Recenze (3 302)
Dáma a Král - Jak ukrást Rembrandta (2018) (epizoda)
..........
Dáma a Král - Tóny smrti (2018) (epizoda)
......
Dáma a Král - Vražda a vykoupení (2018) (epizoda)
......recidivista dostane za znásilnenie a vraždu 15 rokov.......a syn sa chce pomstiť a pomstí....a ide do väzenia nakoniec......zvláštny svet......kto je obeť a kto za-vinník.....
Dáma a Král - Vražedné známosti (2017) (epizoda)
.......kurevník a podvodník doplatí na to čo robil.....ok.....
Dáma a Král - Milenci a vrazi (2017) (epizoda)
.....2,5 hviezdy by bolo spravedlivejšie....to vyriešenie ku koncu....aby "viselo" na jednej káve...??
Dáma a Král - Ve víně je vražda (2017) (epizoda)
......aj tretia časť slušná..... tak ku koncu som už tušil ,že to bude asi to čo sme najmenej čakali......hmm a to nikto iný nebol ? -pýtam sa páchateľa.....
Dáma a Král - Smrtelné vyhlídky (2017) (epizoda)
....slušné - ak keď ku koncu až moc prekombinované....
Dáma a Král - Návrat Krále (2017) (epizoda)
......pár momentov bolo fajn : lúpež "storočia" ,stratené diamanty, vražda, nejaký podivín s fotografickou pamäťou, ktorý je bývalý lupič...úvod skôr : ......nemastné-neslané....
Hitman: Agent 47 (2015)
........to ako nejaká variácia akoby z NDR na Terminátora???....hodne -hodne slabé....nepozerať viackrát.....
Ricky Stanicky (2024)
..........v úvode rozpačité až miestami trápne,ale potom to začalo na moje milé prekvapenie šlapať.....vtipné aj s pozitívnym posolstvom : priateľstvo je pekná vec 👍.....John Cena zatienil všetkých.....