Recenze (157)
Ostrov Dr. Moreau (1996)
tady se Frankheimer silne ustrelil, cemuze nerozumim, kdyz byl schopen natocit super Ronina jeste par let pote :)
Psí odpoledne (1975)
bozi Al :))) http://www.nejlepsifilmy.eu/drama/psi-odpoledne/
Maratónec (1976)
perfektni :) http://www.nejlepsifilmy.eu/drama/maratonec/
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
ach jo .. prumer, nejsem vubec spokojeny vzhledem k devize predchozich dilu a hlavne prvnich dvou .http://www.filmove-novinky.eu/akcni/smrtonosna-past-opet-v-akci/
Scary Movie 5 (2013)
sranec no, ale zasmal jsem se parkrat :D http://www.filmove-novinky.eu/komedie/scary-movie-5/
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
http://www.filmove-novinky.eu/akcni/jenicek-a-marenka-lovci-carodejnic/ muze byt, v pohode, dobre, svizne, nekdy me to i pobavilo , s pritelkyni jsme se divali podruhe a taky pohodicka
Pistole sedmi statečných (1969)
hruza hruzouci xD
Barton Fink (1991)
podle me to nepatri do komedie......ale jinak delikatesa film, moc se mi libil http://www.nejlepsifilmy.eu/drama/barton-fink/
Výkupné (1996)
no dosti logickych der a nesrovnalosti, jednani postav je nerealne, ale i tak jsem tenhle film videl uz tak 5x a vubec mi nevadi, ba diky Melovi naopak :) http://www.nejlepsifilmy.eu/drama/vykupne/
Triangle (2009)
na druhe zhlednuti o hvezdu vice :)