Recenze (1 482)
Napoleon (2023)
Trošku to nadhodnocuji, ale dlouho jsem takový film v kině neviděl, je tam pusto a prázdno. Já z dějepisu už vše zapomněl a tak mi to připomnělo důležité momenty jeho života a dějin vůbec. Joaquin byl v jeho roli úžasný, i ostatní samozřejmě. Bylo dobře nafilmováno a děj mě také bral, i když nemusel být tak natahován, přestože se nejspíš spoustu nevlezlo. Mohli tedy klidně udělat na dvě části. Co mě ale opravdu sralo, byly fakt hodně tmavé scény, kde nebylo nic vidět ani jakože za denního světla. Ono to sice působilo ponuře, ale při bitvách jsem tak namáhal oči, abych něco viděl, že mě z toho rozbolely. Bylo to vážně nutné? Efekty pak byly levnější, že? A ještě byl docela problém u titulků, které jsem nestíhal číst, protože v rychlém střihu začala první věta, pak titulky překládaly, kde se nacházíme a co je to za postavu a pak přišla druhá věta a já nevěděl ani jedno. ... GA Cinema DA
Muži v černém 2 (2002)
Spíš další díl seriálu než úctyhodné pokračování, ale tak nějak to splňuje vše, co bychom od toho očekávali. Parťákům to stále pasuje a sranda a super efekty tam jsou.
Expedice: Džungle (2021)
Skvělé dobrodrúžo. Film se mi kompletně trefil do nálady. Má to super postavy, vtipné momenty a takovou tu klasiku, kde se honí za pokladem. Dle mého si vypůjčili tým na tvorbu efektů od Pirátů z Karibiku, protože mi je to dost připomínalo, a ještě ten strom z Avatara :D.
Popelka (1950)
No musím upřímně říct, že mě to takto po letech hodně zklamalo. Samozřejmě vůbec se to nepokouším srovnávat s naší Popelkou. Ale když se zaměřím na to, co se tam dělo, tak hlavní roli mají nesnesitelně otravné myši, kterým alespoň v českém dabingu nejde rozumět. To co se točí kolem Popelky a prince by šlo shrnout do 5ti minut a vyřešeno. Nevím, myslím, že i pro děti to nebude tak příjemná podívaná jako např. Lady a Tramp.
Sváteční rande (2020)
Těžko uvěřit, že by si Emma nemohla najít partnera, ale to je nejspíš jediný kámen úrazu. Jinak je to celkem vtipné a jistá sympatie mezi ní a Lukem tam je.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Jde vidět jak Suzane a hlavně Francis dospěli. Nekompromisně zobrazuje zrod a pohnutou mysl Snowa. Tohle si původní trilogie zasloužila. Takto měl vypadat prequel k Harrymu Potterovi (i když on tak trochu s Deppem vypadal). Fakt jsem nečekal, že to bude až tolik depresivní, ale ono muselo být. ... Nakonec nejvíc dokáží ublížit ti, na kterých nám nejvíc záleží. ... CC Olympia DA
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Není to taková paráda, jako většina jejich kratší internetové tvorby, ale pořád je to koukatelné a takový kopr večer vám to zpříjemní.
Párty Hárd (2019)
Je to nechutná k*kotina! Nedokoukal jsem to.
Přišla v noci (2023)
Snad v prvních 15 minutách jsem se cítil vyděšený a bál jsem se, že uteču z kina. Nikoliv proto, že by to bylo tak strašné, ale protože byla příšerná ta, co přišla v noci. Bylo mi zle a líto toho mladého páru. Paní Peková to skutečně zahrála velice dobře. A i ti dva samozřejmě. ... GA Cinema
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
Za mě tomu hodně uškodil dabing, některých slovenských herců, který je nejspíš jen na netflixu. Jedničku to samozřejmě ničím nepřekonává a pevně to stojí jen díky některým stále charismatickým postavám. Bohužel se tu nesetkáme se všemi z prvního dílu a to je velká škoda. Napodobování Sexu ve městě tomu také nepřidá, protože dvě dámy na to nestačí. Závěrečný tanec zase parodií na již indické parodie. A vtipu je také míň.