Recenze (457)
Eragon (2006)
Stále lepšie ako Narnia ...
Evil Bong (2006)
Len chcem podotknúť, že názývať toto hororom je dosť trúfalé. Horor je to skôr pozerať...
Faces of Death (1978)
Faces of Death - veľmi pôsobivý "dokument". Veľmi ma však pobavil záver titulkov, konkrétne veta: "Exiguous scenes in this film were re-enacted." (Nepatrná časť scén v tomto filme bola rekonštruovaná). No ja by som povedal, že tou nepatrnou časťou tvorcovia mysleli minimálne takých 90 % filmu. No a ten zvyšok predstavuje dajme tomu skutočné reálne zábery smrti.
Faces of Death III (1985)
Ak som sa sťažoval, že predchádzajúce diely boli reactované, tak toto je jeden veľký "fejk" od začiatku do konca (hádam len s výnimkou bitúnkov a možno pár ďalších). A to veľmi zlý "fejk". Nielenže je väčšina scén natočená priam trapne, ale tentokrát to prehnala aj dramaturgia. Výber jednotlivých príbehov je neštastný, sú nudné a nepôsobovivé. Tradičná veta na konci tiulkov, že niektoré scény boli znovu pretočné, vyznieva ako zlý vtip.
Faces of Death 4 (1990)
Po zmršnej trojke konečne dôstojný nástupca pôvodného dokumentu z roku 1978.
Faktótum (2005)
Keďže som s Bukowského tvorbou dôverne oboznámený (v určitých etapách mojho života som k nemu nahliadal ako k životnému vzoru :) ), nadšenie väčšiny nezdieľam. Adaptácia je to síce pomerne verná, aspoň čo sa týka dejovej stránky, ale v ostatných smeroch bohužiaľ zlyháva. Hlavným nedostatkom je prílišná umiernenosť a krotkosť, s ktorými sa v knižnej podobe či už Faktóta alebo iných Bukových diel nestretnete. A tak Chinaski vo filme skoro vôbec nepije, nešuká a nedajbože aby povedal nejaké sprosté slovo. Zatiaľ čo knihy ma svojim svojráznym humorom dostávali do kolien, u filmu som sa len mierne pousmieval :) Taktiež mi trochu vadil Matt Dillon. Nieže by to nezahral dobre (ten jeho apatický a "mám vás všetkých v pi*i" výraz a postoj boli výborné), ale obsadiť do úlohy Chinaskyho (škaredý a zjazvený vágus) takého fešáka akým je Dillon, to je trochu na zamyslenie :)
Fallen (2006) (TV film)
Nechutný televízny blivajz.
Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold Story (2005) (video kompilace)
Brutálna kadencia ešte brutálnejších gagov. Keďže je toto moje prvé stretnutie s Family Guyom a zanechalo to vo mne veľmi silný dojem, neviem si predstaviť čo so mnou urobí seriál :)
Fat Pizza (2003)
Ak sa Vám páči Klub sráčov, neváhajte ani chvíľu ...
Faust: Smlouva s ďáblem (2000)
Verná (rozumej blbá) adaptácia ešte blbšieho komixu. Metalová hudba poteší (ostatne k takémuto typu filmov sedí ako šerbel na zadok), bohužiaľ explicitná brutalita a explicitný sex - dva základné znaky rovnomenného komixu - nie sú zárukou kvalitného filmu, ktorý skôr ako kompaktný celok pripomína sled veľmi povrchne nadväzujúcich scén (ostatne rovnakým neduhom trpel aj komix). Bohužiaľ absenciu niečoho, čo by aspoň vzdialene pripomínalo dej, schopný prekúsnuť nie som. Nehovoriac o tom, že hlavný hrdina vypadá naozaj ako debil a s tým jeho kostýmom by som sa hanbil ísť aj na maškarný ples. O tom, že pripomína Wolverina je zbytočné hovoriť, lebo každý kto čítal komix vie, že postava Fausta Woleverinom inšpirovaná nie je. V skutočnosti je to bohapaustá vykrádačka. Ale tým sa autori ani netaja...