Recenze (3 304)
Osudy hvězd - Roman Čada (2007) (epizoda)
.....no a nebolo toho málo?.....niečo nové - niečo staré a...to je všetko?...
Fízlové 3: Ve jménu zásad (2020)
.....neviem kedy som videl naposledy poľský film, ale.......prekvapil .....slušný "akčňák" v postsocialistických reáliách....ozaj pozerateľné....
Poručík Petr - Revolver pro zlatokopa (1981) (epizoda)
.....kriminalista mi nepríde ako kriminalista, ale skôr nejaký sociálny kurátor......jedna hviezda za neskutočnú dávku naivity.....toto bolo na smiech už keď sa písal scenár :)
Poručík Petr - Černý kufřík (1981) (epizoda)
.....že by niekto strieľal a kládol aktívny odpor príslušníkom Verejnej bezpečnosti za pár korún ...?....by bol dosraný až za ušami a aká dlhá basa by ho čakala....to autori ozaj mysleli vážne -myslím celý tento seriál-Poručik Peter alebo v tom bol zámer takéto niečo idiotské natočiť .....
Poručík Petr - Zloděj (1981) (epizoda)
.....som vážne odvážny, že idem na druhý diel :))))) som ja ale masochista :) ...nedá sa to ani pomenovať toto čo to som pozeral .......ako idylicky to vyzeralo za socializmu ,keď toto nič vyšetruje kriminálka......ozaj jedna hviezda len za mladé herecké tváre a to,že nemám-nenachádzam slová na pomenovanie toho čo som videl ...pravá pičičáren.......
Vraždy v kruhu - Na nejvyšší úrovni (2015) (epizoda)
....
Vraždy v kruhu - Budu v tvých vzpomínkách (2015) (epizoda)
.....vskutku nemám rád ak vo filme alebo seriáli zomrie jeden z hlavných predstaviteľov....časť najhoršia.....
Vraždy v kruhu - Mrtvý v síti (2015) (epizoda)
.........
Vraždy v kruhu - Láska je černý kůň (2015) (epizoda)
....v podstate obeť, ktorá bola nepriamo vinník....ale byť jej obeťou by nemuselo byť až tak zlé :)
Ještěr (2023)
...atmosféra špinavého vidieka áno, Benicio Benicio Del Toro fajn...ale inak slabota....poznámka: to kde to tí ľudia žijú na akom zapadákove ?.....