Recenze (457)
Blonďatá a blonďatější (2007)
Film inteligentný ako dvojica hlavných protagonistiek. Mám podozrenie, že tvorcovia sa snažili o nejakú ženskú verziu Blbého a blbšieho, ale fatálne im to nevyšlo. Existncia takéhoto niečoho sa nedá ospravedlniť ničím (a to ani po požití psychotropných látok a to je už čo povedať).
Body Bags: Historky z márnice (1993) (TV film)
Tri veľmi vtipné a podarené poviedky z dielne dvoch klasikov žánru - Johnnyho Carpentera a Tobyho Hopera a zároveň posledný Carpiho zásek, ktorý doteraz unikal mojej pozornosti. A ako vždy kvalitný, ako inak. Za osobitú zmienku stojí samotný Carpi, resp. jeho herecké kreácie vo vsuvkách medzi jednotlivými poviedkami, ktoré su neskutočné a človek to musí vidieť, inak neuverí. Carpi je skrátka Boh.l
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Sqvele, ale Ali G je Ali G ...
Boží armáda (1995)
- V nebi veríme v lásku. - - Čo miluješ ty, Gabriel? - - Drvenie tvojej lebky. -
Boží zápasník (2006)
Je to kravina, ale občas sa tam objavili totálne absurdné fóry, ktoré ma dostali do kolien...
Broken (2006)
Po prvých dvadsiatich minútach sa exploitation síce mení na školu v prírode, ale aj tak je to veľmi pôsobivý film.
Budiž světlo (2006)
Koľko podobných filmov o dvoch nevraživých susedoch, snažiacich sa prešťať jeden druhého, tu už vlastne bolo? Nespočetne. Väčšina pofidérnej kvality a ani tento kus nie je výnimkou. Danny DeVito je roztomilý, naopak Matthew Broderick je neznesiteľný (poväčšinou sa tvári ako debil a vôbec mu to nežerem :). S ubiehajúcou stopážou film značne pritvrdzuje a človek len neveriaco krúti hlavou, čo za "brutalita" bude nasledovať. Záverečná zhruba 15-minútovka je len pre otrlých a slabšie povahy by to vôbec nemuseli rozdýchať. O.K. je to vianočný a rodinný film, ale to ešte neznamená, že musí byť aj nechutne patetický a balancujúci na hranici dobrého vkusu (čo si budeme nahovárať, on vôbec nebalancuje, ale veselo si hovie za touto hranicou :)
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Ehm, nechcem tento film zastávať, ale videl niekto z Vás ľubovolný diel Kameňáku? Ragujem len na to, že polda 3 je v rebríčku najhorších filmov na druhom mieste.
Bytost z hlubin (2001) (TV film)
Vždy som vedel, že morské panny sú svine...
Cabin Fever 2 (2009)
Samozrejme, šlo by to aj lepšie. Ale plne sa prikláňam k názoru, že West prevalcoval Rotha na plnej čiare. A záver "a nákaza sa šíri ďalej..." či už hraný alebo animovaný bol proste geniálny.