak takhle nudnej film jsem dlouho neviděl...