Recenze (457)
Moucha (1986)
Pre mňa osobne najlepší Cronenberg.
Noční můra v Elm Street 4: Vládce snu (1988)
Renny Harlin vpichol do žíl Freddymu poriadnu dávku adrenalínu a naštartoval tým jeho ďalšiu kariériu. Po neprekonateľnej jednotke je to druhý najlepší diel celej série.
Tváří v tvář (1997)
Jedinný Woo-ou hollywoodsky film, ktorý stojí za to a nechápavo pri ňom nekrútite hlavou.
2001 maniaků (2005)
Brutálny čiernohumorný masaker, ktorý nenecháva ani na chvíľu vydýchnuť. Eli Roth môže len ticho závidieť. Keby jeho filmy mali čo i len štipku invencie a zábavnosti maniakov... Každopádne na obzore sa nám rysuje ďalší talent. Na Tima Sullivana a jeho Driftwood si budem musieť posvietiť.
Pavoučí teror (2002)
Pekelná pocta starým béčkovým hororom.Slovo horor u tohto filmu je mierne zavádzajúce, pretože s hororom má tento film len pramálo spoločné. Kto nevidel neuverí :) Samozrejme nezasvätení len nechápavo krútia hlavou. Tento film je predovšetkým natočený láskou k žanru a je to na ňom sakra vidieť.
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Brutálne šialený film. No neviem, ale tvorcovia museli byť pri točení tohto filmu minimálne zhulení a čo ja viem čo ešte. Niečo tak bizarne šialeného a pritom geniálneho sa len tak nevidí. A to je prosím pekne rozprávka pre deti :) Medzi záchvatmi smiechu som len žasol a čakal, čo za koniny budú nasledovať ďalej. A ten maniakálny anglický dabing nemá chybu. Menšie než plné hodnotenie si tento film/animák nezaslúži. Veď posúďte - v ktorej kreslenej rozprávke (samozrejme určenej v prvom rade deťom) zanznejú pecky od klasikov ako napríklad MOTORHEAD alebo TWISTED SISTER?
Guyver: Temný hrdina (1994)
Suprový film. Myslím, že na našom trhu ho kedysi strašne dávno distribuoavala spoločnosť MIDO, za čo jej patrí moje veľké díky. Guyver bol jeden z mojiich hrdinov v detstve a vlastne je ním dodnes :)
Mutronics (1991)
Krásny film.Ako malý som ho miloval, čo sa v podstate do dnes nezemnilo :) Ale Guyvera (rozumej dvojku) mám ešte predsa o trošku radšej ...
Rockeři (1994)
Pre mňa jednoznačný kult. Skvelá hudba a priznanie Lemmyho Kilmistera, aký slušňák bol v školských rokoch. Vďaka tomuto filmu som si zamiloval aj legendu The Ramones. Päť hviezd je prekliate málo...
Ong-bak (2003)
Kašlime na dej, ten nestojí za reč. Ale to, čo predvádza Tony Jaa, je niečo neskutočné. Tak nejako som si vždy predstavoval, že by mal vyzerať Mortal Kombat.