castor

castor

Michal Kočí

okres Žďár nad Sázavou
..úspěšně proplouvám..

113 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 36 70 105 139
    • 17.11.2017  11:02

    Nijak zvlášť vyčnívající díl, pár zjištění nicméně přinese (cena Harper Avery, Warren a jeho úmysly, Jo a její boj s minulostí), takže se máme i dál nač těšit. Chirurgům na lodi se mohlo a mělo věnovat víc prostoru.

    • 17.11.2017  11:00

    Já tyhle odklony od toho, nač jsme zvyklí, beru jako takové nepříjemné narušení. Návrat do armádního operování kdesi v Bagdádu navíc není až tak zajímavý, každopádně se některé vztahy pročistily a uzavřely. Takže nakonec dobré.

    • 15.11.2017  10:26

    Jedničku nemám prakticky vůbec zažitou, netuším, zda je to v případě pokračování zásadní problém, nicméně oslovit mě nedokázalo. Každopádně nejprve je třeba říct, že už předchůdce rozhodně nebyl filmem pro každého. Ano, přeformuloval estetické normy science-fiction, potvrdil, že Ridley Scott umí velké věci a že předlohy Philipa K. Dicka mají velký potenciál. Oceňuji jít nezvyklou cestou, než na co jsme zvyklí v případě běžného hollywoodského blockbusteru. Oceňuji preciznost, se kterou tvůrci k látce přistoupili, oceňuji výtvarné řešení, jenže z toho všeho pramení i hrozba odcizení. A zrovna to se stalo. Ona opulentní oslava designu, ona přesná, ale odcizená Deakinsova kamera, ony emoce, které se k nám prostě nedostanou. Herci se tváří, jak by zrovna přišli o vzácnou sbírku motýlů, jsou na můj vkus utlumení až příliš. S obří stopáží se navíc nelze ubránit pocitu monotónnosti, chybí dravost, zapamatovatelné scény. Je toho víc. A ohromná úcta k předloze je znát, což je možná i na škodu.

    • 14.11.2017  09:40

    Prosím, příště raději něco alespoň kapánek svázaného s realitou. Křečovitě se snažíme být cool, super, príííma, jenže na žádné velké bavení to není. Když někdo prezentuje gore mordy a prokládá to sterilní zábavou, fungovat to nemůže. Tedy pokud to netrvá třeba jen třicet minut a nehraje si to na regulérní celovečerák. McG je rutinér, který si pro velké projekty zavřel dveře, selhává v tempu, nápadech, atmosféře, zvratech. Trhlé postavy ještě jaro nedělají. Prostě mě to neoslovilo, ač je mi jasné, že svou základnu fandů to mít bude. Malý loser má chůvu, ta je zatraceně sexy, báječně si rozumí, páč je to jeho vysněná budoucí nastávající. Jednou prubne, co se děje v noci, když usne a blonďatá chůva je pořád v domě. Pochopitelně nic poklidného, jenže tvůrci nikdy vyloženě neděsí ani vyloženě nerozesmějí. A to je problém.

    • 13.11.2017  20:16

    Amelia chce zavolat Derekovi a mluví francouzsky. A na problém je zaděláno. Pak nás čeká drobné odlehčení při hledání nových stážistů, aby přišla další „přetahovačka“ o Riggse. Držíme si kvalitu.

    • 13.11.2017  20:13

    Nádor v hlavě hraje zásadní roli. Jinak Meredith se setkává se cvokařem, který z ní zase dostává démony minulosti. A Sarah Drew coby April se projevuje coby velmi zajímavá herečka. Určitě bych jí věnoval (a přál) nějakou pestřejší linii.

    • 13.11.2017  20:06

    Přichází nová postava (aby jedna ze single měla někoho do postele), která nicméně touží po nezvyklém výzkumu, který ovšem odhalí roky rostoucí nádor. A Alex znovu dostává důvěru jedné z mých oblíbenkyň. Dalo se to čekat.

    • 13.11.2017  20:04

    Některé (ač jsou jejich charaktery zajímavé) postavy zbytečně ustupují stranou, přesto každá série má své opodstatnění, každá po možná nějakých slabších/opakujících se motivech překvapí novým velkým nádechem, předchozí série velkou explozí (i emocí), takže je rozhodně nač navazovat. A když je „málo tkáně a pacient nejde zavřít, je to sakra potíž..“

    • 12.11.2017  09:43
    Pirko (2016)
    ****

    Aneb když jeden odchod z dětského domova a několik naivních rozhodnutí rozjedou koloběh fatálních událostí. Brzy plnoletá Martina nejprve tančí svým „kamarádům“ z domova kdesi na východním Slovensku, aby brzy vyrazila vstříc životu za svým chalanem do Prahy, protože „otec neznámy, matka nikdy neprejavila záujem.“ Jenže chalan má momentálně úplně jiné starosti, s pouličními živly by to zrovna tak vyhrála. A naneštěstí feťácký přítel potřebuje prachy, takže láska neláska, dívka se ocitá v bytě hrůzy plném násilí a zneužívání. Ano, možná mícháme žánry, mícháme pocity, jenže asi něco bude na tom, že veliké procento dětí z domovů končí na drogách nebo coby prostitutky. A tomu, že děvčata vycházejí z domovů s obálkami nepřipravené na život, věřím. Názory „nejpovolanějších“, že je to nesourodé, neberu. Je to autentické, je to depresivní, je to pestré, je to výborně zahrané. Prakticky od všech!! Což je v domácí tvorbě jedno velké umění. Ano, lze mít problém s tím, že k dívce si kvůli jejímu chování hůř budujeme vztah, lze komplikovaněji přijmout, že z lokací zase vyskakuje socialistická šeď, špína a všudypřítomná beznaděj, jenže Praha není jen Karlův most a nákupní domy. Pokud něco dokáže naštvat, tak závěr, který mi také úplně nesedl. Jinak ale tvůrci předkládají několik momentů, které vizuálně přenášejí bolest hlavní hrdinky na diváka, volí netypické sekvence, dlouhé kamerové jízdy, statické záběry, jsou pestří, zajímaví. Pokud někdo hovoří, že leccos je samoúčelné, ukázali by vševypovídající scénu ve sprše. Odvážná Dominika Morávková-Zeleníková hraje na jedničku. Chyby byly, ale za mě hodně depresivní vstupenka do života. Pouštěl bych ji tabletářům a fejsbukářům v devítce na základní škole. I proto, že jde o debut, tak ty čtyři hvězdy střelím. PS: Skladba zesnulého otce-skladatele puštěná v autě je milým pomrknutím.

    • 12.11.2017  09:27
    Anakonda (1997)
    ***

    Dámy mají rády pevné objetí, jenže tohle bývá zpravidla to poslední. A třeba taková Jennifer Lopez se bude zuby nehty snažit, aby to nebyl její případ. I když tuší, že z antropologicko-filmařské expedice v Amazonii, která pátrá po domorodém kmenu, zbude jen torzo. Tajemně přitažlivý deštný prales, pestré osazenstvo lodi, jeden posedlý lovec, gigantické nebezpečí ve vodě. Rozehrané by to bylo dobře, že by nevadil ani prostý příběh a hloupoučké dialogy. Jenže jakmile dojde na nějaký konflikt (ve vodě i mezi posádkou), podprůměrný tvůrce Luis Llosa netuší, co dělat. A nabízí jednu hloupost za druhou. Tehdy (1997) jsme nicméně hltali záběr z nitra hadího jícnu nebo efektní útok nad vodopádem. Triky jsou kolísavé kvality, dnes (2017) spíš úsměvné, ale dá se to snést. Celkově je to přímočaré, pokleslé a hlavně krátké. Pořád ale funkční. Z herců potěší snad jen pokroucený lovec Jona Voighta, zbytek je za statisty. Přepálené tři hvězdy. PS: Ten „obrácený“ vodopád je fakt cool.

    • 11.11.2017  12:27

    Na čele nemá jizvu ve tvaru blesku, nýbrž hýbající se bouli, ve které cosi žije a ke které přišel po dobrodružství na voru. Daniel Radcliffe znovu dokazuje, že éra Harryho Pottera je ta tam, vybírá si solidní role a hlavně žánrově velmi pestré. Tentokrát coby dobrodruh (nějaký Yossi skutečně žije), který se nechá zlákat výpravou do bolívijské džungle, která je léta páně 1981 neprobádaná a na konci cesty čeká bonus v podobě indiánského kmene. Jenže chyba lávky. Nakonec bude muset jeho mozek přepnout na „já tady sakra nezemřu“ a vymačkat ze sebe veškerou odvahu, sílu a odhodlání. Australský žánrový klenot Greg McLean, který si dvakrát vyšlápl na hororové publikum, má problém tohle dobrodrůžo nějak ozvláštnit, prostě jde jen o sled méně či více zajímavých obrazů, kdy jednou trpíme halucinacemi, jindy polykáme nevylíhnutá ptáčata, pak odháníme hladovou šelmu nebo se snažíme, aby nás nepohltila bažina. Než se ztratíme, musíme zkousnout zvláštní motivaci některých postav, přesto se k finále docela úspěšně doklopýtáme. 70%

    • 10.11.2017  13:27

    Brutální vraždu maloměstské dívky s uřezanými prsy nakonec ještě neopouštíme, nýbrž se víc pokoušíme píchat do pozůstalých. Pravda bude někde hluboko, náš tým (třetí posila na plný úvazek) má ovšem solidně našlápnuto. Nicméně vyvstávají pochybnosti, jaké to má celé význam, když naše trio nedokáže výsledky výzkumu tlumočit lidem, na kterých záleží? Konec první série se blíží, místy je to rozpačité a se všemi těmi superlativy bych byl přeci jenom opatrnější.

    • 10.11.2017  13:25

    Navazujeme tam, kde jsme skončili. Projekt, ač je zatím stále v plenkách, má potenciál a oba pánové začínají věřit, že jejich práce má smysl a může mít jednou velký význam. Stále jsme nicméně u vraždy maloměstské dívky, která byla údajně milá a údajně zasnoubená. Ovšem jak už to tak bývá, láska je slepá a rodina musí držet při sobě. Pokud nejde do tuhého.

    • 9.11.2017  19:48

    Starosvětsky přímočarý režisér Garry Marshall rok po fenomenálním úspěchu Pretty Woman lehce zostřil hrany a vypráví příběh z vězení propuštěného kuchaře, který se snaží zaujmout láskou zklamanou servírku. Ta se nečekanému vztahu brání, ale dvoření zamilovaného kuchaře nakonec podlehne. Oba leccos prožili, leccos ztratili, dávno nevěří na prince na bílých koních. Ale ještě si dají šanci. A Marshall tak znovu dokazuje, že okoralá divácká mysl se ráda nechá vyburcovat k nadějeplnému snění. Al Pacino je jistota, víc ovšem tentokrát zaujme nedůvěřivá a zklamaná Michelle Pfeiffer. Moc fajn návrat.

    • 8.11.2017  16:41

    Woody by měl přejít na systém film za tři roky, aby měl čas na vymýšlení zápletek a následné pilování scénáře. Prostě by tahle totální scénáristicko-režijní legenda potřebovala, aby jí někdo občas řekl, že to nebo tamto se povedlo méně. Co na tom, že tu máme výtečné herce a líbivé římské kulisy. Allen se dál kochá krásami evropských velkoměst, ale zapomíná u toho tak nějak bavit. Je to celé bez života, povrchní, mdlé. Paralelně se k nám dostávají čtyři nesouvislé příběhy, z nichž ve dvou se řeší pochybná sláva a uznání, zbytek vyplňují klasická allenovská témata: tudíž vztahy nebo nevěra. Jenže chybí hořkost, na kterou jsme u něj zvyklí, chybí energie a snaha o překvapení. Chybí jednotící prvek, postavy z jednotlivých linií se neznají, celé je to takové odtažité, sebestředné (ostatně nejlepší vtípky si nechal Allen pro sebe, jindy se smát moc nebudeme). Allen-herec nicméně alespoň dokáže před kamerou pořád zaujmout, celé to sehrál s grácií. Ostatní jsou rovněž fajn, jenže nedostávají zdaleka tolik prostoru, kolik by si zasloužili, takže třeba prostitutky Penélope Cruz si moc neužijeme, naopak přesná je Ellen Page. Ve výsledku je to ovšem zoufale málo, Allenův typický humor v každé třetí větě mi začíná moc a moc chybět. 55%

    • 8.11.2017  09:18
    Chirurgové - Série 9 (série) (2012)
    ****

    Ani devátá série nemá důvod, aby byla tou poslední. Je to zásluha především herců, kteří zrají jako víno a pochopitelně scénáře. Pořád si drží neuvěřitelný drive, smysl pro vypointované dialogy, napínavé momenty i dojemné situace. Pesimistický start je ale s ohledem na ukončení předešlé série pochopitelný. Díry látají nové postavy. Máme tu nicméně hodně příjemných záblesků: čerstvě nabytí milionáři, infekce Baileyových pacientů, Greyové Alzheimer, Arizonina nevěra, Owenova výjimečná snaha o záchranu rodičů malého pacienta nebo blížící se dokonalá bouře. A velmi zajímavá Cristina. Kvalita zůstává.

    • 8.11.2017  09:08
    Chirurgové - Série 8 (série) (2011)
    *****

    Nemocničních i vztahových seriálů už tady byl nespočet, ovšem tenhle rozpletl takové množství netriviálních dějových linií, že i cynici musejí slevit ze svých nároků. Emoce fungují, dialogy baví, herci jsou přesní. Už (asi) definitivně dospělí hrdinové si uvědomují, že medicínský program končí, otevírají se jim nové možnosti a pracovní příležitosti. Dohady, kdo smlouvu prodlouží a zůstane, utne závěrečná tragická tečka, která nám vezme hned dva oblíbené hrdiny. Dokonce jedny z nejoblíbenějších. Mark k Lexie: „Dostaneš se z toho. Za ruku tě chytat nebudu, protože mi neumíráš.“

    • 7.11.2017  07:27
    7 životů (2017)
    ****

    Noomi Rapace sedmkrát jinak se ničeho nebála (postprodukce si zaslouží palec nahoru), naopak Glenn Close se do role příliš nehodila. Willem Dafoe je pak už tradičně jistota. První polovina měla náběh na sci-fi roku, ovšem druhé chybí tempo i nápad. Finále je pak vyloženě nepovedené. Ambice norského řezníka Tommyho Wirkoly klaply tak napůl. Béčkovou hloupost on zvládá, producentský dohled potřebuje, dramaturg ovšem místy zaspává. Chřadnoucí tempo po velmi dobře natočené „hromadné“ bitce v bytě sester zamrzí a naplno odhalí mezery v zápletce. Jinak by z toho bylo hutné sci-fi, kterému by slušely o dvě tři nekorektní scény víc. Když se totiž režisérovi při akčních scénách neplete nikdo pod nohy (kupříkladu jako šílený střih v Jeníčkovi a Mařence), je to fajn podívaná. Nějakou důmyslnou společensky-kritickou rovinu od režiséra typu Wirkola nečekejte, ambice zabíjí poměrně brzy, protože s nápadem se dalo pracovat podstatně víc a líp. Když ovšem divák vypne, bude se usmívat od ucha k uchu. A na ty čtyři hvězdy se tak nějak vyškrábeme. Navíc je třeba zohlednit ten titěrný rozpočet.

    • 6.11.2017  15:07
    Fargo (1996)
    ****

    Fingovaný únos, dva magoři, kteří ho spáchali, ňoumovitý prodavač aut, který si ho objednal, panovačný tchán, který má zaplatit výkupné, těhotná šerifka, která má odhalit stopu a mrazivé počasí, které sere kdekoho. Léta páně 1987 se to ve státě Minnesota tak nějak stalo. Jenže to celé odstartuje tím, že si jeden packal na tak zásadní věc obstará dva jiné packaly, navíc s velmi násilnickými sklony. A z rychlých peněz z výkupného se stane hon za několikanásobnou vraždu. Joel režíruje, Ethan produkuje, společně pak bratři Coenové píší scénáře. Vše dělají s nemalým elánem a radostí, vyžívají se v černém humoru, v sarkasmu a divákům nechávají prostor pro vlastní fantazii. A takřka pokaždé ze svých herců vymačkají maximum, stejně jako ze svých stálých spolupracovníků (patří mezi ně třeba NIKDY Oscarem neoceněný kameraman Roger Deakins). Z dvojice maniaků Steve Buscemi a Peter Stormare jsem slintal, z režie tentokrát tak úplně ne!! A plešoun pro Frances McDormand je mi poměrně velkou záhadou!!

    • 5.11.2017  13:18

    Studentka Tree tak trochu často roztahuje nohy, možná je to tím, že přišla o mámu, možná tím, že je součástí povrchního univerzitního spolku, každopádně musí rychle vystřízlivět, aby dokázala vyzrát na vraha a ještě se stát lepším člověkem. V podstatě variace na komediální klasiku Na hromnice o den více. A prostě oddechová kravinka. Nic víc, nic míň. Hororový žánr, i když jde spíš o takový guláš, si s tématem časové smyčky nikdy ještě úplně nezanotoval. Pár lekaček, místy slušná atmosféra, jinak ale blbina s nemastně natočenou akcí, která se nemůže opřít o pořádný scénář. Ten těží z dávno proklepnutého tématu nekonečné smyčky, jinak ale selhává každých tucet minut. Namyšlené děvče se probouzí v cizí posteli, netuší, která bije, pozuráží kdekoho, chystá se na narozeninovou párty a nakonec zemře. Samotné odhalení dotyčného v masce je, no, nijaké. Vrahem mohl být kdokoliv. Mile přehrávající Jessica Rothe nikdy nebude blonďatým Billem Murraym, každopádně každé ráno se probudí s novými informacemi, jenže ne vždy je dokáže využít a trestuhodně se nepracuje ani s tím, že se na ní projevují zranění z předchozích mordů. Prostě všude jsme skončili tak někde na půli cesty. Ani rating nedovoluje si pořádně dovolit. Což je škoda. Stejně jako fakt, že se tvůrci mohli vyřádit s tím, jak dotyčná každý večer zařve. Naštěstí občas mile sklouzneme do sebeparodické roviny. A zmiňovaná Rothe dle mého nehraje vůbec zle. A vypadá zatraceně dobře.

    • 5.11.2017  12:22
    Teď vaří šéf! (TV pořad) (2014)
    ***

    Může vykládat a krájet/sekat/potírat/míchat cokoliv a stejně člověk dostane solidní chuť. Pohlreich to prostě má v sobě, ač si ho divák samozřejmě oblíbil primárně coby chlapíka s neuhlazeným slovníkem, jak brečí nad retro oblohou a fritovací kultuře. Tady nevštěpuje základy pro kvalitní fungování podniku, ale jednoduše naznačuje, že rozvařené špagety nebo vysušený losos nejsou tím, co by mělo nad grilem omámit naše hosty.

    • 4.11.2017  14:15

    Asif Kapadia je přeci jenom divácky vlídnější než perfekcionista Fincher. Ač ho nesmírně uznávám, tady mi prostě sedí spíš pojetí prvního jmenovaného. I když Fincher to celé rozjížděl a měl možná trochu nevděčnou roli. Naše duo se nicméně dostává k brutální vraždě dívky, místní policie je jalová, nasekala spoustu školáckých chyb, takže leccos je potřeba projít od samého začátku. Výslechy mají spád, dialogy odsýpají, napětí graduje.

    • 4.11.2017  14:12

    David Fincher je cítit a divák je za jeho další spojení s Netflixem rád. Poskytovatel filmů on-line začal úspěšně využívat vlastní produkci k tomu, aby měl opravdu exkluzivní nabídku. Co je potřeba k tomu někoho umlátit k smrti? Touha po kontrole, pocit vzrušení, pominutí mysli? Naši hrdinové začínají věřit tomu, že jejich projekt má potenciál a nemalý přesah. Usvědčování mladíka po dvou (přiznejme si) ospalejších dílech představuje konečně nějaké oživení.

    • 3.11.2017  17:33
    Sleight (2016)
    **

    Zase jeden hošan, který sešel z cesty, přitom má srdce takřka ze zlata. Přes den kouzlí v ulicích, po večerech si přilepšuje coby drogový dealer. A pochopitelně se připlete do problémů. Naštěstí má krásnou a nesmírně chápavou přítelkyni, pak v sobě objeví cosi, co jsem ani nějak nechtěl chápat, zažijeme pár žánrových kotrmelců, abychom si „užili“ náležitý happy-end. Tenhle kousek je svou nezajímavostí a zbytečností odsouzený k zapomnění. Bohužel.

    • 2.11.2017  15:59
    Chirurgové - Série 7 (série) (2010)
    ***

    Sedmá série začala s ocasem předešlého řádění vyšinutého střelce, trošku to vázne a vzpomíná tak nějak podivně (bez emocí i bez opory kvalitního scénáře), nicméně zhruba od třetího dílu se staří známí zase vrátí do spolehlivých kolejí. A i nadále panuje spokojenost (opětovné sbližování Lexie a Marka, Shepherdův výzkum Alzheimera, Altmanové manželství, Karev a jeho boj o sto tisíc s umírající fúrií a následně s africkými dětičkami, souboj o šéfrezidenta, pár nových postav) i mírné znechucení (Christiny manýry a úprky od chirurgie, rozezpívané epizoda při nehodě Callie mě fakt nebrala). Samozřejmě pořád ale na palec nahoru.

    • 2.11.2017  15:54
    Chirurgové - Série 6 (série) (2009)
    *****

    I na Seattle Grace dolehla ekonomická recese přinášející škrty v rozpočtu a hlavně sdružování s konkurenční nemocnicí Mercy West. S tím přichází i nevraživost mezi novými kolegy, přetahování se o případy i o přízeň vedení. Nové tváře opět bez větších problémů zapadly a i oni přispívají k tomu, že osobní životy lékařů začnou převažovat nad těmi profesními. Řada epizod je navíc skutečně lahůdkových, vztahové linky solidně nadchnou. Finále se střelcem je veliké, až přehnané, hollywoodské, chcete-li. Ale emočně funguje fantasticky.

    • 1.11.2017  17:49

    Ani jsem netušil, že předlohou byl comics. A navíc se statusem kultovní. Tak či onak se nám předkládá příběh dvou absolventek střední školy s otázkou, co dál s načatým životem. Především ovšem nejde o tupé naivky, ale citlivé a po lecčems toužící dívky s IQ, o kterém si mohou hrdinové z Prciček nechat tak akorát zdát. Na druhou stranu jsou ovšem zatraceně přidrzlé, sprosté a prudí kde koho. Nejvíc teď řeší práci a při jejím hledání objeví inzerát, v němž určitě nějaký loser zkouší štěstí u ženy, která se v jeho životě jen letmo mihla. S oním ztroskotancem se nicméně nakonec seznámí a nebude to vůbec marné. Výsledkem určitě není povrchní kus, ale velmi milá, sarkastická a umně napsaná radost okořeněná výtečnými hereckými výkony. Ztracená děvčata na prahu dospělosti si báječně notují, introvertní sběratel desek je dokonale doplňuje. Stejně jako několik dalších postav v drobných rolích. Příjemné, barvité, ujeté a hlavně o životě. Výborný debut.

    • 31.10.2017  12:19

    Odosobněné lokace, chladné barvy, práce s detaily, tlumené emoce, perfekcionismus. Skeptický bůh David Fincher je cítit na sto honů, dál ovšem platí, že počátky psychologického profilování sériových vrahů mě zatím do kolen úplně nedostávají. Něco, co je nám předkládané a co je řekněme otřepané, dle mého spadá do dřívějších než do 70. let. Navrch charisma ústředních postav není zrovna valné.

    • 31.10.2017  12:13

    David Fincher má zlaté ruce, to už přes dvě dekády víme. Jeho spojení s Netfixem klape náramně, jeho rukopis je patrný, i když zrovna nesedí na režisérské židli. Dialogové scény jsou precizní, ač někdy už předlouhé. Počátky psychologického profilování sériových vrahů mě nicméně zatím do kolen úplně nedostávají. Uvidíme. Určitě nic pro mainstreamového diváka, troufnu si říct. Mrazivé to zatím není, o tom žádná.

    • 30.10.2017  13:29
    To (2017)
    ****

    Podle literárních předloh spisovatele Stephena Kinga toho vzniklo na filmovém plátně už nespočet, leccos je u mě hodně vysoko. Tentokrát podává obraz o problémech, které sužují svět dětí (a nejsou to lehká témata – sexuální zneužívání, rasismus, šikana), což samo o sobě stojí na pevných základech. Hlavní linie ovšem spoléhá na pološíleného klauna Pennywise, který je zosobněním zla a o kterém bychom se rádi dozvěděli víc. Smůla. Prostě se objeví, vyděsí, mučí, zabíjí, ovšem často bez logické opory. Navrch tamní policie se úplně nesnaží, takže fiktivní městečko obchází strach a zvyšující se počet zmizelých dětí. Kdo si vedle strážníků rozhodně nezaslouží přes prsty, jsou velmi šikovní malí herci. Casting se náramně vydařil, uvěřitelné mladé tváře potěší, velká chvála směřuje i na bezchybný herecký výkon Billa Skarsgårda. Stejně jako na práci maskérů a argentinského režiséra (Andy Muschietti), který nabízí příjemně gradující a zručně natočený kousek. Fanouškovská základna po právu roste (ona už dvojdílná televizní verze z roku 1990 solidně lákala), škoda jen, že tvůrci víc nehrozí atmosférou, ale lekačkami, jenže v tak předlouhém filmu nakonec divákův zájem kapku povadne a celkově budování napětí přestává působit. Což je velká škoda. PS: Sophia Lillis kouzelná.

<< předchozí 1 2 3 4 36 70 105 139
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace