Recenze (765)
Abigail (2024)
Zajímavé vlákno. Horor/komedie. Moc tuhle synchronizaci nemusim, ale tady v tomto případě se mi to zamlouvalo. Paradoxně jsem si po zhlédnutí filmu uvědomil, že bych si chtěl v nejbližší době skočit do divadla na Labutí jezero. Ta hudba je tak skvělá. 60%
Ostrov (2023)
Krásné prostředí, dobří herci, ale ten suchý, až otravný humor? Katastrofa. Neškodný spoiler: Jsem ztroskotaný na ostrově a řeknu své partnerce pojď obhlédnout místo a ona mi odvětí (se šrámama na obličeji) -takhle přeci nikam nemůžu. Jako vážně se tomu smálo celé kino? V tomhle duchu se víceméně nese celý film. A to nemluvím o tom, že to docela solidně zkopčili z filmu 6 dní a 7 nocí s Harrisonem Fordem. 40%
Men (2022)
Dobrá myšlenka, závěr přehnaný. Režisér musí mít pěkně bujnou fantazii. Ve 20.století se tomu říkalo surrealismus. Nicméně film stoji za zhlédnutí, ber to s nadsázkou a najdi v tom jakýsi odraz chování a představy. Zpětně mi to docvakává, a proto měním z odpadu na 2 hvězdy. Ale přesto bych se na to asi podruhé nepodíval. Slunovrat se mu povedl mnohem víc. 25%
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Moc enkařů na mě. První půlka dobrá, pak to bylo moc mysteriozní. Tenhle film je lepší pustit si na podzim. Jinak celkem vtipný scénář. 45%
Černý telefon (2021)
Po dlouhý době super horor. Napínavý, částečně lekačka. Fakt povedený 85%.
Expedice: Džungle (2021)
Pěkný, komediální, vtipný, ale zároveň táhlý. Ukončil bych to daleko dřív. 60%
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Naprostá bomba. Nevim co víc napsat. Hra plná zmrdství, podrazů a prohnilosti, přesně tak, jak vypadá dnešní civilizace. Pointa filmu je, že lidi udělaj pro peníze všechno. Líbilo se mi to nadmíru a myslim, že žádný seriál v blízké budoucnosti se tomuhle nevyrovná. 99%
Krvavě rudé nebe (2021)
Libovej film do odpadkovýho koše. Jedna hvězda za 5 minut začátku filmu, zbytek smích a být rakvi, tak se obracim 10%
Pod bodem mrazu (2021)
Solidní průměr. 55%
The Deep House (2021)
Nápad dobrý, film nikoliv. Hudubu skládal Rembrant ne? Hrozný. To je horor a div tam nehraje Sija. To jak kdyby na obrazu Picassa byl Naruto, stejná sračka nehrajíc s touhle linií . 10%