Recenze (3 303)
Policajt ze San Francisca (1997)
..........
FUBAR - Moč dobrá práce (2023) (epizoda)
.........
FUBAR - Konec a uzavřeno (2023) (epizoda)
...........
FUBAR - Sváděcí akce (2023) (epizoda)
......
FUBAR - Vlaková krádež (2023) (epizoda)
.....
Matka roku (2023)
......nie je potrebné druhý krát vidieť....poľský príspevok na tému bývalá zvláštna agentka opráši svoje vedomosti....taký istý podpriemer akých som videl už x-krát......riedke ....
FUBAR - Vemte dceru do práce (2023) (epizoda)
....
Česká detektivka - Současnost (2022) (epizoda)
......za pár minút - narýchlo vymenovaní autori po roku 1990....i posledná časť neprehľadná, bez nejakého záveru,logiky....sklamanie ....
Dvanáct (2007)
....nie zlé, ale originál bol lepší...moc dlhé-predlhé....malo to sovietsku dĺžku a tomu úmernú nudu...ale inak priemer, celkom fajn.
Česká detektivka - Kapitán Exner a soustružník Ota Fink (2022) (epizoda)
......