Recenze (133)
Dnes zemřeš! (2005)
Vyloženě kvalitní počin.
Noční koupání (2024)
To vymyslel někdo, kdo loknul chlór při garden party ne?
Marvels (2023)
1 * za Brie Larson. Nemám rád prázdné filmy, které jsou jen výplň pro feministky. SPOILER: kdyby captain Marvel třeba napadlo to dementní slunce promítnout, tak ani nevznikne zbytečná hoňba za náramky. Totální slátanina. L. Jackson připomíná v akčních scénách Palpatina, kdy nedělá absolutně nic tyvole. Sorry Marvele nekoukám na seriály takže vím kulové o tom co je to za program hvězdné brány v atmosféře, kočky narozené jeden den hned ví koho vysát ale nepolknout a taky netuším kdo je ta ta profesorka Marvel a Beast na konci chtěnej asi jako angína v létě. Dobrou
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
No, tak to vzniklo.
Enola Holmesová 2 (2022)
Jaké to překvapení, že slečna Brownová, rádoby herečka natočí takový shit. Krásné podupání žen k odpadu
Enola Holmesová (2020)
Jaké to překvapení, že slečna Brownová, rádoby herečka natočí takový shit. Krásné podupání žen k odpadu
8 MM (1999)
Masterpiece.
On se bojí (2023)
Jsem rád, že A. Aster nezklamal a natočil další kvalitní snímek.
Insidious: Červené dveře (2023)
Strašné zklamání.. Moc jsem Patrickovi věřil, že jeho režijní debut bude poněkud odvážnější a bude mít alespoň další smysl, než jen aby si Patrick zkusil jaké to je. Nelíbí se mi porušování vytvořených a nastavených pravidel, které se ve snímku objevují. Když se zamyslíme nad příběhem.. Když by tento film nevznikl, tak by se vůbec nic nestalo, stanovená zápletka je jednoduchá, o ničem. Tento díl nepřináší nic nového, hodil by se možná jako díl do seriálu o 20 minutách.. Mrzí mě to.. Jednu hvězdu dávám za to, že se ve filmu objevili všechny postavy z původních dvou snímků.
Muž jménem Otto (2022)
Je to fajn.