Poslední recenze (75)
Malý princ (2015)
Krásny film, ktorému sa podarilo zachovať magickosť a dvojzmyselnost z knihy, čoho som sa celkom obával. Na konci v kinosále neostalo ani jedno oko suché :)
Slovensko 2.0 (2014)
Keďže tento experiment nemá zmysel hodnotiť súhrnne, vyjadrím sa k jednotlivým minifilom: Pravidlá hry (r. Ondrej Rudavský) - 65% Pohreb prezidenta (r. Martin Šulík) - 20% Rupicapra (r. Viera Čákanyová) - 10% Bez vône (r. Zuzana Liová) - 70% Návraty/Returns (r. Mišo Suchý) - 65% Čestný občan (r. Juraj Herz) - 75% Pssst! (r. Miro Jelok) - 20% Jediná známa fotografia Boha (r. Peter Krištúfek) - 40% Discoboj (r. Iveta Grófová) - 5% Druhý pokus (r. Peter Kerekes) - 80% Celkovo teda slabých 45%. Vyzdvihnúť sa dá akurát tak úvodná animácia a lá Orwell, depresívna poviedka Bez vône, sebaironická poviedka od Herza, či záber na Kaliňáka v Druhom pokuse.
Co děláme v temnotách (2014)
Toto bolo naozaj niečo špeciálne. Na žiadnej komédii z posledného obdobia som sa takto nenasmial. Bravó!