Oblíbené filmy (10)
Vrána (1994)
I když se scénář filmu nedrží přesně komiksu, povedlo se zachovat ty nejdůležitější atributy atmosféry, které jdou popsat několika pěknými romantickými slovy: beznaděj, bezmocnost, vztek, zuřivost, násilí, smrt, tma.
Blade Runner (1982)
Scottův noir obraz budoucnosti vytvořený výtvarnou i hudební stránkou filmu je velice působivý, nepřekonatelný a inspiroval spoustu jiných. Když připočtete výborný scénář (i když z Dicka vychází jen volně) nemůžu s hodnocením váhat.
Vetřelci (1986)
Pokračování je akčnější verzí jedničky a to je dobře. Jiný režisér, jiný pohled a máme dva filmy které jsou stejně nesmrtelné jako Ripleyová....Civale, co to meleš o digitálních efektech, psal se rok 1986.
Věc (1982)
Velice povedený "klon" Vetřelce, který se co se týče kvality si nic s oběma prvními Vetřelci nezadá a řadí se společně s nimi na vrchol žánru scifi-hororu. Nejlepší Carpentrův film s doslova mrazivou atmosférou.
Predátor (1987)
Atmosféra strachu v džungli je kurevsky dusná a když jsem film viděl poprvé tak jsem se potil víc než Bill Duke při holení "na sucho".:)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Splatter klasika. Je pravda, že při některých scénách je dobré mít u své sedací soupravy i kýbl na zvratky. Jo .... a je to vtipný.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Strážci - Watchmen (2009)
Žhavé výstřely 2 (1993)
Král parodií. Film jsem viděl asi 10x a vždy jsem se bavil. Některé hlášky jsou nezapomenutelný i díky skvělýmu překladu a dabingu. Asi největší rána Amíků Iráckému režimu. Jestlipak si ho pouštěl Saddám na své domácím kině, to bych se pak nedivil, že byl na američany nasr....
Matrix (1999)
Film který ukázal pure cyberpunk i nezasvěceným.