Recenze (640)
The Demented (2013)
Super oddychovka se zombíkama, mohlo být klidně delší...
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
Pár songu Michala mám opravdu rád, ale tohle byl velmi špatnej dokument: Michal se po celou dobu vychvaluje jak je skvělej, Fanánek mu celou dobu nadbíh.... smažka Tofi je tragéd...Trapas na Václaváku..
Králové videa (2020)
Jedním slovem: DĚKUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! Ste fakt borci, vyrůstal sem na VHS kazetach a vašem dabingu! Pecka dokument, nostalgie jak svina, kor navíc v téhle zasrane covid-19 době....
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
SPOILER: Ano, je to úplně stejný film jako původní Justice League (2017), příběh je stejný, akorát jsou přidány nové scény které film dělají lepším jak původní verze a scény jako: Superman v Černém kostýmů, Martian Manhunter, Joker, Slade Wilson aka Deathstroke či Darseid...
Olympic Nightmare (1984)
Nelítostný zabiják, super songy, klasika 80.let
Expert (1996)
51% to snad není ani možný 🤔😂
Impulse (1984)
Hodně podobné filmum: The Crazies z roku 1973 a remake z roku 2010.
Legenda o Orinovi (1985)
Wow, zařadil sem si do Top nej anime movie
Link (1986)
Animal horrory prostě žeru, opice a příběh na samotě, perfektní!
Zpětná reakce (1996)
Klidně bych tomu dal sci-fi a postapokalytickej film, bo tak dlouhé Blackout ještě nikdy nebyl...