Recenze (1 482)
Cizinec ve vlaku (2018)
Podle mého poctivá akční práce. Dokonce s velmi kvalitními efekty, troufám si tvrdit, že nebylo poznat, že je to vše dělané na pc, tímto mě opravdu potěšili. Nejspíš ušetřili spoustu prachů, když se 3/4 filmu odehrává ve vlaku. Menší zklamání byl pouze konec, kde se najednou vše záhadně vyřešilo. Vzhledem k tomu, že to bylo napínavé do poslední chvilky mě řešení zajímalo a tohle bylo slabé. Jakoby to tak překombinovali, že už sami nevěděli jak z toho ven. ... GA Cinema
Red Nose Day Actually (2017) (TV film)
Sice jsem nostalgicky velice rád zavzpomínal a poznal, co se s oblíbenými postavami stalo, ale byly to tak příšerně krátké úseky, že z toho nic nemám. Chápu, že se nejedná o plnohodnotnou dvojku, což je velká škoda, ale o nějaký charitativní projekt, každopádně bohužel celkem zbytečná práce.
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Další sága úspěšně za mnou. Přestože jsou to jen 3 díly, tak je obdivuhodné, že to celé zvládl jediný režisér a přitom se poučil z vlastních chyb. Také kvituji, že se zbytečně nepokoušeli rozdělit poslední díl na 2 části a radši to udělali delší a pořádně, jak se patří, v dnešní době výjimečné. Za ty tři roky čekání to stálo a můžeme být jen rádi, že v celé původní sestavě a nestalo se s tím něco podobného jako s Divergencí. Závěrečné nečekané zvraty a smrti postav byly ku prospěchu věci a šlo vidět, že nad tím pan Dashner přece jen trochu přemýšlel. ... MKUH 3D
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Smutné. Velice dobře zpracované a zahrané, silný příběh.
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Tak nám to trošku ztemnělo a já jsem nadšený. Přestože to má přes dvě hoďky, tak spousta původních postav nedostalo příliš prostoru a dokonce nám sypou další postavy, které už vůbec nestihnou okecat svůj příběh. Jako celek to z nějakého důvodu bohužel nedrží pohromadě a já ten důvod nedokážu najít, no nevadí ... každopádně KarelR to dobře vystihl. Na trojku do kina a tam se ukáže jestli to měl Dashner promyšlené od začátku.
Nejtemnější hodina (2017)
Děják mě nikdy moc nebavil a na většinu datumů nebo velkých událostí jsem naprosto tupý, ale poslední dobou to těmito filmy doháním. Vůbec by neškodilo vidět nejdřív tento film a do posledních 10 pustit celý Dunkirk. Film je velmi dobře natočený a hlavně zahraný, stojí to totiž na velkolepém Siriusi Blackovi. ... GA Cinema
Bez soucitu (2010)
Travolta se mi ve filmu Hairspray příšerně zprotivil a nevěřil jsem tomu, že si ho ještě někdy budu moci představit jako drsňáka. Tady to dokázal a v podstatě s Meyersem táhli celý film. Oddychová nefalšovaná akčňárna. Konec byl sice trochu emotivní, ale na 5 to bohužel není.
Raubíř Ralf (2012)
Celkem kvalitní animák, který ocení spíše herní nadšenci, hlavně ti starší. Dítě film jistě také ocení, ale úplně z jiného pohledu, protože si nemůže dát do souvislosti všechny záležitosti a už vůbec nemůže znát všechny odkazy na spoustu starých her. Potěšil i Skrillex.
Minority Report (2002)
Velmi kvalitní námět, že i to ostatní je naprosto jasné. Chyběla třešnička na dortu.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Ale no tak jo. Hart, Black a Johnson to celé utáhli. Bez nich a bez dvou krásných slečen by to byl podle mě celkem propadák. Zajímavá moderní zápletka, ale plochý scénář a očekávaný vývoj událostí. Oni to proste jen uhláškovali. 3D dost zbytečné, až na jediný moment s krokodýlem. Možná to mohli pojat trochu děsivější a ne striktně i pro malé děti, ze začátku tam ta myšlenka jistě kolovala. A souhlasím s Enšpíglem, Black nedostal zas tolik prostoru, aby svým vtipem nahradil dvě rajdy :D ... GA Cinema 3D