Recenze (36)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Jenom opravdový chlap si umí udělat srandu sám ze sebe.Kdo tohle hodnotí jako bežný film je úplně mimo. Je to "jen" parodie a pocta jednomu žánru a je to o tom že si skupina postarších chlápků pro radost natočila pohádku pro velký kluky. Nic víc, nic míň...Bavil jsem se královsky:D
Jesse Stone: Ztracená nevinnost (2011) (TV film)
Sedmý díl je pro obdivovatele předchozích jak dárek. Vše co známe a něco navíc. Dávám poprvé 5 z 5,ale to pochopí jen milovník oněch scén při kterých se v těchto filmech "nemluví" a "nic" se "neděje". I fall in love:D
Kříž (2011)
Dal jsem jen jednu hvězdu,protože mě tam chyběl Brandon, Branda, Kelly, Dylan a Steve :D
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Byl jsem nadšen z konečně celkově kvalitní, ač zároveň moderní pohádky. Úleva od věčně recyklovaných "tradičních" titulů byla veliká, po x letech tuzemským tvůrcům vyšla snaha. Bravo! Uměřené herecké výkony, příběh klasický, hudba kvalitní a opět aktuální propagace určitých hodnot navrch.
Harry Brown (2009)
Depresívní atmosféra tvořená někdy i zdánlivě přehlédnutelnými detaily a excelentní výkon M.Caina vítězí nad prvky příběhu které už přeci jen známe ze starších filmů. Tohle je ale temnější, krvavější a jen slabý třpyt světla optimismu narušuje všudypřítomný hmatatelný pocit hnusného zla v tomhle dramatu.
Skladiště 13 (2009) (seriál)
Supr relax pro fanouška sci-fi či mysteriózních seriálů. Zábava a humor převažuje na hlubokými myšlenkami,ale i takové seriály jsou třeba..Co dělat jiného než si po náročném dni popřát díl něčeho takového?:)
The Butterfly Circus (2009)
Nádhera a nestydím se že jsem u toho brečel. Jsem moc rád že Nick našel svou víru a dokáže ji tak skvěle posílat dál. See You later, bro Nick :)
Dokonalý podraz (2008) (seriál)
Chytré, vtipné,ale třeba nadhled - tohle není vážné dílo i když tam občas hluboké myšlenky zablesknou. Ideální zábava když je třeba relax:)
Ichi, slepá samurajka (2008)
Pravá japonská krvavá romantika. Absolutnímu hodnocení přeci jen brání fakt, že nejde o originální příběh. Zpracování je však excelentní a pro milovníka samurajských filmů jasná volba.
Arn (2007)
Komu se líbil příběh Království nebeské,ale byl zklamán zpracováním najde v tomhle filmu myslím o dost lepší náhradu. Velmi příjemný příběh s překvapivě málo akčními scénami s krásnými ženami a statečnými muži. Doporučuji milovníkům historických filmů, odrazuji "náročné" diváky.Za pozornost také stojí netuctové prostředí Skandinávie.