Recenze (867)
Haló, haló! (1982) (seriál)
Dělat si srandu i během války je fakt sranda. A podvádět během války? No a kdy jindy!
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Prvních dvacet třicet dílů funguje skvěle, pak začínají jemně nudit, protože nepřináší nic jiného než obvykle. Ale i tak dávám 90% hvězdiček.
Hard Boiled (1992)
Neskutečná palba! Zásobníky zbraní jsou bezedné, řada obětí je nekonečná a hrdinové naprosto nejtvrdší a nesmrtelní. 88% hvězdiček
Hardcastle a McCormick (1983) (seriál)
Zabavny krimi serial se sympatickou dvojici hlavnich hrdinu. Prestoze od jeho natoceni uplynulo jiz vice nez petadvacet let, porad je na co se divat a clovek muze u kazdeho dilu prijemne relaxovat. 65% hvezdicek
Harold a Maude (1971)
Ashby dokázal naprosto perfektně spojit nespojitelné a k tomu kašlat na sentiment a klišé. Dvojice, která jako by vypadla z komedie, se ocitá v tragédii a my se smějeme právě tomu tragickému, nikoli tomu, co by v jiných filmech bylo směšné.
Harry Brown (2009)
Pomsta a rychlé řešení složitých situací jsou velmi sladké. Dají vám přesně to, co vaše srdíčko potřebuje. Je to vlastně taková filmová terapie, zvláště když jde o velmi dobrý film, jakým Harry Brown je. 83% hvězdiček
Heroin (1970)
vynikající hudba a herecké výkony.
Hezká, bohatá, s malou tělesnou vadou hledá ... (1973)
Z této komedie jsem byl trochu zklamán. Nebyla to ani "béčková bžunda" ani seriózní film s vtipem. Námět sice vtipný je (povolání: sňatkový podvodník, manželka o všem ví a manželovi pomáhá, pak je ale manžel zavřen za loupež a manželka začne žít a počne potomka s jeho milenkou, která má od narození také varlata, k nimž si nechá přišít i penis), ale zpracování je trochu křečovité, vtipných scén není mnoho a situace jsou příliš předvídatelné. Giuffrè je jako specialista na ženy, svůdník a "prasák" již osvědčeným hereckým typem, což potvrzuje i v tomto filmu. Každý jeho pohled jasně říká, o co mu jde a jeho tanečně-striptýzová kreace v jedné ze scén je nezapomenutelná. Výkon Giuffrèho tak prakticky představuje největší devizu snímku. 50% hvězdiček
Hitman (2007)
některé scény měly sice švih, ale jinak nic zajímavého ve filmu nenajdeme. takže dvě hvězdičky za akční scény
Hlava nehlava (2006)
Pekne svihly film o svihlych lidech. 74% hvezdicek