castor

castor

Michal Kočí

okres Žďár nad Sázavou
..úspěšně proplouvám..

112 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 37 73 108 144
    • 23.4.2018  16:47
    Death Race 4 (2018)
    **

    Divák to přežije bez vážnější zdravotní újmy a ještě se u toho vlastně místy i pobaví. Je to zbytečně dlouhé, ovšem nabízí to osvědčené postupy, zajímavé úhly kamery a občas i nápaditou akci. Jasné, můžeme to strhat, že hlavní hrdina je jeliman, že povinná vata tahá za uši a že tvůrci podle všeho ujíždí na něčem nitrožilním. Nicméně prostředí á la Neil Marshall a jeho Doomsday je stylové, vizuálně (odrbaný look) je to zdařilé, obnažené bradavky a prdelky potěší kdekoho, nadhled místy rovněž a akce je odkoukaná od jiných docela obstojně. Jednoduše si myslím, že cílové publikum se bude vrnět blahem. Dvě až tři hvězdy.

    • 22.4.2018  19:45
    Můj život (1993)
    ****

    Má solidní kariéru, hezkou ženu a na cestě prvního potomka. Jenže má rakovinu, která prorůstá jeho tělem a zdá se, že už definitivně zvítězila. Lékaři nemají moc dobré zprávy, čínský lékař zázraky rovněž nesvede, alespoň však Michaela Keatona navede na cestu, která má mít za cíl nalezení rovnováhy a pojmenování jeho menších či větších bolístek. Vezme do ruky kameru a začne nenarozenému synkovi radit – jak má chlap chlapovi ideálně podat ruku, jak se má správně holit a hlavně, kdo je/byl vlastně jeho otec. A sám sobě ukáže věci, které by si jinak jen těžko přiznal. Ač se pochopitelně držíme hollywoodských pravidel hry, nejednou nás tvůrci mile překvapí a i to domácí video je poměrně osvěžujícím prvkem. Zatímco Nicole Kidman je krapet upozaděná, Keaton je slušně uvěřitelný. Natočené citlivě, emočně funkční. Takže ty čtyři hvězdy nakonec vlepím.

    • 21.4.2018  08:09

    Scénárista zkompiloval několik úspěšných filmů poslední doby dohromady, zejména z nich vyčnívá Zubaté ostří a pak Základní instinkt, ve kterém přitažlivá žena manipuluje hned s několika muži. Tentokrát Madonna usouloží staršího muže se srdeční vadou. Jakmile ale předstoupí před porotu, veškerá legrace končí. Právě scén ze soudní síně je na můj vkus příliš. Jinak je to poměrně sympatický thriller, kde zatímco Willem Defoe předkládá svého obhájce obstojně, Madonna nikdy neuměla hrát a nikdy se to už nenaučí. A oproti třeba Sharon Stone jí to ani příliš nesluší. Dietní 3 hvězdy.

    • 20.4.2018  22:33
    47 metrů (2016)
    ***

    Aby dokázala příteli, který ji aktuálně pustil k vodě, že není nudná, zřejmě nestačí, aby se v neoprenu vyblejskla s dvěma mexickými kořeny, děvče se rovnou v pofidérní kleci ponoří pod hladinu oceánu, do kterého zmiňovaní hošani právě vylili návnadu pro velkého bílého žraloka. A samozřejmě se leccos zvrtne. Což platí i pro některé ne zrovna svěží nápady. A několik logických lapsů. Přesto z téhle zdánlivě bezvýchodné situace doklopýtáme do finále docela se ctí, navíc druhou polovinu příjemně dietní stopáže okoření několik slušných záběrů na hlodajícího zabijáka, který se naneštěstí nechová jako intelektuál, ale jako „normální“ predátor, a jedna (ač trochu předvídatelná) scénáristická finta. Ve výsledku slušná jednohubka.

    • 19.4.2018  12:26
    Přátelé - Série 5 (série) (1998)
    ****

    Kultovní večerníček pro dospělé. A i český dabing se náramně povedl. Naši hrdinové už mají jasně rozdané charaktery, už mají pořádně početné fankluby. Ani s postupem času o louhovaný čaj zdaleka nešlo, takže se stačí uvelebit a nechat se tohle partou přesně vybraných herců dokonale bavit i dojímat.

    • 17.4.2018  08:47

    První polovina poměrně líná a nezajímavá, druhá naznačila, že s blížícím se vyvrcholením série se máme vskutku na co těšit. Do toho tvůrci trochu násilně vtlačili migrační problematiku a mdle se (uvidíme, zda natrvalo) zbavili jednoho z nováčků.

    • 16.4.2018  16:29

    Miloš Forman vždycky dokázal vypíchnout nějaký moment, nechat ho plynout a rochnit se v jeho rozpačitosti. Prostě v inscenování trapnosti a v pozorování obyčejnosti neměl sobě rovného. Jízlivě se vyjadřuje skrze upocenou atmosféru hasičské tancovačky k několika typickým rysům české povahy, i po letech má úžasnou energii a stále zajímavý styl. Výteční neherci. Svým způsobem neskutečně pravdivé.

    • 15.4.2018  21:30

    Karty jsou poměrně jasně rozdané, naneštěstí scénář je dosti nevyrovnaný, což je s ohledem na herecké obsazení škoda – mimochodem jen ústřední šestice má 17 oscarových nominací – to je totiž doslova skvostné. James Gray umně buduje atmosféru, téma korupčního prostředí je atraktivní, celkově to ale neladí, jak by mohlo. Přitom Mark Wahlberg, který si odseděl své, se hned po propuštění navzdory svému předsevzetí ocitá na útěku, a to hned kvůli obvinění z činu nejzávažnějšího. A na problém je zaděláno. Jenže to dolehlo tak z poloviny.

    • 12.4.2018  22:14

    Spielberg natočil film, který je hlavně spielbergovský, upozorňuje, že v otázce virtuální reality ještě neřekl poslední slovo, znovu představuje svoji vizi našeho světa blízké budoucnosti, pokouší se o sociální komentář, mile odkazuje na řadu filmových kultů a opět udivuje svou kreativitou a hravostí. Je mi jasné, že v knižní předloze toho musí být hodně, takže ukočírovat všechny ty stránky a všechna ta pomrknutí nebylo asi snadné. Ovšem možná spíš pro potřeby blockbusteru, který si má užít celá velká rodina od hlavy až k patě ulepená od Coca-Coly a popcornu. Někdy bych byl totiž ve vysvětlování důslednější a hlavně bych se vůbec nebál hrát na temnější notu. Ve výsledku je to na můj vkus moc uhlazené a popcornové. Tak či onak je obdivuhodné, že legenda na režijní stoličce prakticky nezpomalí, a že Janusz Kamiński odvádí za kamerou znovu precizní práci. Samozřejmě s velkou podporou designerů futuristického světa. Nakonec to tedy není takový mezník, jak bych si přál, příběhově bych volil pevnější švy, uvítal bych špinavější realitu, ale vesměs velká spokojenost. Mistr je zase v sedle!!

    • 11.4.2018  17:57

    Předlohou je bojová videohra, adaptace se ujal autor scénářů k Smrtonosné pasti nebo Komandu, hraje v tom Raul Julia, přesto je to špatně poživatelný guláš. Dějově je to samozřejmě extrém a přehlídka smrtelně vážných dialogů, Steven E. de Souza by zasloužil přes prsty i coby debutující režisér. Z nikoho neteče krev, akce není syrová, natož zapamatovatelná. Celé je to naivní, podivně přepálené a Jean-Claude van Damme na vrcholu svých sil předvádí to, na co jsme zvyklí. Takže nějaká divácká skupina byla toho času určitě spokojená. Jen moc nevím která.

    • 10.4.2018  17:14

    O téhle látce se mluvilo úplně z jiných důvodů než těch, které by měly milovníky filmů zajímat. Vyštípání Kevina Spaceyho, na vyloženě poslední chvíli nahrazení Christopherem Plummerem, a s tím spojená řada otázek a názorových rozkolů. Přitom je podstatnější, že další kus režisérské legendy je víceméně zklamáním. Snímek Ridleyho Scotta působí sice vznešeně, ovšem více pak mdle až nudně, i kvůli skokům v čase neumí vtáhnout, nedokáže rozvířit tepovou frekvenci. Chybí dílčí pointy, chybí zajímavost postav, chybí schopnější dramaturg. Točíme se okolo únosu vnuka ropného miliardáře Jeana Paula Gettyho, který byl totálním obchodníkem i totálním skrblíkem. Dohadoval se, smlouval, než pustil dolar. A za kluka odmítl zaplatit. Utahaný scénář, špatně napsané postavy, překvapivě slabé herecké výkony (nejen Mark Wahlberg, který se jen dostává z místa A do místa B, aby si v místě C trochu zamoralizoval, ale za mě bohužel i Michelle Williams). Řemeslně to každopádně vypadá dokonale, to se musí nechat. Jenže na to jsme si u mistra Scotta už tak nějak zvykli. Výborně nasnímaný italský venkov i chlad kulis zbohatlíků, to je radost. Ovšem po nedochuceném Konzultantovi nebo recyklaci vetřelčího tématu je to další krok stranou. Škoda ho..

    • 9.4.2018  15:12

    Oproti tomu, jak ostříleně byl pojatý a zejména napsaný předchozí díl, je tenhle skoro až zklamáním. Ano, je docela fajn, jak tvůrci pojali linii s podvodným lékařem, který má pro vyšetření ženských prsou „speciální“ ultrazvuk, jinak je to ovšem průměr po všech stránkách. A takové nijaké točení se v kruhu. Chtělo to někam pošoupnout.

    • 8.4.2018  12:04

    Ty sportovní filmy.. plné klišé.. sice z tohoto talentovaný Peter Berg vymlátil maximum a vsadil na drásavý styl a cit pro tempo rozhodně má, přesto výsledek úplně nestrhne. Sáhnul po bestselleru svého bratrance a pro mě osobně měl víc tlačit na linie odehrávající se mimo hřiště – i když kvituju, že tady nemáme typický příběh outsidera, který se i přes nejrůznější klacky pod nohama dere nahoru. Texaské městečko je plné „odborníků“ na americký fotbal, kteří zaváhání nebo snad laxní přístup ke hře rozhodně neodpustí. Zapálené prostředí tak žene dopředu a zároveň i sžírá jeden středoškolský tým, který má nakročeno k velkým zítřkům. Jenže motor mužstva si zruší koleno. A na průšvih je zaděláno. Ten humbuk okolo amerického fotbalu tady u nás nikdy úplně nepobereme. Za sebe z výsledku rozhodně neskáču do stropu. 60%

    • 7.4.2018  23:07

    Dornan křepčí u klavíru, Dakota zase zlobí, protože chce na líbánkách ukazovat okolí bradavky, a potřebuje tedy potrestat, nakonec ovšem dostane zámek, aby v něm potencionální sokyni názorně předvedla, že tenhle samec už je jenom její. A světe, div se, dokonce mu chce i uvařit. A aby to bylo pro nenáročné diváky napínavé, dostane bodyguarda, který by neuhlídal ani předškoláka, a ještě si zazávodí ve sporťáku. Až je z toho tak nadržená, že... Uff. Znovu je to natahované a plné vyprázdněných záběrů. Něco pro snoby, něco pro milovníky reklam na drahé zboží, něco pro zoufalé osamělé ženy, něco pro milovníky bezdějových jednohubek. Kdyby aspoň tvůrci občas pomrkli na diváka, aby se k němu dostal nějaký ten nadhled. Těžko. Prostě se vrací nijak zvlášť přitažlivá ONA, naivka, která nicméně z téhle trilogie dokázala vyváznout ještě docela se ctí, a ON, který si z dětství nese jisté psychické trauma, ale jinak je mdlou záhadou s nulovým emočním rozsahem. Je to znovu prkenné, bez napětí, bez erotického jiskření. Nicméně pořád vydařenější, než příšerná dvojka. PS: Hned jdu naznačit ženě, ať mi eroticky ostříhá vlasy.

    • 6.4.2018  14:49

    April má spor s šéfkou skrze pacienta, který dostal potřetí antibiotika a jeho reakce na ně je osudná. Meredith po delší době opět v centru dění, když naváže bližší vztah s transplantačním chirurgem, který je sám po zásadním chirurgickém zákroku. A konečně Owen, který vyráží do Německa, čímž nám na čas vrátí (alespoň pro mě) oblíbenou postavu. Tři stěžejní linie dílu, který je nejen výborně zahraný, ale zejména velmi dobře napsaný.

    • 5.4.2018  12:31
    Na cestě po jihu Argentiny (TV film) (2017)
    ****

    Balzám na cestovatelskou duši. Mít jen moře času a balík peněz. Tyhle krátké a funkční cestovatelské obrázky pořád fungují, a to i díky nevtíravému komentáři pánů Donutil/Bartoška. Jen tak dál.

    • 4.4.2018  16:53

    Nikdy jsem se neopovažoval dráždit tu masu X-menovského universa, je evidentní, že stvořitel Bryan Singer má tuhle látku hodně rád, pro mě ovšem krevní skupinu asi nikdy úplně představovat nebude. Užil jsem si rezignovaného a na vše naštvaného Logana, který nabídl nevyleštěný vizuál a nepřipitomělou destrukční jízdu, tady jsme ovšem zas a znovu použili kopírák v nezajímavém balení, které sice strhne náctileté oko a ucho, ale v podstatě nemá co nabídnout. Silné charaktery jsou pryč, přístup k postavám je mělký, mnohé (omladina s novými ksichty) vůbec nezaujmou, záporák zrovna tak, Magnetovo tápání nemá potřebné grády, ač je Michael Fassbender znovu skvělý. Aspoň Jennifer Lawrence je pořád sexy. Což se nedá říct o bezduché digitální destrukci. Za mě únava materiálu.

    • 3.4.2018  16:30
    The Titan (2018)
    ***

    Lidstvo to zase na plné čáře prohrává, existuje ovšem naděje v podobě největšího měsíce Saturnu, který představuje jediné další místo v naší sluneční soustavě s atmosférou. Dá se říct, že ekosystém je podobný, jako ten na Zemi před zrodem života. Bude to ovšem chtít nějaké (zásadní) ústupky, kupříkladu to, že je tam sakra zima a že tamní atmosféra je bohatá na dusík. A ten dýchat nemůžeme. Tedy prozatím. Jsme totiž v roce 2048, kdy se poručík Sam Worthington hlásí k experimentu pod hlavičkou NATO a dalších vědátorů, který jej má „poupravit“. Jenže jak už to tak s inovacemi bývá.. Promarněný potenciál, dá se napsat. Jak zajímavě a nosně to začne, tak stejně rychle ztrácíme dech. Druhá polovina je lehce nedovařená a hodně nedochucená. Divák chce vědět víc, ale odpovědi od debutujícího režiséra i poměrně nezkušených scénáristů scházejí. Což je zatracená škoda. Vizuálně to rozhodně není takový průšvih, jak někteří píší, ovšem půlhodinka navíc by se hodila – pokud by tedy dějově nějak prospěla.

    • 2.4.2018  11:47
    Annihilation (2018)
    ***

    Podivný slepenec, za kterým sice stojí velmi úspěšný scenárista (a podruhé režisér) Alex Garland, ovšem mě osobně svými předchozími pracemi tak úplně nezaujal. Vědátory trápí a zaměstnává podivný a mutující ekosystém, bioložku Natalii Portman zase ztráta manžela, což významně souvisí právě s prvním problémem. Tempo je plíživé, místo až utahané a nezajímavé. To samé se dá říct o postavách, které jsou mdlé a poměrně nesympatické. Atmosféra sice místy pohltí, ovšem dějově mi to prostě nesedlo, flashbacky to celé ještě víc brzdí, neměl jsem navrch chuť se ponořit do vykreslování nějakých hlubších významů. Myšlenková vrstevnatost se ke mně jaksi nedostala. Asi moje chyba. Celkově dietní tři hvězdy.

    • 1.4.2018  19:36

    Na záchodě najde bývalý polda po zadání záhadné ženy zálohu, která může se zbytkem peněz vytáhnout právě propuštěného pojišťovacího agenta z finanční bryndy, aby nemusel synovi oznámit, že na vysněnou univerzitu nepůjde. Nic není ovšem zadarmo, protože ve vlaku cestuje nepohodlný svědek, který má i s důkazy zmizet z povrchu zemského. Do toho manželčin snubák v obálce a s ním spojené obavy, spousta podezřelých tváří a dosti nevyrovnaný scénář, který má řadu nedokonalostí. Francouzský rutinér Jaume Collet-Serra se napočtvrté spojil se stále charismatickým Liamem Neesonem, znovu předložili zajímavou výchozí situaci, ovšem velmi rychle jim dochází dech a kupí jednu nelogičnost za druhou. Sic to působí dynamicky a diváka zajímá, co přinese další „odhalení“, jakmile ale začne nad zápletkou přemýšlet, je zle. Cestující našemu hrdinovi nesmyslně důvěřují, bad guys mají oči snad všude a když chtějí někoho odkrouhnout, udělají to tak, že si toho v plném vlaku nikdo nevšimne. Smysl to nedává a to vynaložené úsilí k nalezení svědka je úsměvné. Znovu variujeme schéma obyčejného muže, který je v pořádném maléru, občas se s někým seřeže, jindy na někoho ječí a většinou se snaží přemýšlet a držet se svých morálních zásad. Neeson v pětašedesáti pořád táhne, na kytaru ještě takhle dobře „nehrál“, Collet-Serra sympaticky blbne s kamerou á la Úkryt Davida Finchera (ač jinak mu nesahá ani po pás). Ve výsledku je to každopádně slušný žánrový standard, namísto zbytečné trikové scény s vykolejením bych nicméně zaplatil schopnější scénáristy.

    • 31.3.2018  10:57

    Toho času se téměř dotýkali hvězd, lámali všelijaké rekordy a popírali fyzikální zákony i elementární pud sebezáchovy. Jsem sice pro svižnější a údernější pojetí, 190 minut je prostě extrém, nicméně období nového náhledu na vesmírné programy a s tím spojené nebezpečí prvních raketových letů má svoje kouzlo i po letech. Tvůrci navíc posbírali opravdu zajímavou plejádu výborných herců, vytáhli se zvukaři i střihači a Oscar pro Billa „stojím hlavně za hudbou k Rockymu“ Contiho je ve správných rukou.

    • 30.3.2018  13:11

    Herci mají své postavy skutečně rádi, předvádějí konzistentní výkony, které prostě chytnou. Shonda holt stvořila svět, který nepřestává bavit. Meredith dlouhodobě lehce upozaděná a (přiznejme si) i méně zajímavá, naopak April znovu velmi působivá.

    • 29.3.2018  13:43

    Lehce naivní, hodně dlouhé, ale pořád i po letech velmi dobré. Hlavně nepříteli neukázat žádnou slabost. Jde tady o představy o hrdinství, o vražedný termín, do kterého má vzniknout úsek železnice propojující Bangkok s Rangúnem, a o několik pravd a úkolů, se kterými zajatci i pyrotechnické komando bojují. Není to nicméně klasická hra na vojáky, mnoho akce nás nečeká, když už přijde, má své opodstatnění. Britský gentleman David Lean se prostě vytáhl.

    • 28.3.2018  09:51

    Svoboda (který z ovládané země utekl za snem hrát NHL) je Freedom. Tak se v překladu jmenuje střelec zlatého gólu na turnaji století a po odhalení žasne nejen novinář Tal Pinchevsky. Je to další střípek k dokonalosti někdejšího českého hokejového zázraku. Turnaj o otloukáncích z východního bloku, o národní hrdosti, pospolitosti, na který se nezapomíná. Úspěchu party okolo kapitána Vladimíra Růžičky se je tak něco nevyrovná, napadá mě památný výkon české fotbalové reprezentace z Eura 2004 s Nizozemskem, které vedlo už 2:0, ale Nedvěd, Koller, Rosický, Poborský a další výsledek otočili. A samozřejmě dvě zlaté medaile Ester Ledecké z roku 2018. Hudečkův dokument je velmi svižný, myšlenkově bohatý a pestrý, navrch s dosud nepublikovanými záběry. Nostalgie je mocná.

    • 27.3.2018  17:36

    Když se zamilovávali lidé v Paříži a do Paříže, bylo to milé, nápadité i pestré. New York poskládal artovější skvadru, nabízí temnější odstíny lásky, stejně jako u předchůdce nicméně jen některé nabízí to, co si od podobných minipříběhů slibujeme. A prostě každému sedne něco jiného, což je přirozené. Je to poměrně kvapné, asi jako město samo, takže místy sotva dokončíme větu/myšlenku a spěcháme k dalšímu příběhu. Což je možná škoda. Někdy právě renomovaní tvůrci kopou průměrnou ligu, jindy béčkaři naopak přináší na krátké ploše docela dost muziky. Ani oni, ani hvězdní herci před kamerou ovšem nemají moc času se projevit. Ocitáme se v mírně melancholickém, příjemném stavu ve městě, které se nedokáže a ani nechce zastavit.

    • 26.3.2018  14:45

    Bezohledných dravců, rozuměj právníků, je okolo něj nespočet. Jednou, ovšem zcela zásadně a troufale, sejde z cesty i on. Idealistický, introvertní a trochu i neohrabaný obhájce se pokouší neúspěšně adaptovat na nový svět ambicí, lží a touhy po výdělku, který mu jednoduše nemůže chutnat. Chameleon Denzel Washington střídá filosofická moudra i krátkozraká jednání, vystihl zklamaného a se svým údělem smířeného muže (mimochodem ten chlapík má osm hereckých nominací na Oscara, to není náhoda), jsou momenty, kdy mu fandíme, vzápětí však přijdou ty, kdy jeho kroky nechápeme. I film celkově je tak trochu na horské dráze a dokážu pochopit, že někomu jednoduše scházel smysl. Režisér a scénárista Dan Gilroy si mohl odpustit i kriminální dodatek, stejně jako kvapný přerod ambiciózního Colina Farrella nemusí sednout každému. Přesto je pro mě Gilroy (jeho bratrem je Tony Gilroy) i napodruhé (debutoval Slídilem) zajímavý.

    • 25.3.2018  13:49
    Noc na Zemi (1991)
    ****

    Zatímco mladá taxikářka (výborná Winona Ryder) vnímá ve svém losangeleském voze velké rozdíly mezi ní a hollywoodskou manažerkou, ve stejnou dobu v New Yorku vyráží se zákazníkem východoněmecký emigrant. Pět příběhů se odehrává v pěti taxících na pěti místech světa, díky časovým posunům ale v jeden a týž okamžik. Nezávislý polobůh Jim Jarmusch se představuje širšímu publiku, znovu je silný zejména díky vlastnímu scénáři. Má to zároveň velmi dobrou atmosféru a výborné herce.

    • 24.3.2018  13:12
    Ladíme 3 (2017)
    ***

    Na Annu Kendrick nebo Hailee Steinfeld se v téhle dámské týmovce pořád zatraceně dobře dívá, tvůrci to navíc mají v hlavě docela srovnané, nemají nějaké zásadní ambice a moc dobře vědí, jak efektně naaranžovat vystoupení a hlavně pro koho to celé točí. Na děvčata útočí nástrahy dospělosti a zodpovědnosti, řeší své „velké“ trable, ovšem pochopí, že nejlépe je jim, když jsou pohromadě a vyrazí pobavit americké vojáky na základnách v Evropě. A bojovat proti grupám, které používají hudební nástroje. Setkáváme se potřetí, v nikterak přínosném příběhu, takže je potřeba kromě trhlého humoru (který už ale nějak moc nefunguje) i nějaká ta akce. A i kvůli ní jsme ještě víc vzdálení realitě, kterou v předešlých dílech vymezovala škola. Pěkné tanečky a nenáročné šaškování nicméně pokračují. 55%

    • 23.3.2018  12:39
    Ceny Anděl 2017 (TV pořad) (2018)
    ***

    Sympatické předávání. Ceny se ke svým držitelům dostaly tak nějak rovnoměrně, vesměs všichni byli struční, chyběl aktivismus a plamenná kázání o politice nebo sexuálním obtěžování, hudební program vyplnili zejména nominovaní či ocenění, moderátor Bouček moc neexhiboval, takže po všech stránkách poměrně milá a pestrá záležitost. Ač mě hudebně leccos míjí.

    • 21.3.2018  12:24
    Kryštof - Zůstaň tu se mnou (Za sny) (hudební videoklip) (2017)
    ****

    Další volná inspirace emocemi. Člověk, který v rozhovoru dokáže s neuvěřitelnou grácií a lehkostí v hlase spojit dva výrazy „krásné“ a „nasrat“ a na pódiu před zraky tisíců lidí řádí. To, že Richard Krajčo prostě umí psát skvělé písně, není třeba připomínat. Další hit je na světě, jde pod kůži a během refrénu slušně graduje.

<< předchozí 1 2 3 4 37 73 108 144
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace