Recenze (360)
Na nože: Glass Onion (2022)
Film je to zábavný až do doby levičáckého konca kedy černoška vyfakuje bieleho američana ktorý ju vykořisťuje a zničí niekoľko umeleckých diel u toho. Zločin dosť jednoduchý.
Odloučení (2022) (seriál)
Sežeňte si Toma Cruise z Wishe, přehoďte pár tónů ze soundtracku Mass Effect 2 a dostanete takovej slabší odvar scifi mindfucku Westworld. V konečném důsledku hodně přímočaré a nevysvětlené, ale dobře se na to koukalo.
Malasaña 32 (2020)
Španielsky Insidious, ktorý ako v prípade amerického si nespomeniete o čom to bolo, ale mrazivá atmosféra bola.
Hlava plná metalu (2013)
Možná kdybych byl teenager tak by mě to oslovilo *shrug*. Pokud chcete metalovou drámu tak volte raději Ex Drummer.
Euforie - Série 1 (2019) (série)
Hodně velký bizár, ale som rád, že som to videl
Poslední noc v Soho (2021)
Soundtrack bol dobrý.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 4 (2020) (série)
Najslabšia séria kvôli 3 posledným dielom, kedy sa ide so zbytkom logiky ta-tam. Diel najskôr začne pripomínať Ramba, kedy je dobrá 15 minútová scéna s prestrelkou, kedy nik neumrie a úplne nelogicky idú po sebe v open fire. Potom sa postavy začnú po svete presúvať rýchlosťou svetla a každý deň majú na políciu dačo nové, takmer inštantne. Škoda, inak je to stále super seriál ale prvýkrát som aj stopáž pretáčal...
Království zombie: Ashin ze severu (2021)
Celkom dobrý film. Čo by som tak vytkol je až prehnane nadužívanie CGI a zmenu Ashin z kladnej postavy na villain. Neviem teda vôbec ako s ňou bude pracované v budúcnosti.
Ježek Sonic (2020)
Prekvapivo dobré a funkčné, Carrey parádny výkon.
Plivu na tvůj hrob (1978)
Jak říká můj dávný přítel Míra Bosák; nuda, nuda, šeď, šeď. Docela chápem tú kritiku, ktorá sa zniesla, že film sa viac zameriava na páchateľov. Tá ženská postava bola napísaná/zahraná tak plytko ako jej hrudník.