Poslední recenze (40)
Dravec (1968)
Dlouhý a poněkud nudný film o revoluci v jedné nejmenované jihoamerické podmocnosti. L.V. svým hereckým kumštem zachraňuje alespoň průměrnost celého díla, podmanivá muzika vám zaručeně poleze na nervy od první minuty, nelogičnost děje je už jen pověstnou masařkou na hromadě kravského lejna.
Samuraj (1967)
charizmatická kriminálka s nepřekonatelným A.D. rozhodně nezklame ani neurazí, čtvrtá hvězda za čupr barovou klavíristku, konkurz na ní musel být opravdu vyčerpávající :)
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
dokonalá zábava pro všechny fandy chlápka s efektní protézou a bezchybnýma hláškama, který sype z rukávu jak na běžícím pásu. Půlhodinové díly zaručují jen a jen akci, hlášky, krev, uřezaný údy, hlavy atd. - kdo neviděl, ať si políbí šos.