castor

castor

Michal Kočí

okres Žďár nad Sázavou
..úspěšně proplouvám..

115 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 38 75 112 149
    • 13.8.2018  09:54

    Woody Allen se nám ztrácí před očima, dalo by se napsat. Občas sice naservíruje něco výživnějšího, na čemž si rádi pochutnáme, ale většinou jsou to jen drobné gastronomické radosti. Nijak šarmantní Jesse Eisenberg čeká na příležitost v Hollywoodu, kterou má představovat telefonát od strýce Steva Carella. Spřížněnou duši zatím najde v Kristen Stewart, ovšem má to jeden háček. Rychlé slovní výměny sice nechybí, ovšem dialogy už prostě neladí jako před lety. Newyorský patriot se jednoduše vystřílet a zdá se, že se vrací k nepovedeným a nevýrazným látkám, které kdysi uložil do šuplíku. A ani sám nevěřil, že je někdy zase vytáhne. O pozadí starého dobrého Hollywoodu se toho moc nedozvíme, o mezilidských vztazích zrovna tak. Prostě jen klasické melodrama, které ani nemá předpoklady k tomu nějak strhnout. To, že se za kameru postavil legendární Vittorio Storaro jsem si ze záběrů (nějakou jejich oslnivostí) ani nevšiml.

    • 12.8.2018  06:32

    Psal pro Cinemu, produkoval všechny ty lidičky v pokušení a v naději a nyní Tomáš Hoffman sám usedl už coby úspěšný byznysmen na režisérské křeslo. Logicky zůstal u osvědčené party, takže je cítit Jiří Vejdělek a hlavně žánr oddechové romance v řemeslně jistém podání se divácky vyplácí. Zakyslý hrobník, novopečená učitelka v jednotřídce, pár pitomých vedlejších postav a idealizovaný venkov. Jakýs takýs vztahový propletenec (které má Vejdělek rád) cítíme, ale tentokrát jdeme vyloženě vstříc romanticko-komediálnímu modelu. Tvůrci ovšem svůj příběh zbavují reality (sorry, jako), snaží se nám vnutit zaoceánskou šablonu, kterak někdo dělá tlustou čáru za minulostí a kterak se dvě odlišné duše (velmi uměle) nakonec sblíží. Stokrát použitý námět prostě nepřekvapí, navíc domácí ani neumějí moc dobře opisovat. A cokoliv přidali nového, tak dopadlo neslavně. Třeba boj o zachování základního vzdělávání (aktuální nedostatek žáků) na vesnici nebo moderní motiv jiné sexuální orientace. Obměkčování bručouna (jinak samozřejmě dobráka) je předvídatelné, ale fajn. Na americké sluníčkové žánrovky to ovšem nemá ani náhodou. Oceňuji nicméně ústřední herecké duo i tempo, které nemá moc hluchých míst.

    • 11.8.2018  12:51

    Velmi solidní úvodní sekvence. Tentokrát to odnese mladá žena, kterou najdou se znetvořeným obličejem. Will má stále častější výpadky paměti, neví, co je skutečnost. Své problémy se rozhodne řešit v nemocnici na neurologii, ovšem do diagnózy zasáhne Hannibal. Roztříštěnost pokračuje, tvůrci pod snahou samoúčelně šokovat trochu zapomněli pracovat na budování příběhu. Vyvrcholení série se blíží, obávám se zklamání.

    • 11.8.2018  12:50

    Brutalita je definitivně samoúčelná, halucinace hlavní postavy už vyloženě otravují. Hned na startu dílu se potvrdilo to, co jsem psal u předchozích epizod. Totem sestavený z lidských těl je prostě mimo mísu a určitě jde něco takového tiše bez pozornosti okolí „vytvořit“. Vrací se podstatná postava (dcera vraha mladých dívek), pár linií vypadá zajímavě, nicméně odhalení vraha totemového mordu je mdlé.

    • 11.8.2018  12:49
    Hannibal - Fromage (S01E08) (epizoda) (2013)
    ****

    Konečně se někam posouváme. Will potvrzuje hodně divného hlavního hrdinu, ač chápu jeho chorobu, tvůrci chtějí trumfnout předchozí šílené mordy (violoncello v krku). Druhá polovina epizody nicméně solidně napínavá, Lecter při závěrečném jednání dostatečně démonický a pragmatický. Jsem moc zvědavý na postupné vyvrcholení série, která může dopadnout ještě velmi dobře nebo vedle výtečných jednotlivostí může potvrdit značnou nefunkčnost celku. A takovou až nabubřelost. Uvidíme.

    • 10.8.2018  23:27

    Neřešil bych, jaké byly Čelisti. To byl úplně jiný level, náramně využívající iracionální hrozbu a zlověstný hudební motiv. O několik dekád později jsem nic moc nečekal, takže nakonec solidní béčko. Úsměvný nápad prehistorického prostoru pod oceánským dnem docela funguje, hlavního bouráka sužuje minulost (přežil, zatímco jiní nikoliv), takže chlastá a válí se kdesi v Thajsku. Než ho staří známí povolají do práce. Zase bude muset hluboko pod hladinu, jenže pár věcí se zvrtne a „vyhynulý“ druh žraloka se dostane i nad ni. Samozřejmě, že dva roky starý pohled (Mělčiny) na božské tělo dlouhonohé Blake Lively byl k nezaplacení, ovšem charismatický Jason Statham by utahal i mamuta. Osobitost ale jinak chybí. Není to kouzelné rybí porno (Piraňa 3D) Alexandra Ajy, nemá to aspoň tolik krve, kolik vylil Renny Harlin ve svém Útoku z hlubin. Koprodukce s Čínou je znát, což třeba v případě asijské potápěčky nevadí, ovšem jinak je to bez emocí a humoru. Režisér Jon Turteltaub prostě splnil zadání, ve kterém ovšem zoufale chyběla ostřejší/krvavější akce.

    • 10.8.2018  09:33
    Bajkeři (2017)
    ***

    Snowboard, raft a nově i kolo. Ač je éra komedií o teenagerech dávno pryč, někdo si na předchozí komerční úspěchy vzpomněl a vysílá jednu bandu na nedobrovolný cyklovýlet. Jeden hošan se zavírá do světa fantasy videoher, druhý je závislý na sociálních sítích, holek má nespočet, ale na reálnou si nikdy nesáhl, a poslední předstírá, že je homosexuál, aby mu vynášel jeho internetový módní pořad (a právě Vojtěch Machuta je z trojice nejschopnějším „hercem“). Úplně špatně rozhozené to není, průšvih je, když se tvůrci začnou snažit vychovávat á la lepší je to bez smartphonů. Na druhou stranu neschopnost navazovat reálné vztahy je sakra problém dnešní mládeže. A tahle jednohubka obecně do závislosti mladých na netu „solidně“ kope. Hoši pod vedením pohledné macechy Hany Vagnerové (palec nahoru) samozřejmě narazí na stejně staré roštěnky a zbytek si každý domyslí. Tvůrci předvedou několik sympatických momentů, sluncem zalité záběry, slušné tempo, fajn výběr hudby i pár hezkých zadků. Samozřejmě je tam celá řada přešlapů, nespočet scén vyšumí do ztracena, ale já si tedy přehlídku absolutního nevkusu na domácí scéně představuju jinak – že Všiváci, Modelky, Bastardi nebo Hranaři? (Kvalitativně nevyrovnaný) scenárista Petr Kolečko napsal Pepika Hnátka i Masaryka, nyní dává vyniknout zejména nadsamci Pavlu Nečasovi, který (když nemá třísky ve ksichtu) uchopil bodrého trenéra kouzelně. Rád půjdu proti většině a tři hvězdy vlepím.

    • 10.8.2018  09:28
    Hannibal - Sorbet (S01E07) (epizoda) (2013)
    ****

    Hannibal už je dokonale v centru dění. Pragmatický chlapík potlačující emoce rozšiřuje své kulinářské umění, poznáváme jeho nového pacienta a zároveň to, že sám je pacientem Gillian (Dana Scully) Anderson. Snad scénáristé po několika vlažnějších dílech přestali stávkovat.

    • 10.8.2018  09:27
    Hannibal - Entrée (S01E06) (epizoda) (2013)
    ***

    Baví mě hudba v podobě neurčitého dunění a dlouhých tónů smyčců, baví mě znepokojivá atmosféra, baví mě chladně soustředěný projev Madse Mikkelsena. Zbytek je horší. Will se stává poměrně otravným, bere si k sobě zatoulané psy, trpí nočními běsy, po sociální stránce je to magor. Chápu jeho chorobu, ale na kávu bych s ním rozhodně nešel. Na pivo už vůbec ne. Uvidíme, zda jeho rozpadající se mysl bude mít v závěru nějakou přidanou hodnotu, kdy si to všechno sedne. Hledačka sólokaprů zatím nijak zvlášť zajímavá.

    • 10.8.2018  09:26

    Moje lehké počáteční nadšení se mírně překlápí ve zklamání. Berliček přibývá, scénář mírně drhne, vznosné rozhovory vadí. Ano, atmosféra je nadále výborná, ale tak nějak bych se chtěl posunout dál a nesledovat pouze Lecterovu manipulaci nebo psychické poruchy hlavního hrdiny. Vraždy jsou silně nevěrohodné, ač tedy proměny v anděly potvrzují, že na maskách a kostýmech někdo odvedl pozoruhodnou práci. Co těší na pátém díle, je náhled do soukromí Jacka Crawforda a pravda o jeho manželce (jenže dál se s linií už nijak nepracuje).

    • 9.8.2018  13:45
    Hannibal - Oeuf (S01E04) (epizoda) (2013)
    ***

    Vyšetřování případu vyvražďování rodin mi moc nesedl. Dynamika se trochu vytrácí, a to i tím, jak tak trochu skáčeme od jednoho k druhému. Nějakou linii prostě na nějaký čas zameteme pod koberec a pak se k ní vracíme. Táhlé sofistikované proslovy začínají lehce nudit, brutalita je dost samoúčelná. Kulinářské schopnosti doktora Lectera jsou naopak kouzelné.

    • 9.8.2018  13:43
    Hannibal - Potage (S01E03) (epizoda) (2013)
    ***

    Grahamovo vciťování do kroků vrahů je vždy velmi detailní a vizuálně vydařené. Přesto mi zatím příliš nejde nalézt skutečnou tvář seriálu. Brutalita zločinů se stupňuje, ovšem divákova jistota je stále víc narušovaná i Willovou vnitřní nesoudržností. Samozřejmě záměr, nicméně vadí mi, že postavy mezi sebou mluví tak sofistikovaně, jak prostě nikdo nemluví. Hannibal začíná stále víc promlouvat do dění, což je ale s ohledem na herecké kvality Madse Mikkelsena jenom dobře.

    • 9.8.2018  13:42

    Odhalování jednotlivých zločinů a rozvíjení vztahů mezi postavami pokračuje, přičemž hlavní roli sehrává Willův „dar“ rekonstruovat kroky šílených vrahů. Prokletí ústí v noční můry a psychickou nestabilitu. Jenže doktor Lecter, který mu má v dané otázce pomáhat, je spíš katalyzátorem nejrůznějších vztahových kotrmelců. Jeho motivy jsou zpočátku nejasné, nicméně pochopíme.. Výsledkem je to, že divák nemá moc jasno, komu fandit. A to je dobře. Dostatečně výživný díl o zakopaných tělech pokrytých houbami.

    • 9.8.2018  13:41

    Založeno na postavách. A zatraceně krutých mordech. Vycházíme z knihy Red Dragon Thomase Harrise, poznáváme bývalého, psychicky nestabilního agenta Willa Grahama, který se dostává zpět k FBI, aby pomohl s vyšetřováním případu mizejících dívek. Do terénu tak vyráží s Jackem Crawfordem, dominantním ostříleným detektivem posedlým dopadením konkrétního vraha. A na Willovo duševní zdraví má dohlédnout doktor Hannibal Lecter – psychiatr libující si v precizních kravatových uzlech, vybraných delikatesách a v klasické hudbě. Vypadá to lákavě, obzvlášť když víme, co je Hannibal zač, a že má Will poruchu empatie, díky které se dokáže až za hranu vcítit do myšlení jiných. Startujeme a cákání krve si „užijeme“ hned z úvodu..

    • 8.8.2018  19:01

    Becca dostala svůj šťastný konec, rodiče jsou zpět spolu. Ovšem bude to fungovat, když tatík ani nedokáže hned zkraje zalehnout k té správné vagíně? Objevuje se nová a velmi zajímavá postava Ashby, který chce, aby mu Hank napsal autobiografii. Soužití s ním bude jedna velká party, která bude mít nicméně s ohledem na množství vyšňupaného kokainu fatální následky. Přesto je pomyslnou třešničkou na dortu. Velké potíže začíná mít i Charlie, jehož asistentka po jeho zádech stoupá výš a výš. A Charlie se vrhá do pornoprůmyslu, který mu jaksi zničí manželství. Hlavní hrdina už tolik nechlastá, snaží se přestat kouřit a tak nějak se zklidňuje. Ne vždy to ovšem stačí a hlavně zvládá. Zvlášť když se vyspí třeba s matkou dceřina přítele. Holt jak předčasně dospělá dcera varuje, pokud se nesrovná, může všechno ztratit. Divák nicméně určitě ocení to, že tvůrci do bezmála třiceti minut pokaždé nacpou spoustu skvělých dialogů a humorných momentů. Druhá série je navíc oproti první víc dějová. Ano, žili šťastně, a my díky nim taky o krapet lépe.

    • 7.8.2018  16:46

    ...a tak nás začal bavit jeden sprostý spisovatel. Sarkastické hovado, které neustále něco napravuje, je nicméně upřímné, přímé a pravdivé, kromě něj se nám představily i další zajímavé postavy (i třeba Charlieho rodinka se v nadcházejících sériích stává plnohodnotnější), které se přeci jenom chovají dospěleji, než Hank. Některé hlášky by si každopádně zasloužily vytesat, mnohé momenty jsou trefně opsané ze života. Propadl jsem a jsem za to rád. Možná zamrzí mírná bezdějovost, ovšem v dalších sériích přijdou zajímavé dějové nitky. Palec nahoru.

    • 6.8.2018  10:57

    Už předchozí bráška nevykrádal, dá se říct, že používal to funkční a bavil novinkami, které si Steven Spielberg nemohl přeci jenom před lety „dovolit“. Pochopitelně když už bych si musel vybrat, vždycky raději sáhnu po kousku léta páně 1993. Jenže my chceme zaútočit na peněženky diváků, navíc máme náskok s technologiemi, takže dinosauři jsou ještě hutnější a zajímavější, tudíž nikdo není překvapený, že přišla i dvojka. Jenže stejně jako před třemi lety mi chyběla syrová, dravá a krvavá podívaná, protože dinosauři divocí a nebezpeční jednoduše byli. Tohle je šité pro celou rodinu, prostě sázka na jistotu bez nějakých originálních nápadů. Zápletka je obyčejná, nové postavy jen ječí, charisma hlavních hrdinů je poloviční oproti jedničce. Prostě pásová výroba, ale velmi dobře řemeslně odvedená. Tempo je slušné, akce přehledná, pár momentů vynikajících. Co chceme víc? Silné tři hvězdy. PS: Raději se budu dívat při dalším pokračování na tohle, než sledovat nějakého infantilního šášulu z Avengerů.

    • 5.8.2018  17:10

    Sexistický, sarkastický a pravdivý obraz o mezilidských vztazích sympaticky pokračuje, lehké rozladění z úvodu série je podle všeho definitivně pryč. Karen má po krátké návštěvě v městě andělů úmysl přestěhovat celou rodinu na východní pobřeží. Mezitím Becca začíná vystrkovat drápky. A Hank má řešení zřejmě na všechno.

    • 5.8.2018  17:09

    Propast mezi ním a Beccou, která zatraceně rychle dospívá, je hlubší a hlubší. Hankovi nicméně přijíždí kamarád ze školních let, objevuje se i pornoherečka, která má pro Charlieho nepříjemnou novinku. Což je v době, kdy se zase sbližuje s Marcy, velký problém. Hankův kámoš po hodně hutné párty odlétá a zatímco Hank osouložil polovinu pedagogického sboru, vrací se mu jeho životní láska.

    • 5.8.2018  17:07

    Jedeme dál a máme důvod být veselejší, protože Hank už se vrací do polohy, kde ho mám alespoň já nejraději. To, s jakou samozřejmostí si nalévá panáka před startem hodiny, nebo o sobě mluví jako o mucholapce, je prostě radost pohledět. A když se mu v kanceláři vystřídají dvě nadržené samičky, kdy každé dá jízlivě přímou otázku „ty seš těhotná?“, divák se raduje, že Hank (ne ten vyloženě otravně oplzlý) je prostě zpátky. „Zpět“ už (bohužel pro něj) se zřejmě naopak nevrátí jeho Becca, s jejímž dospělejším já se jen těžko vyrovnává.

    • 4.8.2018  10:28

    Když naštvete vládu a CIA, nevěstí to nic dobrého. Novinář Gary Webb, držitel Pulitzerovy ceny, v roce 1996 publikoval investigativní článek o zapletení CIA do pašování drog z Nikaraguy do Kalifornie s tím, že vláda o všem věděla. Urval si zatraceně velké sousto a zažil brutální mediální masáž. Po letech měl spáchat sebevraždu (dvě střelné rány do hlavy logicky nedávají smysl), podle všeho ovšem jeho zjištění byla pravdivá. Jeremy Renner velmi slušný, na zamyšlení dobré, celkově nevýrazné a chybělo víc opravdu silných scén. A emocí.

    • 3.8.2018  23:01

    Na vteřinu načasovaná akce pokračuje, atrakcí mají tvůrci plný kufr a Tom Cruise se pro diváka nejednou solidně zadýchá. Už pošesté přijímá nebezpečnou misi, ovšem přiznejme si, že těch vládních agentur a teroristických organizací, zvratů, veletočů a podrazů je krapet hodně. Věrohodnost tak jde hodně stranou, což bomba (stejně jako ve čtyřce, ač tam to byla tuším raketa) zničená v poslední vteřině jen potvrzuje. Banda šílenců hodlá rozsévat po světě neštěstí, vracejí se staří kámoši, kteří Ethana ve štychu rozhodně nenechají (ani on je), i smrtelně nebezpečná Švédka Rebecca Ferguson v roli energické britské agentky, která to má zase rozdělané na několika místech. A potěší i Huntova osudová láska. Záporáci jsou fajn, výprava je excelentní. Samotná akce je poctivá, staromódní, nápaditá, ale absolutní údernost má jen někdy. Už třeba díky Arnoldovým Pravdivým lžím si velmi dobře pamatujeme, že na fyzickou akci na pánských záchodcích bývá radost pohledět. I tady má propracovanou choreografii a fajn vyústění. Honička v pařížských ulicích rovněž dokonale strhne (včetně milé vsuvky s francouzskou policajtkou) stejně jako finále na úpatí útesu. Šestapadesátiletý Tom Cruise je pořád obrovské lákadlo, které se o svou kariéru stará s maximální pečlivostí, všichni navíc pochopitelně víme o jeho smělých kaskadérských úchylkách. A platí, že je nadále i výtečný herec. Oscarový autor thrilleru Obvyklí podezřelí Christopher McQuarrie coby scénárista stál za Valkýrou i třeba sci-fi Na hraně zítřka, navrch coby režisér koučoval velmi příjemného Jacka Reachera i minulou nemožnou misi. Plní tak Cruisovy ambice objevovat se v inteligentních žánrových kouscích. McQuarrie i tady potvrdil pevné režijní otěže i cit pro dávkování humoru a akce, scénář ale tentokrát přepálil. Možná i proto je šestý díl „jen“ velmi dobrým akčním thrillerem.

    • 2.8.2018  11:12
    Tully (2018)
    ****

    Tady někdo sympaticky opisoval ze života. Jason Reitman, který má čuch na témata a talent na dialogy (i když nyní režíruje cizí látku), skvěle zvládá formu, stejně dobře pak dokáže vést herce. S Charlize Theron, která znovu obětovala svůj půvab a přibrala, se sešel už podruhé a opět to je silná, výborně napsaná a zahraná postava. Cynicky pojatý snímek o mateřství a jeho nástrahách představuje matku dvou dětí, kdy jedno trpí autismem, a třetí potomek je na cestě. Čeká nás tak nepřikrášlená porce (výtečně sestříhaná sekvence rutinní péče o novorozeně) dramaticko-úsměvného vyprávění o osudech jedné vysílené matky, která nakonec kývne na pomoc noční ošetřovatelky, ze které se vyklube malý zázrak. A velmi sympatická pointa (konec je dle mého naopak vydařený). Mladá energická Mackenzie Davis (talent, který je třeba dál sledovat) jí připomene bezstarostnost stejně jako možnosti, které jsou reálné i se třemi dětmi. Charlize výtečně zvládá vnitřní konflikt, dokáže se nadchnout drobnostmi, které přicházejí, a znovu dokazuje, že Oscara doma nemá náhodou.

    • 1.8.2018  14:02

    Nejenže nezbyly peníze na scénáristu, i dramaturg podle všeho chyběl, protože je nám předloženo hned několik scén, které na sebe nenavazují, jednou je postava v autě připoutaná, pak nikoliv, následně má rozbité čelní sklo, pak zase ne. S dialogy je to ještě horší, což v přirovnání znamená asi to, že jedna postava mluví o fyzikálních vlastnostech astronomických objektů a druhá diktuje recept na vanilkovou panna cottu. Prostě guláš. Hádky manželů jsou uměle vyhrocené a absurdní. Finále je pitomé a nesmyslné. Matka příroda si možná vyřizuje účty, ale netušíme ani A, ani B. Režisér Jamie Blanks dal filmového hororu naneštěstí Temnou legendu i Valentine a pak se na čas odmlčel. Zřejmě vědom si předešlých chyb natočil velmi slušný jednohubkový thriller Storm Warning, jenže tenhle o rok mladší průšvih zase dává tušit, že je to marný, je to marný, je to marný.

    • 31.7.2018  21:30

    Profesionálních loserů známe už nespočet. Steve Buscemi je navíc i solidní alkoholik. A poprvé se divákům představuje také coby celovečerní režisér a scénárista. I když je patrné, že mnohým stejně nezávisle potrhlým režisérům už do řemesla tu a tam mluvil. Tentokrát vystupuje jako ztroskotanec, který bydlí rovnou nad svým oblíbeným barem, po smrti strýce začne jezdit s jeho zmrzlinovou dodávkou a ještě se zakouká do sedmnáctileté dcery svého známého. Je ale zřejmé, že nejlépe se cítí na barové židličce, když si poroučí panáka a točené pivo. Tedy pokud ho někdo nezve, to si dá lahvové z dovozu. Buscemi-tvůrce nemoralizuje, nevaruje před démonem alkoholu, prostě jen vypráví příběh o obyčejných lidech a jejich peripetiích. Jen bych čekal víc humoru a dějovosti, to přiznávám. Humoru vlastně výrazně víc, proto jen ty tři hvězdy.

    • 28.7.2018  19:10

    Ono to tam vlastně tak nějak zaznívá: celý den jen četl Tóru, komentáře k Tóře a poznámky k nim a pak o těch poznámkách debatoval. Do ortodoxní židovské komunity se po letech vrací fotografka Rachel Weisz, aby po smrti otce rabína vyřešila pozůstalost. Zatímco on byl nejvyšší autoritou komunity, ona platí za rebelku, která se dávno vydala do moderního světa bez svazujících pravidel. Tvůrci konzervativní postoje a pevnou víru nijak nehodnotí nebo nezesměšňují, hlavní třenice vkládají do vztahu navrátivší se ženy s bývalou láskou Rachel McAdams, jejíž role se ovšem za tu dobu výrazně změnila. Na zamyšlení zejména v otázce svobodné volby fajn, ale celkově nevýrazné a emočně mdlé. Nebýt obou výborných hereček, diváka by si tohle drama hledalo ještě obtížněji.

    • 26.7.2018  13:33

    Chow Yun-Fat a jeho první hollywoodská akce v podobě Střelců na útěku nedopadla zle. Bylo to prosté, ovšem po akční stránce docela vydařené a řízné. Vedle kousků Johna Woo, který to celé producentsky hlídal, šlo ale o chudého příbuzného. Válka gangů je ještě o level lepší. Bílý polda se dostává do newyorské Čínské čtvrti, ve které se samozřejmě potkává s nedůvěrou a odlišnou mentalitou. A to jak na ulici, tak v policejním sboru. Snaží se pochopit, jak tenhle propletenec funguje, protože tady má kšefty snad každý s každým. Všichni mlčí a zelenáč Mark Wahlberg to nebude mít úplně snadné. Brzy se ovšem i díky protřelému parťákovi ve zdejších pravidlech zorientuje. Nikdo není úplně čistý a nikdo nemá problém vystřelit protivníkovi mozek. Chow Yun-Fat (John Woo je znovu cítit, na prachy totiž dohlížel jeho dvorní producent) prý konzultoval vznik scénáře, sám předvádí solidní herecký výkon, žádné mdlé asijské emoce. Chlastá, je charismatický, živelný, sebevědomý, jízlivý i takový, že z něj jde strach, i když vejde do místnosti plné po zuby ozbrojených šikmookých vrahounů. Výsledek je úderný, tempo dynamické a akce velmi slušná. A když tvůrci vypustí tyhle bestie při automobilové honičce do ulic, je to překvapivě nekorektně solidní řežba. 70%

    • 25.7.2018  21:55

    Hodně úsměvný díl, nicméně se ve třetí sérii stále víc prohlubuje propast mezi tím, co Hank říká a tím, co dělá. Myslím to tak, že místy se chová skutečně jako debil, kterému občas úplně chybí základy nějakého vychování. Ano, máme ho rádi, když se pohybuje na sarkastické hranici, ale tentokrát víc než kdy předtím přešlapuje za trapnou hranou. Tak či onak se dostává do spárů hned tří žen.

    • 25.7.2018  21:53

    Zosobnění veškerých mužských neřestí se hned ze startu usadilo v centru mého zájmu, prsatá pokušení mu sama otevírají svou náruč a on u toho ještě dokáže být sakra vtipný. Kathleen Turner máme spojenou s milými záležitostmi let minulých po boku Michaela Douglase, tady rozhodně neplní představy o vyzrálosti a noblese stárnoucích dam. A vážně nevím, jestli je tou postavou, kterou bych chtěl ve třetí sérii vídat, ale uvidíme.

    • 25.7.2018  21:52

    Sexistický, sarkastický a pravdivý obraz o mezilidských vztazích začal ve třetí sérii krapet vlažně. Možná je to absencí Karen, možná tím, že se Hank v úvodu třetí řady chová vážně jako debil, nevím. On jím byl pochopitelně svým způsobem vždycky, ale tentokrát se vytratil i jistý šarm či jakási pravda i v té nejsprostší hlášce, kterou vypustil z úst. Objevují se nové postavy, uvidíme, které budou natolik nosné a zajímavé jako v předchozí sérii rebel Lew Ashby. Taková Chelsea, nová kamarádka Beccy, dělá zatím jen potíže.

<< předchozí 1 2 3 4 38 75 112 149
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace