castor

castor

Michal Kočí

okres Žďár nad Sázavou
..úspěšně proplouvám..

119 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 39 78 116 154
    • 16.12.2018  21:37
    Miss Hanoi (2018)
    ***

    Žánrovkám fandím, poctivým kriminálkám obzvlášť, ovšem tahle trpí stejně jako většina tuzemských pokusů jakousi nedotažeností. Začínající policistka Ha Thanh Špetlíková pomáhá coby překladatelka zatrpklému poldovi, který z rukávu sype sarkastické až rasistické komentáře. Vyšetřují spolu vraždu mladého sígra, který před lety spáchal něco úzce spojeného s vietnamskou komunitou. Že by se mu někdo mstil? A byla čtyři roky stará smrt čerstvé vítězky soutěže krásy řádně vyšetřená? Asi po pětadvaceti minutách jsem tušil, kdo je do okolností namočený. A to není dobře. Celkově je plytký scénář pasující spíš na televizní kriminálku jen ozvláštněný o do sedření pracující komunitu, dramaturg zřejmě chyběl a produkce se zrovna nevytáhla. Opakuji, že zatraktivnění o jinou kulturu je sice fajn, ale my už tak nějak víme, že česká hovádka Vietnamcům ráda tykají nebo jim komolí jména, a nic moc jiného nedostaneme. Škoda místy blbých dialogů, ještě blbějších situací, zplošťování charakterů i samoúčelné nahoty. A absence napětí. Každopádně výkon Davida Novotného výborný. Celkově úplně zklamaný nejsem.

    • 15.12.2018  12:48

    Tři filmy, tři důvody k pokloně. Režisér Damien Chazelle je úkaz a ač mu v mnohém Akademie lehce nadržuje, uznání si rozhodně zaslouží. Nyní dokonale přeskočil do zcela jiného žánru, kdy se výsledek okolo zásadního kroku Neila Armstronga mnohdy odehrává v mrazivém a tichém vesmíru (se skřípěním interiéru rakety) a sám autor používá velmi pomalé a zrnité scény. Celé je to tísnivé a nijak divácky vděčné, takže v kinech se nedají očekávat celé rodiny. Samotné kosmické výzvy je radost sledovat, ovšem je třeba vyplnit ty dvě a čtvrt hodinky, takže pozemšťané se občas musejí poštěkat, abychom pochopili, jak obtížné to měla astronautova žena Janet. Jenže na mě osobně to příliš nepůsobilo, ačkoliv se oba herci snaží, prostě emoce nedorazily. Oceňuji, že výsledek bude zřejmě hodně věrohodný, nemůžu ovšem nezmínit množství známých herců, kteří trestuhodně nedostávají pořádný prostor.

    • 13.12.2018  12:54
    Vánoční Kameňák (2015)
    odpad!

    Ublinknul jsem si, několikrát. Podřadný humor, stokrát omleté vtipy, nespočet roliček celebrit, které nikoho nezajímají, laciné vystavění „příběhu“. Výborný kameraman F. A. Brabec nemá na režijní židli co dělat, povedla se mu Kytice, ale jinak je to packal. Trapnost zase krapet postoupila. Nejhorší tuzemská filmová série bohužel pokračuje.

    • 12.12.2018  14:45

    Děti jsou úspěšné, manželství šťastné, sousedé usměvaví, přesto to Pippě Lee úplně neladí. Nic netrvá věčně a komorní kousek Rebeccy Miller (mimochodem dcera dramatika Arthura Millera) se nám má dostat pod kůži a pomalu dávkovat různorodé nástrahy života. Otázkou je, zda nás lehce povrchní způsob vyprávění i pojetí úplně uspokojí. Milá Robin Wright (o to víc vynikne její chladné ztvárnění v House of Cards, kdy představovala manželku démonického Kevina Spaceyho) musí po několika direktech přehodnotit životní jistoty, protože její život není vůbec tak harmonický, jak si dosud myslela. Flashbacky odkrývají podivné dětství s psychicky nestabilní matkou (velmi slušná Maria Bello) i bouřlivé dospívání (s tváří působivé Blake Lively) až k seznámení s pozdějším výrazně starším manželem. Chyběly mi zapamatovatelnější scény, údernější dialogy, autorka z diváka nedostává výraznější emoce, a tak nějak nevzrušivě doklopýtá až do finále. Prostě za mě to, co platilo i třeba u předchozího Ostrova samoty – má to své momenty, ale leccos není úplně vytěžené a dotažené.

    • 12.12.2018  14:40

    Kabelovka Lifetime si svůj poklad hýčká, druhou sérii rozběhla v duchu té první, humor naštěstí pořád hraje důležitou roli, ačkoliv domy pracháčů jsou v ohrožení a jedna z vedlejších postav je po smrti. Zděšený Adrian Powell navrhuje sousedské hlídky. A se zbraní mu to moc nejde. Marisol trápí nalezený vzkaz mířící na Opal. Carmen vlivem okolností hrozí, že skončí na dlažbě, vymyslí tak něco pověstné jejímu temperamentu i tahu na bránu. Plnou hlavu myšlenek má i Rosie, která dumá nad zdravotním stavem nového šéfa. A má řešení, pokud tedy „nebude paní domu líbat ještě jiného doktora“.

    • 11.12.2018  10:59

    Kabelovka Lifetime si svůj poklad hýčká, druhou sérii rozběhla v duchu té první, humor naštěstí pořád hraje důležitou roli, a pokud se k divákům dostává prostřednictvím svérázných latinskoamerických služebných, může to být sakra zábava. Zoila dosud krotila nevinnou dceru, aby neopakovala „chyby“ matky, ovšem Valentina si postaví hlavu a pracuje v domě, z kterého má Zoila hrůzu. A ani u ní doma to nevypadá růžově. Spence se přizná, že měl aférku, takže Peri už nemusí dál předstírat těhotenství. Právě v případě Rosie poznáváme nové postavy, včetně „laciného kusu hollywoodského odpadu.“ Popová star Alejandro možná poruší, na čem se s loajální Carmen dohodli, ovšem před fatální událostí ukáže svůj charakter. A divák se jen utvrzuje v tom, že se služebnou Opal to bude mít Marisol sakra těžké.

    • 10.12.2018  17:49

    Vítězný tým se nemění, za což tleskám. Marisol už se nesnaží dostat svého syna z vězení, má úplně jiné starosti s blížícími se (kvapnými) vdavky, nicméně se dozvídá střípky z minulosti svého nastávajícího. A úplně si nesedne s jeho služebnou. „Truchlím, ale nemůžu být sobecká. Americká ekonomika mě potřebuje,“ reaguje Genevieve po smrti nastávajícího a po přečtení dopisu od syna Remiho, který informoval i o situaci okolo Valentiny. Deportovaná Rosie je zpět, což zaskočí Peri. Překvapená je i Carmen, když Odessa neskáče podle přání nové paní domu. Druhá série (dá se říct) začala, kde první skončila, atmosféra se nezměnila, hlavní linie a postavy zůstaly. Dál mile přepálené, drzé, svěží i lehce tajemné.

    • 9.12.2018  11:50
    Lady Jane (1986)
    ***

    Intriky a podrazy byly a budou. Anglické dějiny za vlády Tudorovců jimi byly plné, sledujeme události směřující k usednutí mladičké a nevinné lady Jane Grey na trůn. Režisér Trevor Nunn a Shakespeare k sobě tak nějak patří, po celou kariéry měl četné divadelní aktivity, často spolupracoval s Ianem McKellenem, hvězdou shakespearovské divadelní scény. I jeho Lady Jane má k podobným látkám blízko, mašinérie moci a intrik ji semele velmi nemilosrdně, ačkoliv o trůn vůbec nestála. Mladičká Helena Bonham Carter už tehdy velmi zajímavá. Přesto dám tři hvězdy, zřejmě kvůli mému aktuálnímu rozpoložení, pár minut bych mohl postrádat, chyběla mi větší osobitost, místy zbytečně převládal chlad a černobílé podání.

    • 8.12.2018  14:50
    Ano, šéfová! (TV pořad) (2018)
    *

    Nevím, zda mě může a bude bavit měnění „problémových“ restaurací v blízkosti „jiskřícího“ dialogu mezi otravnou matkou a otravným synkem, ale uvidíme. Tuzemská gastronomie už rozhodně není v plenkách, za poslední dekádu udělala obrovský posun nahoru. I díky tomuto pořadu. Není třeba zpochybňovat, prostě Zdeněk Pohlreich byl persona, pragmatik, manažer, přirozená autorita. Ano, také on před kamerou nějak začínal, ale nemyslím si, že pomoc spočívá v donesení dvou pánviček, ve sdělení „že práce práce práce a výsledky se dostaví“ či v dělání ramen, když v kuchyni pak za synka Santa stejně úřaduje jiný kuchař. Šokující je i to, že za tři nebo čtyři díly jeden podnik skončil, jeden majitel před resumé našich odborníků raději pláchl a dalšímu šly „rady“ jedním uchem sem, druhým tam. Shovívavý budu, ale Zdeněk je jen jeden. Hloupé strojené promluvy nepotřeboval. A měl kromě charismatu veliký přehled.

    • 7.12.2018  13:39

    Finále je tady. Záhada „kdo zabíjel“ je téměř objasněná, ač divák moc dobře tuší. Napětí nicméně neopadá a humor dál sehrává důležitou roli. Nájemný vrah se „vyznamenal“ a hned bylo jasné, co bude jeho přehmat pro Taylor a jejího nenarozeného potomka znamenat. Peri už je také jasné, co se u ní doma v jejích peřinách odehrávalo. Každopádně se blíží zásnubní večírek, a to v domě, ve kterém zemřela služebná Flora, a evidentně se historie opakuje, když se mezi honosnými rautovými stoly promenádují stejní pracháči. Marisol má naštěstí (ač musela konečně s celou pravdou ven) kamarádky, které jsou ochotné vypomoct.

    • 7.12.2018  13:29

    První série vrcholí a divákovo očekávání roste. A dostává se mu solidní odměny. Celkově je to záměrně přestřelené a vyumělkované, ústřední postavy jsou vesměs kočky, které se s překážkami vyrovnávají po svém a s lehkostí. Rosie, která nám krapet pozapomněla na synka v Mexiku, dostane nečekaný dárek, ve kterém hraje právě její potomek zásadní roli. Remi má jasno, otec ale vše vidí jinak. Temperamentní Carmen má dilema s bulvárním novinářem, brzy ale přijde nečekaná nabídka, protože Alejandro má problém. Evelyn chce opět poznat pocity štěstí a vyresetovat chladné manželství („Zlato, tahle věta tě bude stát padesát milionů dolarů!“). Proradní pánové řeší Marisol v souvislosti se soukromými očky, nakonec má ale vše velmi rychlý spád a dramatické vyústění.

    • 6.12.2018  15:11

    Nostalgie je krásná věc, ale nezařídí úplně všechno. Chucky, respektive sériový vrah Charles Lee Ray, je zpátky, má zlověstný výraz a rozumí si s čepelí nože. A má smysl pro dost černý humor. Dobře víme, kam to celé směřuje. Motiv vraždící panenky, která má naopak přinášet radost, tehdy prostě dokonale fungoval a i moje generace se nechala děsit a napínat solidní prací maskérů a trikařů. Ať jsme ale féroví, herecké výkony byly jalové a nešlo přehlédnout velké množství přešlapů a logických lapsů, kdy prostě tvůrci přišli s první pytlovinou, která je napadla, ač úplně nenavazovala na předešlé dění. A u dvojky to platí dvojnásob. Přesto „oceňuji“, že se tvůrci nebáli udělat z něčeho (tady můžeme polemizovat) roztomilého něco děsivého.

    • 5.12.2018  16:58
    Coco (2017)
    ****

    Mexiko, záhrobí, písničky. A ještě sympatické poselství. No, zajímavé spojení. Na druhou stranu animované filmy dnes svedou díky moderním technologiím zázraky, pokud navíc tvůrci přidají promyšlený příběh, dá se očekávat velká událost. Coco něco takového splňuje. Malý Miguel má sen. Chce se stát muzikantem a na svátek Día de los Muertos, tedy Den mrtvých, se koná soutěž pro hudebníky. Jeho rodina staví oltáře s fotografiemi mrtvých, zdobí si domy a chodí k hrobům, o hudbě nechce ani slyšet. Protože slavný pradědeček-muzikant kdysi opustil babi Coco, takže kytara a zpěv mají v rodině špatnou pověst. Hoch si ovšem postaví hlavu, čmajzne kytaru mrtvého a ocitá se kvůli prokletí ve světě mrtvých. Před divákem se tak prolínají světy, které jinak paralelně existují vedle sebe. A je to moc fajn sledovat. Na koho si totiž živí stále pamatují, ten ještě v onom druhém světě doopravdy nezemřel. Nechybí patos a kýč, ovšem celé je to zabalené do velmi povedené slupky s vtipnými dialogy, občasným černým humorem a nápaditými situacemi. Výsledek udrží pozornost dětí i jejich rodičů. Například jako u vydařeného animáku V hlavě jde o vyzrálý kousek, kterému úspěch jen a jen přeju.

    • 4.12.2018  15:15

    Chvíli krimi, chvíli humor, celkově hodně na hraně absurdna. Anna Kendrick je snaživka, která chce s každým vyjít a je ukrutně optimistická. A to i přesto, že je sama na výchovu malého synka. Dobrosrdečné vdově padne do oka vystylovaná manažerka Blake Lively, která má prachy, rázný přístup, ulhaný jazyk i permanentní chuť na martini. Bezprostřední Anička doufá, že našla kámošku, Blake to ovšem vidí krapet jinak. A po atraktivní blondýnce se slehne zem. První jmenovaná začne pátrat. A Paul Feig, tvůrce Špiona nebo remaku Krotitelů duchů, začne experimentovat. Ovšem moc mu to dle mého soudu nejde. Předkládá několik „velkých“ témat, pracuje s nimi nicméně kostrbatě a nevzrušivě. Přepínáme mezi thrillerem a komičnem, dějové zvraty nepřekvapí a celkově to prostě neladí. Mezi oběma (krásnými) herečkami sice zvláštní napětí existuje (a střelená Kendrick a mrška Lively hrají velmi slušně), ovšem když se divně komediálně buší do jinak seriózně pojatého děje, nedělá to úplně pořádek. Závěr s podivnými motivacemi postav je už úplně uzívaný.

    • 3.12.2018  16:44
    Dětská hra (1988)
    ***

    Nostalgie je krásná věc, ale nezařídí úplně všechno. To, co platí dnes, mělo platit i před lety. Takže to, že si Andy vydupe panenku Chucky, ač na ni jeho matka nemá, je špatně. Nejnovější hit hračkářského průmyslu sice mluví, ale taky má zlověstný výraz a rozumí si s čepelí nože. Zločinec Charles Lee Ray se totiž před svou smrtí ukrývá ve velkém hračkářství a než naposledy vydechne, přenese svou duši právě do nejbližší panenky. Dobře víme, kam to celé směřuje, a s ohledem na množství pokračování tušíme, že první díl vydělal nemalé peníze. Motiv vraždící panenky, která má naopak přinášet radost, tehdy prostě dokonale fungoval a i moje generace se nechala děsit a napínat solidní prací maskérů, trikařů i kameramana Billa Butlera, který stojí za nemalým kusem úspěchu Spielbergových Čelistí (a snímal i Rockyho). Třicet let poté ovšem nelze přehlédnout velké množství přešlapů a logických lapsů, kdy prostě tvůrci přišli s první pytlovinou, která je napadla, ač úplně nenavazovala na předešlé dění. Přesto to i dnes docela slušně funguje.

    • 2.12.2018  08:54

    Snaha dospět. Udělal Hank dobře, že se vracel? Navíc u filmu, v divadle i od knížek všechny nasral. Zkusí to u televize. Sám však dobře ví, že si spálil hodně mostů, nicméně pořád má „rajcovní energickej mozek zelenáče a tělo zlitýho starocha“, takže to nakonec klapne. Jinak toho ale moc neklapne. První průšvih – Levon. Další průšvih – celkové motání se okolo seriálu. Nebýt Duchovnyho, který láká šibalským pohledem, přesnou hláškou a úderným charismatem, dávno to mohli tvůrci zabalit. Jedna z mála světlých chvilek je číča Heather Graham, která si ukousne kus série pro sebe. Už to ale obecně tolik nešmakuje. Pocit jedinečnosti je pryč. Děj přestal být zajímavý, postavy i dialogy docela zhlouply. Linie s životní láskou Karen už nefunguje, nemá napětí, chemie je ta tam. Shovívavost je na místě, konec měl přijít dřív. Přesto nám tohle sarkastické prasátko poskytlo nespočet svěžích dílů a moc fajn situací. Takže díky.

    • 1.12.2018  17:46

    Někdo zřejmě potřeboval vyprázdnit své neklidné tlusté střevo, překvapivě se ovšem na režisérské křeslo posadil slavný David Zucker, který vystřídal bratry Wayanse. To, že děj tak nějak chybí a že herci tak nějak nehrají, jsme si už zvykli, horší je to s tím, že ani vtipy tentokrát moc nefungují. Prostě jen surově a zběsile nutí diváka, aby z něj vypadla nějaká ta reakce. A ta docela často nepřichází.

    • 30.11.2018  12:54
    Přátelé - Série 10 (série) (2003)
    ****

    10 sezón, 236 dílů. A taková úroveň. Masakr. Poslední dva díly (235. a 236.) si nenechalo ujít skoro 66 milionů diváků. Na řadě míst se konaly speciální rozlučkové party. Na Times Square v New Yorku se oba díly promítaly na ohromné obrazovce, kde jindy běží reklamy. I poslední sezóna byla napěchovaná kouzelnými dialogy, výtečným komediálním timingem a tahem na bránu. A dokonalými hereckými výkony. Tahle show udělala do popkultury velikou díru, která teď zeje beznadějnou prázdnotou. Zaslouženě kultovní večerníček pro dospělé.

    • 30.11.2018  11:10

    Američané jsou zmlsaní, mají své připitomělé reality show, nekonečné kriminálky, oblíbené talk show, rádi se ale nechají zlákat něčím novým a neotřelým. Humor naštěstí pořád hraje důležitou roli, a pokud se k divákům dostává prostřednictvím svérázných latinskoamerických služebných, může to být sakra zábava. Případ zavražděné služky vyšetřovaný vysokoškolskou profesorkou v přestrojení graduje, lehce naivní Rosie se minule stala svědkem toho, co si přála – aby se Spence pokusil zachránit skomírající manželství, ovšem úplně se jí to nezamlouvá. Peri má závažnější problém a právě Rosie pochopí, jak hrozným člověkem vycházející herecká star je. Okolo Marisol se toho děje zatraceně hodně a už je velmi blízko. Alejandro má kvůli své orientaci nemalý problém. A Remi už leccos (kdo je vrah) naznačí i samotnému divákovi.

    • 29.11.2018  12:52

    Graduje nám to velmi sympaticky. Se záchranou Spencova manželství to nevypadá zrovna růžově, obhajoba Marisolova syna jakbysmet. Dobře nedopadne ani Remiho návštěva na večeři u Diazových. Kouzelné momenty u stolu! Finální večírek k oznámení šťastné novinky pak překazí jeden pokus o získání pozornosti i zjištění Marisol, od koho Remi kupoval drogy. Velký triumf? Samotné rozmlsané paničky i svérázné latinskoamerické služebné jsou kouzelné, dokonale cynické a výtečně zahrané.

    • 29.11.2018  12:38

    Prostě to funguje. Celkově je to záměrně přestřelené a vyumělkované, ústřední postavy jsou vesměs kočky, které se s překážkami vyrovnávají po svém a s lehkostí. Nyní jsme o dva měsíce zpět. Dozvídáme se další střípky o Floře, Marisol se ovšem čím dál tím víc začíná zaplétat do lží. Trable má i Rosie, protože Evelyn se až příliš upnula na Spencova syna a nově má navíc kvůli její neopatrnosti eso v rukávu. U roky zlomené ženy je to dost nebezpečné. A Carmen mile a jasně projeví svůj temperament („Nikdy neříkejte Portorikánce, aby se uklidnila!“). Obecně velmi dobře gradující epizoda.

    • 28.11.2018  10:48

    Divák si říká, že zápletka může vypadat dost hrozivě na papíře, ovšem v reálu je to milé a úsměvné. Situace, náhody nebo herecké výkony jsou záměrně přitažené, ale funguje to velmi slušně. Z Rosie je hledačka důkazů proti zazobanému párečku, jelikož Marisol je ze hry venku. Odessa ukazuje před Carmen i svou lidskou stránku. A Genevieve tak trochu významně lže o svém věku dalšímu z potencionálních prachatých manželů. Tím pádem bude mít vajíčko Valentiny velkou cenu.

    • 28.11.2018  10:46

    Člověk místy kroutí hlavou, jindy si ovšem užívá poměrně nosnou hlavní zápletku (smrt služky neznámým pachatelem) a vedlejší dějové linky s několika třešničkami na dortu. Spence má z nemocničního lůžka choutky a Marisol má nějak podezřele blízko k Oscaru Wildeovi. Nakonec i přes festival lží najde nečekanou spojenkyni, která jí začne pomáhat. Marc Cherry, který stojí za „podobně laděnými“ Zoufalými manželkami, se prostě zdatně vytáhl. Mile naivní a jízlivé. S dialogy, které baví.

    • 27.11.2018  12:59

    „Není to fér. Chudí nemají takové výdaje jako my bohatí!“ Zoily chlebodárkyně, nestabilní Genevieve, je na nule, ovšem obraz od Moneta to může dočasně vyřešit. Žárlivá Carmen vytáhne do boje s rotvajlerem, DVD s Florou začíná mít hodně velkou cenu. Humor, nadhled, napětí, milá naivita. Zamotává se nám to holt příjemně. Televizní stanice ABC (projektu se vzdala) zřejmě zalitovala.

    • 27.11.2018  12:43

    Barvité historky pokračují. Člověk místy kroutí hlavou, jindy si ovšem užívá poměrně nosnou hlavní zápletku (smrt služky neznámým pachatelem) a vedlejší dějové linky s několika třešničkami na dortu. Hlavní zásluhu na tom mají herecké představitelky, které jsou zajímavé a ve velmi případech mile svérázné. Víme, že mrtvá služebná Flora byla těhotná, což se jisté skupině lidí zřejmě úplně nelíbilo. A máme tu motiv. Jenže důkazy má i druhá strana. Propast v manželství herečky Peri a vyhasínajícího herce Spence roste („To nedáš synovi pusu?“ – „Už myslím jako nová postava. A ta děti nemá!“). Mimochodem Grant Show je pořád kořen. A má sakra důvod, proč Peri nabídne otevřené manželství.

    • 26.11.2018  22:29

    Jakoby tvůrcům už dávno došly nápady a začali si myslet, že dál jen postačí plácat se v tom, co rozjeli prvními sériemi. Rozjímání nad životem by bylo fajn, i kdyby Hank jen ležel na pláži a pronášel jízlivé poznámky a životní moudra. Ale my byli zvyklí na něco jiného. Hank už nesouloží se vším, co má prsa, pořád se točí v kruhu a je třeba ho vysvobodit. S Karen to nefunguje, Charlie s Marcy budí spíš rozpaky, záplava divných vedlejších charakterů v čele s Levonem samozřejmě nemůže nijak pomoct. Pochopitelně to celé dopadne dle očekávání, štěstí se dočká i Julia. A je moc dobře, že je konec. Měl přijít dřív. Přesto nám tohle sarkastické prasátko poskytlo nespočet svěžích dílů a moc fajn situací. Takže díky.

    • 26.11.2018  22:07

    Dění kolem jednoho nevychovaného pisálka v závěrečné sérii prostě místy chybí vývoj i tah na bránu. Nebýt Duchovnyho, který láká šibalským pohledem, přesnou hláškou a úderným charismatem, dávno to mohli tvůrci zabalit. Natascha McElhone totiž už působí dost vyčerpaně, ostatní postavy jsou jen do počtu, Levon je pak velkým přešlapem. Celé dění okolo seriálu Polda ze Santa Monicy je nevzrušivé, snad nějaké vzrůšo přiveze Becca, která se vrací s velkou novinkou. Naštěstí je to o krapet lepší, než předchozí díly.

    • 25.11.2018  16:01

    Divák si říká, že zápletka může vypadat dost hrozivě na papíře, ovšem v reálu je to milé a úsměvné. Situace, náhody nebo herecké výkony jsou záměrně přitažené, ale funguje to velmi slušně. Marisol dál pátrá a s několika mile hloupými náhodami se jí to daří. Sen o hudební kariéře se Carmen hroutí. A Rosie váhá, zda má svému šarmantnímu domácímu padnout do náručí (mimochodem Dania Ramirez je kočka).

    • 25.11.2018  15:58

    Barvité historky pokračují. Taylor má „pestrou“ minulost, a pokud se detaily dostanou na veřejnost, společenské postavení je tatam, a hlavně to pořádně zatopí i Marisol. Místy mile naivní Rosie má úsměvnou zkušenost s erekcí svého chlebodárce. O mnoho méně milé je to pak v domě Adriana Powella, který má zvrhlý koníček. Občas se totiž „zajímavá“ setkání, při kterých figuruje hodně vína a krásná mladá žena, zvrtnou.

    • 23.11.2018  07:44

    Je to kouzelně líznuté telenovelou, které nikdy nevyžadovaly dvakrát moc mozkových buněk, ovšem tady bychom tvůrce v čele s autorem Marcem Cherrym uráželi. Rozvolněný styl mi v tomhle případě dokonale sedí. Stanice ABC dala od tohohle svižného projektu ruce pryč, Lifetime ovšem nezahálela a se zajímavým producentským jménem Evy Longorie (ze Zoufalých manželek, za kterými stojí rovněž Cherry) mohla s chutí sledovat, jak se jednotlivé díly zarývají do zájmu diváků. My hned z úvodu můžeme vybírat své favoritky a těšit se, co zajímavého jejich bystré uši a zvídavé oči přinesou.

<< předchozí 1 2 3 4 39 78 116 154
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace