Recenze (552)
Slunečná - Umění lásky (2020) (epizoda)
Další ukázka scénáristického zoufalství. Na seriálu jsou zajímavé už jen pikle Batulkové, milostná linka je až slaboduchá.
Herec (2020) (seriál)
První dva díly nadšení a spokojenost, třetí díl o třídu níž, ale i tak považuji Herce za silný nadprůměr.
Anatomie zrady (2020) (TV film)
Obávám se, že tohle bylo nad síly scénáristů a hlavně režiséra.
Slunečná - Biskupí test (2020) (epizoda)
Chudák Bětuše, to tam v tom až idylickém poklidu kuchyně vyváří pro celou hospodu a stíhá ještě udělovat rady všem, kteří mají problémy?
Lakomec (2020) (divadelní záznam)
Tohle se opravdu povedlo. Dvě a půl hodiny uběhlo jako voda.
Zjevení (2018)
Ač to tak původně může vypadat, není to antiklerikální film. Uspokojil má očekávání, hlavně to, že odpověď na to, jak to vlastně bylo, nechává na divákovi.
Zrádci - Den pravdy (2020) (epizoda)
Hú, to byla jízda! Zatím nejlepší díl, ze kterého mi bylo až fyzicky nevolno (ne kvůli kameře, ta mi vůbec nevadí) a který si pro sebe jednoznačně ukradly všechny vystupující herečky. Je to díl od dílu lepší.
Ach, ta láska nebeská... (2020) (TV film)
Stojí za to vidět kvůli pár písničkám, které zazpívá sama EP. Tradičně slušná je Monika Absolonová a vyšly i duety Havel+Cmuntová. Zbytek: nudná vata.
Zrádci - Ze života pozůstalých (2020) (epizoda)
Některé momenty v ději a ve způsobu snímání byly úžasné.
Skandál po anglicku - Epizoda 2 (2018) (epizoda)
Like it.