Recenze (156)
Zrození Planety opic (2011)
Moc jsem byl zvědavý jak tvůrci uchopí tento film, a jak je vidno padl do správných rukou a stal se z tohoto filmu jeden velkolepý snímek.
Zázračný běžec (1997)
Zase jednou škoda výborného atleta.
Fontána (2006)
Po prvním shlédnutí zatím 3. Ale tohle je jeden z těch filmů které se musejí vidět vícekrát.
Warrior (2011)
Uf !! Tak teď doopravdy nevím. Na jedné straně bych řekl výborný film ale na té straně druhé mi docela vadilo že tam nebyl nějaký zvrat který by mě vyvedl z rovhováhy. To mi tam opravdu hodně chybělo a hodně mi to kazí dojem jinak z nadprůměrné záležitosti. Škoda jen té průhlednosti.
Pařba v Bangkoku (2011)
Už když jsem si toto pouštěl řikal jsem si jestli se mitohle bude líbit víc jak Pařba ve Vegas tak to bude zázrak. A podle očekávání se zázrak nestal. Bohužel se osvědčilo pravidlo této doby že když je jeden film úspěšný, rychle musíme natočit drůhý aby sme z toho vytřískali co nejvíc peněz. Já bych se klidně bez Pařby v Bangkoku klidně obešel.
Poslední dům nalevo (2009)
Při koukání na tenhle snímek mi vstávaly chlupy hrůzou a přál jsem si aby už byla ta hrozná scéna pryč a já se mohl na chvilku uklidnit. Po dlouhé době jeden horor kterej se mi fakt líbil a je jen škoda poslední scény, která alespoň u mě sráží jednu hvězdu dolů. Škoda.
Super 8 (2011)
Kdyby si tvůrci dali víc záležet na věrohodnosti filmu a ne na megalomaských efektech kdy po nárazu auta do vlaku div nevyletí celý stát do luftu byl by to řekl bych ten lepší sci-fi film a diky této vadě zapadne spíš do průměru na který se časem zapomene.
Vyměřený čas (2011)
Tento film mě mile překvapil. Nápad ve filmu považuji za geniální a je jen škoda že film obsahoval některé detaily které ho sráží dolů. Je to například neustálé běhání na podpatcích a na tuto dobu už laciné a nehezky vypadající efekty. Ale i přes tyto nedostatky bych ho rád viděl znovu.
Volání o pomoc (2007)
Nevim jestli je to tím že jsem citlivej asi jako pařez nebo jestli jenom na mě neudělal dojem. Bohužel jsem se nudil od začátku do konce.
Tintinova dobrodružství (2011)
Moje očekávání bylo velké a možná až příliš velké. Po většinu filmu jsem se nedil, 3D v tomto případě bylo docela zbytyčné a ani pár dobrých scén můj špatný dojem nenapravili.