Recenze (617)
Pianista (2002)
Těžké téma, ale mohlo být zpracované mnohem lépe. Jako určitě film hodný zhlédnutí, ale není to potřeba.
Počátek (2010)
Jako jo, obrovsky zajímavé a zkombinované- místy až překombinované. Za zhlédnutí to určitě stojí, ale není to žádný trhák. To zas jenom DiCaprio s Hardym tomu dávají to své pravé. Můj komentář je: JAK KRÁSNÉ JE ODPUŠTĚNÍ!
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Ze začátku to byla hrozná blbost. Šílená, ale dal jsem tomu šanci. Jako děj nic moc a způsob natočení se mi taky moc nelíbil, ale ty boje stáli za to! :)
Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník (2008)
Teda na to že Troy (Zac Efron) řekl, že neumí valčík tak ho docela válí. :) Parádní choreografie! a děj, no, dalo se.
Fanfán Tulipán (1952)
Faškoidní a satirická romanticko- dobrodružná komedie s nádechem pohádky, to je velmi milé překvapení :) Opravdu dobré.
Nepřemožitelný (2006)
Jako fajn, ale kdy si na tento film vzpomenu?
Wolverine (2013)
Zbytečné, ale ušlo... Taková přehlídka Hugh Jackmana do půli těla, které zůstane vždy geniální díky mutaci. :D No a po titulcích konečně přišlo to, co jsem očekával.
Zápisník jedné lásky (2004)
No, veliký romanťák, velice sladké, ale pěkně natočené. Chválím!
Neviditelný vesmír (2011) (seriál)
Opravdu zajímavé. Objevování ale ne rozlousknutí :)
Jak se Franta naučil bát (1959)
Krásná pohádka... Krásná blbost :D