Recenze (36)
Jesse Stone: Ztracená nevinnost (2011) (TV film)
Sedmý díl je pro obdivovatele předchozích jak dárek. Vše co známe a něco navíc. Dávám poprvé 5 z 5,ale to pochopí jen milovník oněch scén při kterých se v těchto filmech "nemluví" a "nic" se "neděje". I fall in love:D
Noční jezdci (1981)
Pravděpodobně nejlepší CZ/Sk "western" před Je třeba zabít Sekala. Zapomenutý klenot, několik zajímavých menších rolí dnešních hvězd...Po důkladném zvážení jsem dal maximum hvězd, i pro zvolené téma, tak smutně málo známou část našich dějin.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Byl jsem nadšen z konečně celkově kvalitní, ač zároveň moderní pohádky. Úleva od věčně recyklovaných "tradičních" titulů byla veliká, po x letech tuzemským tvůrcům vyšla snaha. Bravo! Uměřené herecké výkony, příběh klasický, hudba kvalitní a opět aktuální propagace určitých hodnot navrch.
The Butterfly Circus (2009)
Nádhera a nestydím se že jsem u toho brečel. Jsem moc rád že Nick našel svou víru a dokáže ji tak skvěle posílat dál. See You later, bro Nick :)
Valdez přichází (1971)
Kvalitní lahůdka pro náročnější milovníky žánru. Dokáže několikrát překvapit. Svižná povídka, kde se nic zbytečně neprotahuje.
Chuck (2007) (seriál)
Velmi kvalitní zábava, sem tam i z hlubší myšlenkou. Základem je ale inteligentní parodie a ironický přístup k ačním filmům, špionážním tématům , motivům okolo krásných žen i celé postmoderní společnosti. Promě ideální relax po pracovním dnu.
Statečné srdce (1995)
Můj stále nejoblíbenější film. Silný příběh, kvalitní zpracování i herci, prostě skvělý hlavní hrdina. Historicky pravda pár much(Skoti si natočili vlastní verzi),ale tenhle film prostě oslovuje to nejlepší z nás.Slova na chválu nestačí.
Žoldáci (1980)
Tak trochu dost jiný "akční" film. Někteří hodnotící totiž vůbec nepochopili jeho žánr a čekali co nemohlo přijít :) Źel díky zbytečným přílišným změnám oproti knižní předloze se stal snímek méně pochopitelným,přesněji jeho postavy a jejich pohnutky...Doporučuji pro doplnění knižní předlohu která je brilantní...NA stranu druhou jsou přesto příliš krutá hodnocení také zbytečná. Určitá civilnost a "suchost "snímku je totiž zcela na místě. Tohle totiž není film o hrdinech kteří mají vyvolat naše sympatie, Je to o lidech co se prostě válkou živí...Walken byl bezesporu pro hl.roli výbornou volbou a je velká škoda že nemohl hrát postavu takovou jako v knize. Byla by to jedna z jeho nej rolí a film by měl ode mně plné hodnocení.
Chladnokrevný Stone (2005) (TV film)
Na překombinované kriminálky poslední doby dost dobrý. Nechápu řeči o průměru. Mě hl.hrdina nadchnul a film mě dost bavil.Jsem moc rád že natočili další filmy a určitě se o nich vyjádřím. Mnohem slavnější kriminálky mě mnohem více nudily. Doplněno po 4 dílech - Zakolísal kvalitou jen trochu druhý díl,ale možná jen že mě nesedlo úplně obsazení. Další dva díly opět supr., poetický relax bez zběsilosti.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Jenom opravdový chlap si umí udělat srandu sám ze sebe.Kdo tohle hodnotí jako bežný film je úplně mimo. Je to "jen" parodie a pocta jednomu žánru a je to o tom že si skupina postarších chlápků pro radost natočila pohádku pro velký kluky. Nic víc, nic míň...Bavil jsem se královsky:D