Recenze (263)
Love Like the Galaxy (2022) (seriál)
Jsem také nadšená. Některé přehnané klišovité scény v úvodních dílech jsou jediná negativní maličkost. Jinak je to přesně, jak píše jarah. A většinou postav naprosto dokonale zahrané. Nejvíc mě baví starší herci, je vidět, jak je to baví. Opravdu si to užívám.
Wind from Luoyang (2021) (seriál)
Kdo viděl Nejdelší den v Changanu, ten bude mít jistě opakový pocit déja-vu. Předloha od stejného autora se nezapře, poměrně dost podobné složení hlavní trojice. Inspirace zmíněným seriálem je zřejmá i z celkového obrazového pojetí. Ovšem celkově v mých očích Luoyang jednoznačně zvítězil - narozdíl od Changanu, kde byla první polovina v podstatě jedna dlouhá akce a druhá výrazně nestíhala s dechem, tentokrát je děj bez nějakých hluchých míst. Snad jedině opět zbytečně přepálená stopáž vzpomínek na minulost.. Hlavní trojice příběhu je výborná, skvěle se doplňuje. Kriminální zápletka se mi líbí, nahlédnutí do staré čínské alchymie nemá chybu. Herci mi přišli všichni bezchybní, včetně vedlejších postav. Překombinované rozuzlení jsem čekala s ohledem na předchozí zkušenost s autorem. Tenhle seriál jsem si užila od začátku do konce a mohu vřele doporučit všem, kdo mají rádi historické detektivky.
Luka (2021) (seriál)
Vynikající. A nejlepší je konec.
Dobrej detektiv (2020) (seriál)
Perfektně napsané a hlavně zahrané postavy. Tyhle policajty nejde nemilovat.
Mimoškolní aktivity (2020) (seriál)
Panejo, asi začnu příběhům ze školního prostředí trochu víc důvěřovat.. Tohle byla pecka, zajímavý téma a finále výborně vygradovaný. Nejlepší seriálová postava za delší dobu - veterán z dodávky :-)
Chen qing ling (2019) (seriál)
Tohle mě totálně rozbilo. Přitom wuxia není vůbec můj oblíbený žánr. Nikdy se mi nestalo, abych u happy endu řvala jak želva. A nejen u něj. V podstatě u všech těch scén, kde byli ti dva spolu a místo slov mluvily pohledy. Pane bože, taková poetika a romantika! Ufffffff... Navíc estetická stránka je kolikrát tak vymazlená, že jsem si prostě dala pauzu a kochala se tou vizuální krásou. To se týkalo hlavně lokací, staveb a kostýmů. Bylo tam samozřejmě pár negativ, a to především některé totálně nezvládnuté triky, jako umělé příšery (ten pes v podzemí) nebo polystyrénové kulisy. Ale jinak... no nemám slov.
Moji spolubydlící z pekla (2019) (seriál)
Panejo, tohle byla lahůdka! Něco tak nechutného a zároveň zajímavého a v podstatě i zábavného aby jeden pohledal.. Ty úchylné postavy a krásná ukázka, jak snadno mohou okolnosti změnit obyčejného člověka.. Asi jsem taky úchyl, ale já si to neskutečně užívala, i když se mi chvílemi dělalo špatně. Jediné, co se mi moc nelíbí, je, že příští týden musím k zubaři..
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Já to nechápu - vlastně úplně o hovně, a přitom jsem se ani chvíli nenudila. Pecka.
Teuraep (2019) (seriál)
Přesně kvůli takovým krimi seriálům miluju OCN. <3 Nic zbytečně navíc, zajímavý a netypický příběh, dobře vybraní herci.. A ten konec!
Miseuteo syeonsyain (2018) (seriál)
Krásně dobové (bohužel bez cigaretového dýmu, jak je teď debilním zvykem - ten by teprve udělal pořádnou dobovou atmosféru), krásně zahrané (i od vedlejších postav), výborný dialogy, hodně zajímavý postavy. Kromě pár nudnějších částí nemám co vytknout. Akorát ty poslední dva díly a osudy některých hrdinů byly opravu brutální, což se ovšem dalo čekat. Uf. :-)