Recenze (259)
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Klasika. Nemám co dodat. Želvy forever.
Želví nindžové III (1993)
Trojka je celkem slušná. Byl i čas kdy se mi líbila nejvíc. Nostalgie je silnější než já.
Želví nindžové 2: Tajemství kapaliny (1991)
Jednička se mi líbila vždicky víc než TAJEMSTVÍ KAPALINY. Kostýmy jsou o trošku lepší ale děj nic moc. Tenhle díl zachranují 3 věci. Želvy,souboje a celkem sranda. 90 procent.
Želví nindžové (1990)
Nedávno jsem na tenhle díl koukal na DVD. Každopádně se chvilkami klepal obraz . Nějak mi přijde že kamera nestojí za nic,nebo je to třeba tim že už je hodně starej. Každopádně dneska mě to baví méně než před lety ale stejně musim dát 5 hvězdiček.
Občan Václav Havel jede na dovolenou (2005)
Tenhle dokument natočili impotenti. Hodina a půl ničeho. Pan prezident kecá a mele a kecá a mele a pořád dokola. A sakra když už jedeš Vašku na dovolenou tak tam prosím zůstan at máme pokoj. Další dokument už asi nevydržim.
Občan Havel přikuluje (2009)
Pan prezident přikuluje a mě se z toho zvedá kufr.
Občan Havel (2007)
Nedokážu pochopit jak tenhle film no jestli je to film může dostat 80%. Viděl jsem hodně ale čeho je moc toho je příliš.
24 hodin: Vykoupení (2008) (TV film)
Kiefer Sutherland returns...24 Redemption je TV film. Je to prequel k 7 sezoně a tak se musí brát. Ikdyž je akce po málu tak celkově zapadá do seriálu výtečně. Jako film pro kina by neuspěl to rozhodně,ale jako TV film je parádní. Když chcete nakopat někomu prdel tak tam pošlete Bauera a ten srovná i třeba celou Afriku se zemí.
24 hodin (2001) (seriál)
Tohle je moje srdcová záležitost. At už je ze 8 sezon jeden díl lepší druhý horší tak stejně je to nejlepší seriál všech dob. 24 má totiž latku hodně moc vysoko a Jack Bauer je ten správnej chlap co se umí tvrdě ozvat. 1sezona 80%, 2sezona 85%, 3sezona 80%, 4sezona 90%, 5sezona 100%, 6sezona 70% ,7sezona 90% a 8sezona 90%.