Recenze (110)
Jmenuji se Oliver Tate (2010)
Velké zklamání, po dlouhé době film, který jsem nedokoukal dokonce. Po první skvělý části přichází druhá hrozně utahaná část, a když už se konečně dostalo k tý třetí, tak jsem si řekl dost a vypl to, Nemohl jsem se donutit, abych koukal pořád na ten přiblý neměnící se výraz protagonistovi tváře... a vlastně nejenom jeho ale všech zúčastněných. Jediné co se mi jaksi líbilo byla vizuální stránka filmu a práce s kamerou.
Malá Miss Sunshine (2006)
Bohužel utahaný film a bez náboje ale rozhodně LMS nemůžu upřít dobré herecké výkony (obzvlášť výkon Steva Carella), práci s kamerou a hlavně theme song "DeVotchKa - How It Ends", který nemůžu přestat poslouchat.
Králové léta (2013)
Hezky udělaný film o tom žádná a i když jsem tomu chtěl dát 5*, tak nemůžu protože a to z jednoho prostého důvodu, představitel hlavního protagonisty mi vůbec ale opravdu vůbec nesedl. JInak Biaggio byl super, o použitém humoru, který se mi přesně trefil do noty ani nemluvím)
Dočasný domov (2013)
MIluju indie film a Short Term 12 patří do té kategorie, které nemám co vytknout. Sympatičtí herci (překvapivě i dětští herci mě neiritovali) + boží kamera se soundtrackem napomohli tomu aby mé oči nezůstali suché.
Po smrti (2008)
Na můj vkus až moc pomalé tempo, které v kombinaci s nezajímavým hlavním hercem nudilo.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Hezky natočené scenérie a slušný soundtrack podráží předvídatelný příběh a na můj vkus až moc nucený humor (kontrola na letišti? BIACH PLZZZ)
Jen Bůh odpouští (2013)
Chtěl jsem odejít ze sálu.... což se mi u žádného filmu prozatím nestalo. Ale jedna hvězdička za Goslinga <3 <3 <3
Lesní duch (2013)
Nejlepší absťák ever!!!
Dredd (2012)
What time is it? It's judgement time!!
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Není nad klasiku :)