Recenze (42)
Becky je zpět (2023)
Ale jo dalo se.Akorát bych příště zvolil jinou barvu Ošacení hlavní Hrdinky! :)
Papežův vymítač (2023)
Konečně Solidní Vymítačskej Film!
Stáhni a zemřeš (2019)
Dobrej Horurek.A Aplikaci si jdu hned Stáhnout. :)
Infinity Pool (2023)
Kundovina!
Nene (2022)
Kundovina !
Bullet (2014)
Danny je zkrátka Borec!
Zhoubné zlo (2021)
James Wan mě opět Nezklamal!
Terminátor: Temný osud (2019)
Konečně po Terminátoru 2 , Terminátor kterej není k Smíchu ale Krásně Koukatelnej!
Dětská hra (2019)
Nejslabší Dětská Hra ze všech.Ale tak už to Bejvá!
John Wick 3 (2019)
To byla Pánešku Jízda!