Recenze (244)
Balada o smutné trumpetě (2010)
Tento film je divný. Hlavní hrdina je smutný klaun, který nemůže být šťastný, protože nikdy neprožil dětství. V cirkuse se zamiluje do akrobatky, která už ale je s veselým klaunem. A postupně dochází ke střetům, mezi těmito dvěma klauny, který vyústí v pro mě nečekané, ale docela povedené finále. Na filmu se mi líbila atmosféra a akrobatka :).
Horor v Amityville (1979)
Klasický duchařský horor o "zlém" domě. Atmosféra byla v některých okamžicích vydařená, hlavní postavy filmu mi byly sympatické, ale co podle mě film sráží, je zbytečná délka. V některých okamžicích jsem se nudil, a proto je moje hodnocení, takové jaké je.
Territoires (2010)
Tenhle typ hororů mě přesně nebaví. Celý film se nic neděje. Vše je jen o mučení obětí. A u Terrirories jsem se nudil příšerně. Hlavní postavy, s kterými jsem měl pravděpodobně soucítit, jsem si neoblíbil a byly mi nesympatické. Navíc poslední třetina filmu, kdy se zapojí do filmu detektiv se podle mě nepovedla. SPOILER A vyloženě mě zklamal, konec, který je poněkud neuzavřený. Co se stalo s tou bandou? SPOILER Jen doufám, že autor nebude chtít točit druhý díl.
Obřad (2011)
Podle mě jeden z nadprůměrnějších vymítačských filmů s dobrým scénářem a kvalitním hereckým obsazením. Některé části filmu byly atmosférické a tomu dopomáhaly i dobré efekty. Za mě rozhodně spokojenost.
Uneseni (2010)
Pravděpodobně jsem neviděl horor, který by měl tak rozporuplné ohlasy, jako tento. Jedna strana sází odpady, druhá vcelku nadprůměrná hodnocení. A já patřím do skupiny, které se tento film líbil. Je pravda, že postavy jednají občas nelogicky a nevyužívají příležitosti k zabití vrahů, ale kdybych za tohle měl dávat odpad, tak by jen málo hororů dosáhlo vyššího hodnocení. Jinak kamera a herecké výkony v pohodě a konec potěšil. :D
Návrat do domu hrůzy (2007)
Až překvapivě brutální duchařský film s pár sympatickými postavami a celkem dobrými efekty.
Zelený sršeň (2011)
Za Batmanem a Kick-assem můj třetí nejoblíbenější "superhrdina". A pravděpodobně ten nejvtipnější.
Rozsudek smrti (2007)
James Wan mě zatím žádným svým filmem nezklamal a Death Sentence se u mě zapíše, jako jeden z těch nadprůměrnějších akčních filmů. Jsem rád za atmosféru, napětí a brutalitu.
Nezastavitelný (2010)
Nečekal jsem, že by mě mohl bavit akční film, jenž je prakticky celý o zastavování vlaku, ale opak se stal pravdou a to hlavně díky hercům. Chápu, že se film může někomu zdát jako klišé, předvídatelný a neinvenční snímek, ale kdyby se točily samé takovéto klišé, tak bych se nezlobil.
Insidious (2010)
Asi nejstrašidelnější horor tohoto roku. Vše, co k němu mělo být napsáno, už napsáno bylo.