Recenze (259)
Kuřecí park (1994)
No Comment
Zdivočelá země (1997)
Kravina!!!
Zdivočelá země (1997) (seriál)
Tohle jde úplně mimo mě. Nějak se mi to celé zdá jako na objednávku ODS. Nemám rád prorežimní seriály. 0%. To si takhle jednou sedl Bočan a funkcionáři z ODS a upatlali tenhle seriál. Na mě bohužel až moc přehnaný a zbytečný.
Poslední sezona (2006) (seriál)
Docela pěknej seriál. Viděl jsem tušim všechny díly a bylo to pěkný. Jsou horší seriály.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Někdy se na to dá i koukat a to je od novy co říct.
Policajti z předměstí (1999) (seriál)
Pořád to je lepší než VKV a Ordinace v teplé pardon růžové zahradě.
Playgirls II (1995)
Hovno a dosti proleželé!!! U Olmera to začíná zapáchat(smrdět).
Playgirls (1995)
Zrůdnost největší hnusoty na světě. I ty kozy a bobři to nezachrání. Viděl jsem hodně,ale tohle je horší než kulka mezi oči.
Metal Gear Solid: Philanthropy (2009) (amatérský film)
Amatérský Metal Gear,který se podle mě povedl. Je až neuvěřitelný co všechno se dá udělat takzvaně na kolenou. Ani chvilku mě nenudil a celkově se mi moc líbil. Snaku seš king.
Deprivační staniol (2007) (amatérský film)
Celkem zábava. Docela jsem se nenudil takže v poho.