Recenze (640)
Dark Waters (2019)
Komu se líbilo, tak doporučuji film Spotlight z roku 2015
Věčnost (2020) (seriál)
Celkem dobrá oddychovka a pouze 4 a půl hodky sledovani
Bariéra (2020) (seriál)
První díly sem hltal, poslední díly už mě to Vubec nebavily... Shlédnuta celá 1 série.
Pojď si hrát (2020)
Zeru Monster horrory... Za mě pecka! Komu se líbil film, doporučuji tyto dva horrory: V roce 2014 podobnéj horror The Babadook a z roku 2019 podobnéj horror Z, kteréj se mi zatím líbil nejvic
Hosts (2020)
Hodně mu to připomnělo sci-fi horrory Vládci loutek nebo Invaze zlodějů tel. Každopádně Hosts bylo trochu krvavejsi a drsnejsi..
Vládci loutek (1994)
Jeden z mých nejoblíbenějších horroru 90.let
Jméno (2012)
Tak mi polibte sos a dobrou 😂😂 Babu byla nejlepší!
Aljaška: Rok v divočině (2017) (seriál)
Mládej medvěd a lov lososu byla chlama 😂😂😂
Nevlídná planeta (2019) (seriál)
Jak vlci lovili bizony bylo parádně natočený. To samé platí i gepardech jak lovi gazely..
Poklad z půdy (2018) (pořad)
Viděl sem pouze jeden díl, časem možná hodnocení změním.