Poslední recenze (1 482)
Berlín (2023) (seriál)
Na svého mladšího brášku to samozřejmě nemá, ale je příjemné se znovu vrátit do známého a skvělého prostředí španělských promyšlených loupeží. V druhé třetině bohužel přestáváte věřit tomu, jak se ze všeho dostanou, ale to si naštěstí spraví příjemným závěrem a musím uznat, že mi vyhovovalo, že to tentokrát bylo víc zábavné a romantické, než dříve ponuré. Uvidíme co pokračování.
6 underground: Tajné operace (2019)
Vcelku vizuálně ucházející akčňák od starého známého si to pokazil už úvodní sekvencí, kde prostě vůbec nic nedávalo smysl.
Na nože: Glass Onion (2022)
Spíš to táhli zkušení herci než kvalitní děj, kterým je už několikátá předělávka a i moderní zpracování tomu bohužel nepomůže. S Danielem asi další díl nepotřebuji.
Poslední deníček (17)
Prison Break 5
Watching