Oblíbené filmy (10)
Jak vycvičit draka (2010)
Pro mě naprosto bezkonkurenční animák. Příběh je možná předvídatelný, ale to vůbec nevadí. Prožitek je úžasný a to nejen díky naprosto báječné grafice (všechna čest animátorům), ale také díky nadupanému soundtracku, který tomu dává ten pravý říz.
Donnie Darko (2001)
Drive (2011)
Zkažená mládež (2007)
Tak....i po doběhnutí titulků jsem zůstal sedět jak omámený a pak jsem celý zybtek dne nasával skořicový čaj. Vskutku nejlepší drama, jaké jsem viděl. Neuvěřitelný film, který mě vážně tzv. posadil na prdel. Fascinující a brilantní.
Pokojný bojovník (2006)
F*cking awesome.
Warrior (2011)
Osudový dotek (2004)
Jedna z filmových lahůdek. Perfektní tempo, Kačer tu hraje jako asi už jinde (taky je to nejspíš jeho jediná seriózní role). Nakonec ještě pustit skvělou baladu od Oasis a nelze hodnotit jinak.
Patologie (2008)
Špička.