Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Futurama (1999)
Star Trek (1966)
Ve jménu vlasti (2011)
Vynikající seriál. Zajímavé, skvěle zahrané postavy, napínavý a hlavně málo předvídatelný děj... Téma a vlastně všechno v něm nutí k zamyšlení, prostě výborné. Jistě, místy byly slabší chvilky (pro mě třeba Brodyho dcera - nebylo to nudné, ani špatné, ale Homeland mohl nabídnou zajímavější výplň času) - ale to zase bohatě vynahradily jiné, které šly až na dřeň a ještě dál. No, uvidíme jestli bude další série. Konec třetí snad ani nemohl dopadnout jinak, ale člověk pořád doufá :) I Když na druhou stranu se bojím toho, jak nastaví případnou čtvrtou, ono je někdy lepší přestat v nejlepším.
Simpsonovi (1989)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Jmenuju se Earl (2005)
Brickleberry (2012)
Star Wars: Vadná várka (2021)
Modrooký samuraj (2023)
proč nedokáží něco podobně dokonalého natočit i s živými herci? zajímavý hrdinský příběh bez vlezlého moralizování, dějově i přes jistou předvídatelnost napínavé, postavy s barvitými charaktery, velmi povedená animace, nebojí se krve ani nahoty s mnoha akčními scénami, prostě paráda která musí bavit snad každého.