Recenze (952)
Bullet Train (2022)
Pořád nevím, jestli je tohle tak geniální schválně, nebo jde jen o chytre maskovaný průjem?
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Ultimátní průjmová série to opět dokázala. Naštěstí už dále nemá kam klesat...
Žhářka (2022)
Tvůrci mají talent. Natočit podle jedné z mých oblíbených kingovek naprosto průměrný film, který vlastně ve výsledku nedává smysl, totiž nedokáže jen tak někdo.
Všechno, všude, najednou (2022)
Bizár? No nepochybně. Ale co jiného čekat od indie cestování vesmirem.
The Cellar (2022)
Matematika je peklo.
Pod rouškou temnoty (2022)
Tohle si nezaslouží být v modrých číslech. Kde jsou ty časy, kdy Nísn zrubal celou ethnickou národnost?
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Za duchy a nostalgii.
Matrix Resurrections (2021)
Ehm, potěšili kanonické záběry, jeden vhodně zvolený soundtrack a domino effekt. Dávám 3 postižené hvězdy z 5 a mám chuť si pustit originál.
Duna (2021)
Proti tomuhle je i Močový běžec mistrovským dílem.
Halloween zabíjí (2021)
Halloween už je bohužel několik let mrtvý a Míšu už by taky konečně mohli odpočívat v pokoji!