Recenze (640)
Batman (2022)
Za mě nejlepší Batman, co byl kdy natočen!
Batman: Dead End (2003)
dobrej mazec, Batman vs aliens and predators....
Batman: Death in the Family (2020)
Rozděleno na 5 epizod: 1. Pokec v kavárně Superman s Batmanem o prvním Robinovi z kterého se stal Red Hood, spíš rekapitulace scén z DC anime filmu, cca 31minut. 2. Pribeh: Sgt. Rock: Řežba za 2. Světové války, za mě pecka, 15minut. 3. Příběh The Phantom Stranger : super, připadalo mi to jako díl ze Scooby-Doo🤔😂, cca 16minut. 4. Pribeh Adam Strange: na cizí planetě v budoucnosti, narez, cca 16minut 5. DC anime příběh - Death - už vyšlo vloni..ale nejlepší kratas, co sem kdy viděl. 19.minut. Celkove hodnotím 5hvezd!
Batman: Duše draka (2021)
Netradičně natočenéj Batman ala Bruce Lee a 007. Za mě super! Liu opět nezklamal..
Batman Rok jedna (2011)
Myslel sem si ze od DC je nejlepsi comics Batman: Under the Red Hood, ale hodne sem se zmylil, zatim nejnovejsi Batman: Year One je rozhodne nejlepsi ze vsech!
Batman vs. Red Hood (2010)
Videl sem snad vsechny komiskove filmy od Marvel i DC Comics co existuji a Batman: Under the Red Hood je rozhodne ten nejlepsi a nejdrsnejsi komiksovej film od DC Comics a celkove taky.
Bezcitní lidé (1986)
Klasická komedie z 80, nechápu jak mi takovéj skvěléj film mohl utéct, Danny skvěléj!
Bezejmenní (1999)
Ponura atmosféra. Hodně nečekanej konec. Zasrany sekty.
Bílí vlci: Přízraky Arktidy (2018) (TV film)
Vyvraždění konkurenčních vlčích mláďat bylo drsný.
Billy jde na sever (2016) (seriál)
Traparna