Recenze (1 764)
Banshee - Kmenová záležitost (2015) (epizoda)
Tak tohle považuji za nejlepší dosavadní díl od počátku natáčení seriálu, kdy se napětí a akce stupňuje, policejní stanice je ostřelována jako Sarajevo tak, že i osazenstvo, které by se normálně vzájemně pozatýkalo a bůhví, co ještě, táhne za jeden provaz a na konci dílu jen nevěřícně pronesete Pane Bože, ač nejste věřící.
Banshee - Season 1 (2013) (série)
Odlišné od mafiánských seriálů a přece dobře koukatelné. Po třetím díle jsem uznala, že to bude návykové. Nikdy nevíte, jakého mají v Pensylvánii šerifa...
Suburra: Krvavé předměstí - Série 2 (2019) (série)
Velmi dobré a závěrečný díl byl opravdu bomba, po které se Vám v hlavě honí leccos. Těším se na trojku.
Suburra: Krvavé předměstí - Jako ve spánku (2017) (epizoda)
Abych uzavřela celkové pocity z první série, přiznávám, byly velmi dobré. Gomorru nečekejte. Tenhle seriál jde více do hloubky života hlavních postav, typově velmi odlišných, za doprovodu smyčcové hudby a vy už z ní cítíte, že to všechno je velmi smutné a nevytáhne vás z průšvihu ani krásný Řím.
Od pěti do sedmi (2014)
Anton Yelchin byl skutečně ve svých pocitech uvěřitelný, leč Bèrenice Marlohe se mi neustále jevila jako před astmatickým záchvatem, ani chvilku neměla pusu zavřenou a neustále cenila zuby, tak trochu paťavá...vyznění filmu bylo hořkosladké ponaučení o tom, co všechno našim citům život dokáže přichystat.
Zaklínač (2019) (seriál)
Dlužno upřímně přiznat, normálně bych dala asi tři hvězdičky, třeba díl s Ježkem se mi nejevil jako zcela zásadní, ale tvůrci se evidentně snažili a poslední tři díly byly fajn, akce odsýpaly, exteriéry vybrány slušně a za opravdu, pro nás ženy, skvěle koukatelného Henryho Cavilla, tu čtvrtou hvězdu přihodím.
Drahokam (2019)
Kladu si zásadní otázku, proč tvůrci zmrskali film, který měl potenciál, protože orientální tržiště v největší prodejní špičce je tichou oázou proti tomuhle uřvanému čemusi, kde mluví minimálně osm lidí najednou přes sebe. Jinak Sandler hrál dobře, i když si mírně občas přišlápnul jazyk, jako kdyby mu neseděly nové zuby, židovská vizáž byla báječná a jen díky němu jsem tenhle film neposlala rovnou do odpadu.
Mrazivý lov (2019)
Exteriéry krásné, vlci úžasní, zbytek divný.
Vikingové - Ledová panna (2020) (epizoda)
Velmi povedený díl s Lagerthiným pohřbem, který byl skvěle zpracovaný, výprava, kostýmy, hudba a závěrečné záběry.Vítej, královno, u svého muže ve Valhalle...
Já, Earl a holka na umření (2015)
Tak trochu zvláštně natočený film o věcech smutných, stylem vesele i vážně, očima teenagera, který nejenže hledal sám sebe, ale dokázal být nejbližším člověkem spolužačce s leukémií, spolu se svým kamarádem Earlem. Zajímavý styl členění děje na kapitoly a i když se mi první polovina moc nezamlouvala, nakonec to režisér ustál velmi dobře. I slzička ukápla...