Recenze (71)
LOL (2012)
Taková telenovela pro zamilovaný třináctky dobrá tak na zaplnění hluchýho místa v televizním programu.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Boha jeho, poslední díl rozdělený na dva filmy, to teda vedení Lionsgate doprasilo. Je vidět že se jde účelově za prachama na na nějaký děj se tady úplně kašle. Všechno je strašně utahaný, dialogy nudné a vůbec celé to tak nějak moc nedrží pohromadě. Tohle nezachránil ani nabitej filmovej rozpočet a snaha o velkolepost. Příště pánové myslet méně nad prachama a více nad obsahem. U filmu jsem usínal, *** dávám jen že je to Hunger games, u jinýho filmu bych volil hodnocení spíše **.
Kameňák 4 (2013)
* Za Walda gang jinak neskutečnej bullshit.
Mládeži nepřístupno (2013)
Vulgární a nevkusný. Od odpadu ho zachraňuje jen pár scén a hvězdný obsazení.
Pixely (2015)
Starší ročníky se u tohodle filmu vyřádí a zavzpomínaj na dobu, kdy je ještě nezajímaly prsa a pivo a jejich největší starost byla, kdo má na sídlišti hezčí kolo. Mladší ročníky se zase můžou rozplívat nad úžasnou grafikou a zjištěním, že dřív hry nevypadaly jako Fifa 2015 ba se dokonce nehrály ani na počítači nebo playstationu. Za mě nostalgická vzpomínka na Segu a její nefungující kazety. Sandler a Dinklage supr výkony.
Válka Bohů (2011)
Ježiši to je anální výtvor, film zachraňuje akorát megalomanská a vcelku zdařilá výprava.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Humor - odpad, obsah - *, střih, režie, ... - odpad, vizuální stránka - odpad, hosté - **
Kmeny (2015) (seriál)
Punk byl dobrej a vtipnej, hooligans shrnu jednou anglickou zkratkou - WTF? To opravdu česká televize považuje bandu vožralejch individuí, který jedou z vesnice i s celou rodinou na fotbal za chuligány, kteří v autobuse půl dokumentu řvou jenom prcat, jebat, šukat? To jsou trochu mimo mísu. Navíc si nedokážu představit chuloše, kteří by se nechali dobrovolně natočit na kameru bez nějakejch ochranejch prvků (kukly, šátky atd.) i když Plzeňáci to je kapitola sama o sobě. Poslední vydanej díl rap je taky dost slabej, točí se kolem třech týpků, kteří to tady asi začínali, ale nic o tom v tom dokumentu neřeknou a je to jen takový dvacetiminutový mlácení slámy. Zatím teda dost bída.
Metrix - Legenda Hroznové Lhoty (2012) (amatérský film)
Aneb král český parodie posledních let.
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Seriál je naprostej nářez, všimnul jsem si ho jen pouze čistou náhodou na internetu. Už od začátku mě to neskutečně chytlo a hned jsem začal fandit skoro všem postavám (Nejlepší je neurotickej, steroidama posedlej, věčně sfetovanej Ted, kterej se vozí po záložním týmu). Stále pořád se musím u seriálu smát, jelikož i když je to místama výrazně přehnaný, tak se v určitých situacích také dokážu poznat. Let's go Blue Mountains!